AndroidHealthClinic

Magere kwark

Blackjackie

Dutch Bodybuilder
Waardering
8
Lengte
1m86
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Hey boys
Ik eet 's avonds altijd bak met magere kwark met aarbei erin
Me moeder zei dat je beter mageren zonder iets erin kan eten.
Klopt dit alvast bedankt

Ja.

Suiker (dus fruit) voor t slapen is totaal crap.

Ballen kweken en naar binnen hakken die kwark! na 2 maanden smaakt t zelfs goed ;)

en nog es 2 maand erna eb je eerder zin om m uit te kotsen dan op te eten :cool:

mwa, dat moment komt misschien, maar eet t nu 1 jaar ongeveer en smaakt als zoete koek inmiddels ;)

Je moet voeding niet meer zien als lekker, maar als wat voor nut heeft het. Zodra die knop om is maakt t niet zoveel meer uit.

Alleen tonijn weiger ik toch echt te eten :P

mwa, dat moment komt misschien, maar eet t nu 1 jaar ongeveer en smaakt als zoete koek inmiddels ;)Je moet voeding niet meer zien als lekker, maar als wat voor nut heeft het. Zodra die knop om is maakt t niet zoveel meer uit.

Alleen tonijn weiger ik toch echt te eten :P

believe me, als je m es 5 a 6 jaar elke avond eet, zal je m echt niet meer appreciëren die kwark voor t slapen
deze gozer kapt hem gew in zn shakebeker, klein beetje water erbij, shaken, binnenkappen in 30 sec en klaar is kees ;)

• Topic Starter Topic Starter
Oke Thanks ga het eens proberen smaakt echt f€cking bad
Krijg bijna niet af
Kan ik nog iets anders toevoegen voor de smaak
Heb al eens shake erdoor gedaan hielp wel
Iemand nog ideeën Gr.

siroop

Krijg bijna niet af
Kan ik nog iets anders toevoegen voor de smaak Heb al eens shake erdoor gedaan hielp wel
Iemand nog ideeën Gr.

kijk es rond i/d voedingssectie, zijn al 10-tallen topics over..:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Oke Thanks voor jullie snelle reactie 's 

Zoetstof? Kijk wel even op de verpakkingen naar de kCal...

Hey boys
Ik eet 's avonds altijd bak met magere kwark met aarbei erin
Me moeder zei dat je beter mageren zonder iets erin kan eten.
Klopt dit alvast bedankt

Niet echt.. die paar aardbeien die je er in gooit gaan je resultaat niet maken of breken, maar ze heeft wel een punt. Iedere calorie is er eentje.

(tenzij je van die kant en klare "kwark met aardbeien" koopt, dat is inderdaad minder goed dan gewone magere kwark met verse aardbeien).

Ja.

Suiker (dus fruit) voor t slapen is totaal crap.

O echt.... Berg suiker ook he, in aardbeien... NOT
En wie weet komt hij wel net terug van t traine of zo, weet jij t??

Ik ben t (zoals gewoonlijk) met wazzup eens, die paar aardbeien, waar gaat het over...

Voedingswaarde 100 gram aardbeien: 36 calorietjes, 6,5 gram KH :eek::rolleyes:

ligt eraan, alleen in de laatste weekjes wedstrijdvoorbereiding zal het voor hem uitmaken, maar ik denk niet dat hij daarin zit, anders wist hij wel hoe en wat. Dus aankomen? gewoon opvreten.. afvallen?? die paar fruitstukjes boeit niet, ligt eraan hoe de rest van je eetschema uitziet, maar ik schat dat je gewoon met de pot mee eet.:P

Je moet voeding niet meer zien als lekker, maar als wat voor nut heeft het. Zodra die knop om is maakt t niet zoveel meer uit.

Dit zijn wijze woorden! Kwark vond ik eerst alleen te eten met siroop/suiker oid. Nu eet ik ongestoord (elke avond) mn bakje leeg (zonder toevoegingen). Of het nu kwark is die even dun als yoghurt is, of de aldi kwark waar je plakken van kan snijden. Gewoon naar binnen werken die zooi, het gaat vanzelf smaken!

idd in afrika gaan ze ook niet in de bosjes extra kruiden zoeken voor bij het stukje vlees wat ze gevangen hebben toch?

Ik heb nu pas (na 4 jaar BB-ervaring) magere kwark ontdekt. Hiervoor vond ik het niet te vreten maar ik mik er nu van die suikervrije siroop door van de albert heijn (aardbeien, grenadine, bosvruchten). Allemaal heerlijke smaken en nu eet ik het met genot. Moet wel goed roeren, anders ga ik toch weer kokken bij siroopvrije stukjes :D

Maar 't vult iig beter dan mijn micellar casein shake (al wissel ik wel af). Oude schoenen gooi ik niet weg natuurlijk.

gewoon een klein beetje honing, neutraliseert de smaak en het is nog lekker ook :lick:

Krijg bijna niet af
Kan ik nog iets anders toevoegen voor de smaak
Heb al eens shake erdoor gedaan hielp wel
Iemand nog ideeën Gr.
Je went er echt aan kerel, ff een weekje doorzetten

Ik kan me nog goed mn eerste lepel lijnzaadolie herinneren, eerste paar keren kreeg ik het niet zonder kokhalzen weg. En ik zorgde dat ik direct erna een hap van iets anders kon nemen voor de smaak.
Inmiddels vind ik het haast lekker, smaak doet me niks meer :)

Geldt voor alles trouwens, ik heb een jaar geleefd zonder suiker/zouten sausjes te eten. Je gaat echt de pure smaak van voedsel waarderen

---------- Toegevoegd om 01:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:35 ----------

Desalniettemin er is een heel topic daarover..

http://forum.dutchbodybuilding.com/f33/maak-magere-kwark-lekker-25513/

Terug
Naar boven