XXL Nutrition

Magere kwark niet te vreten

Je went er aan. Gewoon eten. Je wil toch groot en gevaarlijk worden?

Je kan er koffie en krenten en zo doorheen doen. Espi weet er alles van maar ik vind het te veel moeite.

• Topic Starter Topic Starter
k

ik gooide er altijd een klein beetje siroop doorheen,. maar siroop is ook niet echt goed.

en die halfvolle vanile kwark is dat niks?

ik gooi er wat suiker tussen, kan geen kwaad aangezien ik toch ecto ben :)

ik meng altijd een beetje whey door men kwark om het een beetje zoeter te maken , dan valt het best wel te vrete hoor :)

Probeer eens een paar stukjes ananas (25 gr). Schijnt nog goed te zijn ook.

klein handje rozijntjes (lekker iets om op te kauwen ook), eetlepel kokos, en een klein scheutje diksap (roosvicee light op dit moment eigenlijk)... van dat laatste is steeds minder nodig om het lekker te maken, dus ik denk dat ik er binnenkort helemaal maar mee stop.

1 eetlepel lijnzaadolie en jehebt smeuige troep in je hoofd!

****it vretemn alsn eem malle

beetje zoetstof (ook al weet ik dat er hier tegenstanders van zoetstof zijn; maar twee keer een eetlepel per dag lijkt me geen probleem) of aardbeien....

ik neem atijd zoetstof. Maar whey, kaneel, fruit, etc. kan ook allemaal je kunt er zoveel meedoen. KWARK rulezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

ik mix het gewoon met water, en dan zuip ik het op (gaat nl sneller naar binnen dan :D )

zoetstof + water

Ortiz-T zei:
wat mengen jullie door je magere kwark, want zonder iets is niet te pruimen
Natuurlijk moet je er iets bijdoen :p

-Zoetstof
-Fruit
-Suiker
-chocolade stukjes
-koek stukjes
etc
Afhankelijk of je op dieet bent en hoeveel kcal je wil eten...

eerst at ik elke dag n bakje van 500 gram maar op n gegeven moment kreeg ik problemen met mn keel. ik krijg nu bij alle zuivelproducten opeens heel veel slijm in mn mond en keel en kan dan moeilijk ademen. s morgens dan vooral. en soms moest ik hardcore kotsen. mr zuivel consumeer ik bijna niet meer. af en toe paar glazen melk, thats it
tonijn rulezzz. :) :) :D :) :D :) :D

Eerst gooi ik er een eetlepel lijnzaadolie bij, dan verdun ik het met water tot het drinkbaar is
en dan een klein beetje siroop erin en dat in ene naar achter gieten.

Trouwens voor iedereen die van z'n kwark een "drank" maakt: opgelet!

Hoe vloeibaarder/fijner je voeding, hoe sneller die verteerd. Dus als je een trage opname wilt dan maak je de kwark beter juist dikker (bijvoorbeeld door er cottage cheese bij te mengen oid)

klempic zei:
eerst at ik elke dag n bakje van 500 gram maar op n gegeven moment kreeg ik problemen met mn keel. ik krijg nu bij alle zuivelproducten opeens heel veel slijm in mn mond en keel en kan dan moeilijk ademen. s morgens dan vooral. en soms moest ik hardcore kotsen. mr zuivel consumeer ik bijna niet meer. af en toe paar glazen melk, thats it
tonijn rulezzz. :) :) :D :) :D :) :D

gevoelig voor lactose dus...

UITLATEN LEKKEN DIE KWARK EN YOGHURT. Verder geen lactose-houdende zuivel nemen..

Iha geldt: hoe meer eiwit, des te minder vloeistof in de kwark en ook des te minder lactose.

Espi

Terug
Naar boven