Fitness Seller

Magic EAA - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? EAA's zijn extreem effectief voor spierontwikkeling:
    Wetenschappelijk onderzoek heeft recent meermalen de overweldigende spieropbouwende voordelen voor- en na de training van vrije vorm essentiele aminozuren bewezen.
    Geconsumeerd vlak voor en direct na de training kan Magic EAA de spiergroei met tientallen procenten versterken.

    Vrije vorm essentiele aminozuren worden door je lichaam optimaal voor de opbouw van nieuwe spiermassa gebruikt.

    Essentiele aminozuren hoeven niet te worden verteerd, de aminozuren gaan rechtstreeks naar je spieren. Als je Magic EAA neemt dan zullen de spieren de essentiele aminozuren direct opnemen. Dit heeft enorme voordelen voor spiergroei!

    Essentiele aminozuren is wat je wilt gebruiken voor en na de training om spiermassa te winnen!

    Essentiele aminozuren versterken bewezen vrijwel direct de spiergroei en voorkomen spierafbraak.

    Bewezen voordelen van vrije vorm essentiele aminozuren:
    -Essentiele aminozuren verhogen de eiwitsynthese (spiergroei!) vrijwel direct.
    -100% lactose vrij
    -100% koolhydraat vrij
    -100% vetvrij
    -6-10 gram is voldoende

    Er zijn meer merken die producten met essentiele aminozuren verkopen, Magic EAA werkt nog sterker, bij Body & Fit Sportsnutrition koop je essentiele aminozuren in de meest pure (vrije) vorm. Nog mooier is je betaalt hier niets meer voor....

    Je zult met Magic EAA super resultaten behalen. Juist deze vrije vorm essentiele aminozuren, zorgen bewezen voor een gigantische anabolische (=spieropbouwende) stimulans. De unieke Vrije Vorm Essentiele Aminozuren zorgen voor een optimale stikstof balans. Vrije vorm essentiele aminozuren worden door je lichaam optimaal voor de opbouw van vetvrije spiermassa gebruikt.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken (Nu in 4e week)
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Je hebt 1 smaak Fresh &Fruity. Lekker is wat anders, maar het is goed te doen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 20 gram met 700ml water
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, levering binnen 24 uur, Tshirt, bidon & samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24,90 (Momenteel zelfs 22 euro & 39,90 per kg)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, omdat het niet duur is en het een goede toevoeging is. Ik herstel duidelijk sneller, want de spierpijn is vele malen minder en het is gewoon een heel compleet product.
Mijn review:
Ik zocht een compleet product voor de nodige aminozuren en kwam dus uit op Magic EAA. Ik gebruik het voor de BCAA's die erin zitten die zorgen voor een vermindering van spierafbraak en de vetverbranding stimuleren en voor de EAA's die zorgen voor een verhoogde proteine synthese oftewel een heel compleet product met de 2 dingen die ik belangrijk vind!

Voordat ik het ging gebruiken had ik altijd best wat spierpijn (Geen drama vond het altijd wel lekker!), maar merkte duidelijk de weken erna dat de spierpijn veel minder was en veel sneller wegtrok! Oftewel mijn hersteltijd zal ookwel omhoog zijn gegaan.

Magic EAA doet dus 2 dingen. Het versterkt de spiergroei en gaat spierafbraak tegen!

Ik gebruik Magic EAA dus als een drankje onder de training. Ik mix 20mg Magic EAA + Klein beetje suikervrije siroop + 700ml water als drankje en ik blijf dus de gehele training me spieren voorzien van essentiele aminozuren.

Het krijgt een vaste plek en ga het zeker weer kopen! Ik hoop op meer smaken, maar voorlopig ben ik super tevreden!

Samenstelling + inhoud:

Inhoud: 500 gram
Smaak: Fresh & Fruity
Doseringsgrootte: 10 gram > 2 scoops
Aantal doseringen per verpakking: 50

Aminozurenprofiel per dosering van 10 gram:
L-Leucine 2000 mg
L-Isoleucine 1000 mg
L-Valine 1000 mg
L-Lysine 1500 mg
L-Methionine 300 mg
L-Phenylalanine 750 mg
L-Threonine 1500 mg
L-Histidine 1000 mg

Ingredienten:
Aminozuren (essentiële), appelzuur, Fruity Fresh aroma, sucralose

image.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd wat deze doet met mij :D Toch wel het beste essential amino acids product verkrijgbaar in de benelux.

Klopt! De smaak laat wat te vragen over maargoed daar koop ik niet altijd een supp voor, het moet werken en dat doet eaa zeker! Gewoon met iets lekkers mixen en je proeft er niks van :thumbs:
 
Ben benieuwd wat deze doet met mij :D Toch wel het beste essential amino acids product verkrijgbaar in de benelux.
Dankjewel voor je complimenten. Smaak zal in het begin even wennen zijn, maar gaat je zeker bevallen kwa resultaat. Succes ermee! Magic EAA
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf
 
Wat is nou eigenlijk beter tijdens me kracht trainen.
Deze of Muscle Protect?
 
Wat is nou eigenlijk beter tijdens me kracht trainen.
Deze of Muscle Protect?

Muscle protect is meer een mix van eaa en bcaa samen. Als je je specifiek wilt richten op een verhoogde eiwitsynthese (bulk) dan kan je eaa gaan nemen, wil je spierverlies voorkomen dan gebruik je bcaa (cut). Die muscle protect is meer een mix ervan. Verbeter me indien ik verkeerd ben? :D

Dankjewel voor je complimenten. Smaak zal in het begin even wennen zijn, maar gaat je zeker bevallen kwa resultaat. Succes ermee! Magic EAA
Ralf
Jep ben al wat gewoon, en thanks voor de extra samples! Alweer topservice :D Ben niet anders gewoon van jullie top bezig!
 
