XXL Nutrition

Mag je trainen als je griep hebt

btw , het griepvirus is nog geen eens in het land, pas vanaf januari wordt dit
verwacht , vraag me af of sommige mensen wel weten wat echte griep is?

dus jij gaat trainen als je griep hebt ?

dat ligt eraan. als ik merk dat het eraan komt dan wel, juist omdat ik dan vaak merk dat ik de griep veel minder erg krijg en ook veel minder snel. maar als ik lig te kotsen en +40 C heb, nee dan zal ik niet gaan trainen.......

punt was, dan komt er iemand aan die eindelijk eens wat fatsoendelijks posts tussen al dat gekwijl, en wanhopige pogingen iemand te daten die wel eens je moeder kon zijn ( gezien hier ook mensen van 13 al internetheld zijn) en dan wordt het weer direct afgezeikt vanwege de site

dat ligt eraan. als ik merk dat het eraan komt dan wel, juist omdat ik dan vaak merk dat ik de griep veel minder erg krijg en ook veel minder snel. maar als ik lig te kotsen en +40 C heb, nee dan zal ik niet gaan trainen.......

punt was, dan komt er iemand aan die eindelijk eens wat fatsoendelijks posts tussen al dat gekwijl, en wanhopige pogingen iemand te daten die wel eens je moeder kon zijn ( gezien hier ook mensen van 13 al internetheld zijn) en dan wordt het weer direct afgezeikt vanwege de site

de vraag van de topicstarter was mag je trainen als je griep hebt. ik deel die mening niet die jij hebt. blijkbaar kan jij niet tegen een ander zijn mening?

ben nu ook wat grieperig en ik baal er zo van, want het ging net zo lekker mbt training en eten. morgen ook een leuk feestje wat waarschijnlijk niet door zal gaan.:mad:

dus we moeten maar gewoon onze rust pakken en herstellen:(

Zolang je bloeddruk maar niet te hoog oploopt..Wandelen/je squat techniek met bar oefenen kan.

Mag wel maar of het verstandig is... beter eerst even uitzieken lijkt me beter.

Trouwens mooi lichaam, ga zo door, als je weer beter bent. Beterschap :D

Terug
Naar boven