XXL Nutrition

Magere kwark niet te vreten

nee, valt best mee. Met een laag kommetje past het net in de koelkast, dus het valt met dat bederf 100% mee.

Espi

je kunt kwark dus geopend in de koelkast bewaren ? ???

Ik open een bakje kwark (met zo'n alu niet hersluitbaar dekseltje), en eet de tweede helft pas 24 uur later op... nog niet ziek geworden :)

Ik probeer het randje altjid wel dicht te plakken met ene beetje kwark, maar echt afgesloten is het niet... zolang je het in de koelkast bewaard is er geen probleem.

Hiekie zei:
gewoon kanen die rommel, heerlijk...
De supermarkt ging over op een andere soort magere kwark, zelfde model kwakje allen g##@#@$*&@*(& 2 gr eiwit / 100 gr minder, dus nu nog maar 9,5 gram eiwit per 100 gram :(

Jah die verdomde supermakrt van ons ook! Nu eet ik dus altijd kwark met 9,5% eiwit. Ach ja... dan eet ik wel wat extra...

Maaruh, ik doe r altijd een beetje zoetstof en wat water bij (afhankelijk van de dikte van de kwark, want bij hetzelfde merk scheelt dit toch nogal eens).

Nou ik heb me van de zomer een voedsel vergiftiging gevreten aan tonijn :rolleyes:

Trein reis van 3,5 uur voor de boeg --> buiten 31 graden --> bakje tonijn open, eet eet eet, bakje dicht, 2 uur later bakje weer open, eet eet eet, bakje weer dicht, enz.

Stond er ff niet bij stil dat je tonijn niet steeds open en dicht kunt maken en zeker niet bij 30 graden :D

Anyway ik had de dag er voor kuiten getraind, dus dikke spierpijn, maar als je koorts hebt, dan heb je nóg meer spierpijn. En me vriendin sliep op de zolder dus ik moest 3 trappen af om bij de plee te komen om te kotsen terwijl ik me benen niet eens meer kon strekken :D

Sindsdien ben ik erg bang voor bedorven etenswaren :p

'k zal wel vreemd zijn, maar vindt het gewoon lekker!! :)

ik eet het gewoon zo, en voor t slapen goot ik er nog zemelen door.

hmmm

ik ben sinds konings kwark fan.. goed spul, goedkoop en barst van eiwit. In het begin was het ff wennen maar ik nu zonder probleem een bakkie op. Ennn het gaat er uiteindelijk om wat erin zit toch :)

in het begin vond ik het ook wel vies, en wasset gwoon slikke da spul
nu vind ik het ni egt lekker, maar 500 gram kan tog wel zonder probleme binnewerke

Gatverdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmeeeeee!!

Terug
Naar boven