Muscle protect is meer een mix van eaa en bcaa samen. Als je je specifiek wilt richten op een verhoogde eiwitsynthese (bulk) dan kan je eaa gaan nemen, wil je spierverlies voorkomen dan gebruik je bcaa (cut). Die muscle protect is meer een mix ervan. Verbeter me indien ik verkeerd ben? :D


Jep ben al wat gewoon, en thanks voor de extra samples! Alweer topservice :D Ben niet anders gewoon van jullie top bezig!
Niets aan toe te voegen. Goed uitgelegt. Als je het helemaal goed wilt doen is EAA voor en na de training en Muscle Protect tijdens. Dan zit je helemaal goed. Hoe jij het aangeeft is super :thumbs: Graag gedaan, leuk om te lezen dat je zo enorm tevreden bent.

Ralf
 
Oké de magic eaa is echt wel goor van smaak... Zijn er tips om dit toch wat drinkbaar te maken? het smaakt net als hoestsiroop :eek::p
 
Ik neem altijd muscle protect. In de opbouw alswel de cut. Voor en na de cardio en voor de krachttraining. Tijdens pepto pro en nadien magnificent met pepto pro toegevoegd. Eaa kan ipv pepto pro genomen worden.
 
Ik neem altijd muscle protect. In de opbouw alswel de cut. Voor en na de cardio en voor de krachttraining. Tijdens pepto pro en nadien magnificent met pepto pro toegevoegd. Eaa kan ipv pepto pro genomen worden.

Geen tips ofzo om de vieze smaak weg te werken? :p
 
Huh, vaag dat deze minder lekker smaakt.
Muscle Protect is namelijk net frisdrank! :)
 
Oké de magic eaa is echt wel goor van smaak... Zijn er tips om dit toch wat drinkbaar te maken? het smaakt net als hoestsiroop :eek::p

Neem het met magnifcent na de training ;) En met Nr.1 voor de trainen en je proeft er (bijna) niks meer van :D

---------- Post toegevoegd 21 April 2013 om 11:18 ----------

Ik neem altijd muscle protect. In de opbouw alswel de cut. Voor en na de cardio en voor de krachttraining. Tijdens pepto pro en nadien magnificent met pepto pro toegevoegd. Eaa kan ipv pepto pro genomen worden.

Tijdens de krachttraining peptopro of tijdens cardio? Is EAA + Peptopro volgens jou too much of wel van toegevoegde waarde?
 
Geen tips ofzo om de vieze smaak weg te werken? :p
Het is even wennen, op den duur treed er wel gewenning op en ga je het wel waarderen. :cool:
Neem het met magnifcent na de training ;) En met Nr.1 voor de trainen en je proeft er (bijna) niks meer van :D

---------- Post toegevoegd 21 April 2013 om 11:18 ----------



Tijdens de krachttraining peptopro of tijdens cardio? Is EAA + Peptopro volgens jou too much of wel van toegevoegde waarde?
Goede tips! :)

Ralf
 
Neem het met magnifcent na de training ;) En met Nr.1 voor de trainen en je proeft er (bijna) niks meer van :D

---------- Post toegevoegd 21 April 2013 om 11:18 ----------



Tijdens de krachttraining peptopro of tijdens cardio? Is EAA + Peptopro volgens jou too much of wel van toegevoegde waarde?

Ik neem voor en na de cardio MP (ik doe altijd ochtend cardio)
Voor de kracht training MP
Tijdens alleen Pepto Pro
Na dr kracht Magnificent met Pepto Pro

De smaak Pepto Pro kun je maskeren met suiker vrije ranja als je dat wil maar ik drink het puur!:)
 
t is idd niet te zuipen zeg haha. Maarja ff doorbijten
 
Ik vond de EAA nog wel prima te doen hoor! gaf me een frisse twist aan mn shake (nam het altijd met whey iso).
Pepto bijv, daarvan trekt je tong in een krul :P
 
Ik neem voor en na de cardio MP (ik doe altijd ochtend cardio)
Voor de kracht training MP
Tijdens alleen Pepto Pro
Na dr kracht Magnificent met Pepto Pro

De smaak Pepto Pro kun je maskeren met suiker vrije ranja als je dat wil maar ik drink het puur!:)

Peptopro neem ik nu ook tijdens de training ;) Op aanraden van jou natuurlijk haha ben benieuwd
 
Soms wel handig toch?:)



Nice!!!:)

Als ik nu niet zo groot als jou wordt :D
Verder de EAA binnen nu en een week omruilen voor de BCAA caps van b&f vanwege de cut. Daarna pak ik het potje EAA er weer bij :cool:
 
Als ik het goed begrijp is EAA beter voor de bulk en BCAA beter voor de cut? Dit product bevat beiden, dus is voor zowel bulk als cut geschikt?

Ik zit nu in de bulk, maar ga vanaf februari cutten. Kan ik dan beter losse BCAA's kopen (en eventueel losse EAA's) of gewoon Magic EAA? Denk dat als ik beide los koop (BCAA + EAA) dat de concentraties BCAA en EAA wel hoger zijn? Zo ja, scheelt dit heel veel of valt het mee?
 
Back
Naar boven