XXL Nutrition

Mag je trainen als je griep hebt

• Topic Starter Topic Starter
Jeeminee zie ik mn foto hier ook weer..

ja alsjeblieft doe dat.....
en je bent nog best oud ook he....fackinghell.....goed bezig..

tjonge jonge, de meid is ziek en proberen hier een aantal gasten schaamteloos te scooren. Triest

Waarom zou je willen trainen als je ziek bent?

Ik train alleen als ik mezelf 100% kan geven, anders vind ik het zonde van me tijd en bespaar ik liever me energie.

cecile gewoon wat meer vitamine c nemen en dan ben je over 1 weekje weer 100% tip top in orde

Als je zin hebt om te trainen, en je kunt trainen, ben je dan wel echt ziek met de griep ?

(ditto als je met 1 week weer 100% bent)

Je vriendje zal wel blij met je zijn.

36 ;)

Dit vind ik niet oud, en zeker niet om een mooi lichaam te behouden, alsof mensen van 36 berimpeld en verrot zijn.

36 wtf ze ziet er veel jonger uit, eerder 26 of nog jonger toch?

O.T.
Ik zou alleen gaan trainen als ik me er goed genoeg voor voel.

Inderdaad complimenten over je fysiek, je ziet er een stuk jonger uit. (niet dat je oud bent hoor :p)

Beterschap. (en beter niet trainen nu.)

Zou gewoon lekker uitzieken/glibberen thuis. Zorgen dat je het lekker warm krijgt en goed herstellen maar.

Bij een neusverkoudheid ga ik meestal gewoon trainen. Ben ook ooit een keer gegaan met een grieperig gevoel. Dat doe ik dus nooit meer! Werd echt met de minuut zieker na m'n training.

Gewoon rust nemen voor herstel, kun je daarna weer gas geven!

Trainen is een initiële verlaging van je weerstand, en dat kan je niet gebruiken tijdens griep.

Als je het woord "initiële" nou niet begrijpt, schaam je dan niet om me een PM te sturen voor nadere uitleg.
Als je het woord "initiële" nou wel begrijpt, schaam je dan niet om me een PM te sturen met uitleg om zo te bewijzen dat je niet het stereotype domme mooie blondje bent.

Terug
Naar boven