AndroidHealthClinic

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent!
    Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol. Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

    Voordelen Magnificent:
    -Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
    -Tot 40% meer spierkracht!
    -Extreem volle, harde spieren
    -Spieren voelen constant opgepompt
    -High Tech! Unieke ingredienten
    -Unieke - extreem hoge kwaliteit!
    -Extreme bodybuilding

    De ingredienten;
    Ingredienten per dosering van 70 gram:
    Magnificent Carb Blend 53,7 gram
    Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.
    Magnificent Creatine Blend 5000 mg
    Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.
    PeptoPro 4000 mg
    BCAA 4:1:1 1000 mg
    Glutamine Peptides 1000 mg
    Taurine 1500 mg
    L-Carnitine 50 mg
    Cinnamon Cassia extract 100 mg
    Alpha Lipoic Acid 100 mg
    Mineralen & Vitamine Mix per 70 Gram
    Magnesium Citrate 586mg 156%ADH
    Tricalciumphosphate 500mg 62,5%ADH
    Vitamin C 20mg 25% ADH
    Zinc Bisglycinate 13mg 130% ADH

    Andere ingredienten,: Tropical Fruit smaakaroma, Sucralose, kleurstof E124, Lechitine.

    *ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit sensation. Het heeft een erg lekkere smaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Op trainingsdagen 70 gram (2 maatscheppen) na de training en op rustdagen 70 gram in de ochtend.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, voor 22.00 besteld morgen in huis en een gratis sample.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker.

Mijn review:

Prijs
2100 gram (30 doseringen) voor €24,90 is netjes voor de ingrediënten die erin zitten. Per dosering betaal je €0,83 waar je een maand mee kan doen.

Smaak
Je kunt kiezen uit twee smaken; Fruit Sensation en Orange Juice. Ik heb gekozen voor Fruit Sensation en die smaakt erg lekker en het lost goed op. Het vult ook goed.

Werking
Doordat ik meer supplementen gebruik en juist in de periode zit van experimenteren, is het heel moeilijk te achterhalen wat het met mijn lichaam heeft gedaan.
Als ik naar de ingrediënten kijk zouden mijn spieren sneller moeten herstellen, spiermassa opbouwen en meer spierkracht hebben en misschien wel meer...

Zoals gezegd is het moeilijk te zeggen waar mijn 'gains' precies vandaan komen, dus van welk supplement. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik binnen 1 maand (ik gebruik dit supplement 2 weken) 3 kilo ben aangekomen, dat is vet maar ook zichtbaar vollere spieren. Na mijn zware training merk ik dat ik weinig spierpijn meer heb waar ik erg blij mee ben. Ik kan dezelfde en de volgende dag gewoon doen waar ik zin in heb en vaker trainen wat meer spiermassa betekent. Ook heb ik meer spierkracht gekregen. Ik denk dat elk supplement wel een steentje heb bijgedragen aan mijn 'gains'.
Ik geef het een cijfer van 8/10.

Ben benieuwd naar de andere ervaringen met dit product.

Magnificent.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vind ze werkelijk niet weg te krijgen! maarja dat is mijn mening. waar de 1 kotst bij t innemen, komt de ander er ze bed voor uit:P
 
Vind ze werkelijk niet weg te krijgen! maarja dat is mijn mening. waar de 1 kotst bij t innemen, komt de ander er ze bed voor uit:P

Dat niet:D maar ik vind persoonlijk zowel de Fruit als de Orange gewoon erg lekker:) Het blijft persoonlijk:D
 
Vind ze werkelijk niet weg te krijgen! maarja dat is mijn mening. waar de 1 kotst bij t innemen, komt de ander er ze bed voor uit:P

Geen problemen mee. Valt best mee qua smaak.
Magic EAA is viezer :)

Ge zijt toch geen mietje he. Desnoods keel open en slik dan proef ge praktisch niets :)
 
Geen problemen mee. Valt best mee qua smaak.
Magic EAA is viezer :)

Ge zijt toch geen mietje he. Desnoods keel open en slik dan proef ge praktisch niets :)

Veel beter wordt de smaak van een dergelijk product eigenlijk ook niet:) Magic EAA is inderdaad niet echt..:D
 
Geen problemen mee. Valt best mee qua smaak.
Magic EAA is viezer :)

Ge zijt toch geen mietje he. Desnoods keel open en slik dan proef ge praktisch niets :)


ik snuif het gewoon;)

Kan je t gewoon in de cut gebruiken??
 
Laatst bewerkt:
ik snuif het gewoon;)

Kan je t gewoon in de cut gebruiken??

Ja:) De koolhydraten diehet bevat heb je na de training ook echt wel nodig:)
 
Laatst bewerkt:
Heb hem ook gehad, int begin vond ik het veel te zoet maar wende wel, na een tijd begon ik het zelf lekker te vinden :p
echter niet veel van bijgekomen wel beter voor herstel en dergelijke
dit zijn echter mijn persoonlijke ervaringen dus wilt niet zeggen dat de uitleg die bij het product staat niet klopt
 
Heb hem ook gehad, int begin vond ik het veel te zoet maar wende wel, na een tijd begon ik het zelf lekker te vinden :p
echter niet veel van bijgekomen wel beter voor herstel en dergelijke
dit zijn echter mijn persoonlijke ervaringen dus wilt niet zeggen dat de uitleg die bij het product staat niet klopt

Magnificent wordt na de training pijlsnel opgenomen, het herstelt spierglycogeen en bevat precies de juiste aminozuren/stoffen om je spieren snel te laten herstellen en dus ook groeien. Magnificent vergroot elke keer als je het neemt je nettoresultaat per training.:)
 
NR1 en Magnificent straks een keer bestellen, met deze potten doe je samen 6-/+ weken, nadat die 6 weken zijn afgelopen moet je dan rust nemen met de creatines? Moet je dan gewoon overstappen op bijvoorbeeld een eitwittenshake of whey gainer?
 
NR1 en Magnificent straks een keer bestellen, met deze potten doe je samen 6-/+ weken, nadat die 6 weken zijn afgelopen moet je dan rust nemen met de creatines? Moet je dan gewoon overstappen op bijvoorbeeld een eitwittenshake of whey gainer?

Recente onderzoeken hebben aangetoond dat je creatine gewoon achter elkaar aan kan nemen;) Je eiwitten moet je sowieso altijd nemen.

- Eldert:D
 
Ik ga waarschijnlijk voor NR1 en Magnificent, ik heb verder geen eiwittenshake al zit dit wel handig zijn alleen dan word het te prijzig voor mij. Help i.p.v. een eiwittenshake een bak halfvolle yoghurt? 500 gram, per 100 gram 5,3 gram eiwit.

Thanks btw. =)
 
Ik ga waarschijnlijk voor NR1 en Magnificent, ik heb verder geen eiwittenshake al zit dit wel handig zijn alleen dan word het te prijzig voor mij. Help i.p.v. een eiwittenshake een bak halfvolle yoghurt? 500 gram, per 100 gram 5,3 gram eiwit.

Thanks btw. =)

Een bak halfvolle yoghurt of kwark zal in verhouding denk ik zelfs duurder zijn als een shake Whey Perfection (0,40 cent per shake) maar het kan wel:)
 
Heeft het eigenlijk verder nut om Magnificent op traininsdagen ook nog in de ochtend te nemen, naast de dosering die je al neemt NA de training?

Dus eigenlijk 2 x op een dag, zoals je dat met creatine monohydraat ook doet...
 
Heeft het eigenlijk verder nut om Magnificent op traininsdagen ook nog in de ochtend te nemen, naast de dosering die je al neemt NA de training?

Dus eigenlijk 2 x op een dag, zoals je dat met creatine monohydraat ook doet...

Dat is niet nodig. Magnificent is zeer effectief na je training. Het vergroot het netto resultaat per training enorm. Daarnaast bevat Magnificent voldoende creatine voor een volledige dagdosering dus hoef je het niet 's ochtends te nemen.:)
 
Kan je magnificent vergelijken met mega grow van xxl nutrition? (iemand die t weet) ..
 
Kan je magnificent vergelijken met mega grow van xxl nutrition? (iemand die t weet) ..

Beide zijn inderdaad post-workouts. Je kunt het beste de ingredienten even naast elkaar leggen:)
 
NR1, Bubblegum Lemon, lekker vergeleken Orange Juice van Magnificent, die is stukken minder. :-)
 
NR1, Bubblegum Lemon, lekker vergeleken Orange Juice van Magnificent, die is stukken minder. :-)

Blijft natuurlijk persoons gebonden....hoe dan ook het gaat om de ingredienten en daarvoor heb je de magnificent dus aangeschafd wederom;)

De combo is geweldig met Nr1.
 
Back
Naar boven