MuscleMeat

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

herooo

Cool Novice
Lid geworden
9 mrt 2011
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
Na de training zou ik inderdaad Magnificent houden. Mocht je toch een tijdje creatineloos willen dan kan je overstappen op de WMS of Vitargo. :)

TMS is perfect als pre-workout. :)

-Leon

isolaat perfection, magnificent en micellar caseine gisteren besteld^^

Stickler

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
15 feb 2011
Waardering
10
Lengte
1m89
Massa
86kg
EDIT: al gevonden.

Laatst bewerkt:

dvdharderwijk

Novice
Lid geworden
10 jan 2012
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
76kg
Erg goed spul! Werkt uitstekend, na een aantal weken merk je dat je spieren veel harder aanvoelen. Voor de groei werkt het ook super.
Gebruik nu magnificent, whey isolate en aminozuren. Ben vanaf 2 januari met deze supplementen begonnen en ben 4 kg aangekomen (geen vet btw). Van 72kg naar 76kg
Magnificent blijft in ieder geval in mijn voorraad!

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Erg goed spul! Werkt uitstekend, na een aantal weken merk je dat je spieren veel harder aanvoelen. Voor de groei werkt het ook super.
Gebruik nu magnificent, whey isolate en aminozuren. Ben vanaf 2 januari met deze supplementen begonnen en ben 4 kg aangekomen (geen vet btw). Van 72kg naar 76kg
Dank je, voor de complimenten!! Je pompt met Magnificent op het belangrijkste moment voor spiergroei (na de training) je spieren vol met precies de juiste stoffen om spiermassa te pakken!:)

Magnificent is het ultieme Post-Workout Bodybuilding supplement!

Haagse Beest

Cool Novice
Lid geworden
20 mrt 2012
Waardering
2
Lengte
1m70
Massa
78kg
Vetpercentage
14%
In hoeverre is het noodzakelijk om als toevoeging op Magnificent, nog apart aminozuren erbij te nemen? Er zitten natuurlijk al aminozuren in Magnificent...

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
In hoeverre is het noodzakelijk om als toevoeging op Magnificent, nog apart aminozuren erbij te nemen? Er zitten natuurlijk al aminozuren in Magnificent...
Klopt, Magnificent bevat 8-9 gram aminozuren per scoop. Dat is echt genoeg. Na de training neem je eerst Magnificent en dan 20 minuten later je eiwitten. Zo bereik je het meest resultaat/spiergroei per training.:)

Kickboksertje

Novice
Lid geworden
29 mrt 2011
Waardering
1
Lengte
1m87
Massa
97kg
Vetpercentage
12%
Waarom zou je het niet tijdens je training drinken? Juist door die snel opneembare koolhydraten en die creatines die erin zitten, lijkt het me ideaal om tijdens te nemen. Vooral om je atp/cp systeem gewoon lekker gelijk weer te kunnen herladen en max door te pompen. Of zie ik t verkeerd?

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Waarom zou je het niet tijdens je training drinken? Juist door die snel opneembare koolhydraten en die creatines die erin zitten, lijkt het me ideaal om tijdens te nemen. Vooral om je atp/cp systeem gewoon lekker gelijk weer te kunnen herladen en max door te pompen. Of zie ik t verkeerd?
Ja dat is ook zeker mogelijk. Een product zoals Size On heeft die bedoeling inderdaad al. Echter is het voor de meeste mensen makkelijker om direct na te nemen in plaats daarvoor..

Groetjes Ralf

Haagse Beest

Cool Novice
Lid geworden
20 mrt 2012
Waardering
2
Lengte
1m70
Massa
78kg
Vetpercentage
14%
Klopt, Magnificent bevat 8-9 gram aminozuren per scoop. Dat is echt genoeg. Na de training neem je eerst Magnificent en dan 20 minuten later je eiwitten. Zo bereik je het meest resultaat/spiergroei per training.:)
Als ik kijk naar de ingredientenlijst in de review, dan zie ik o.a. dit staan:

Ingredienten per dosering van 70 gram: BCAA 4:1:1 1000 mg

Dat komt neer op 1 gram per 2 scoops. Zou jij mij kunnen toelichten hoe je op 8-9 gram per scoop komt? Misschien zie ik iets over het hoofd hoor in die ingredientenlijst :)

Ja dat is ook zeker mogelijk. Een product zoals Size On heeft die bedoeling inderdaad al. Echter is het voor de meeste mensen makkelijker om direct na te nemen in plaats daarvoor..

Groetjes Ralf
Wat is het meest efficiënte moment voor opname van Magnificent? Post-workout of Intra-workout?

JRottine

Cool Novice
Lid geworden
9 aug 2011
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
12%

Dat komt neer op 1 gram per 2 scoops. Zou jij mij kunnen toelichten hoe je op 8-9 gram per scoop komt? Misschien zie ik iets over het hoofd hoor in die ingredientenlijst :)
Aminozuren zijn meer dan alleen BCAA's, de peptopro die er nog in zit, glutamine etc..

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704

Wat is het meest efficiënte moment voor opname van Magnificent? Post-workout of Intra-workout?
Excuus, het is exact 7550 per dosering. Zie hieronder:)

PeptoPro 4000 mg
BCAA 4:1:1 1000 mg
Glutamine Peptides 1000 mg
Taurine 1500 mg
L-Carnitine 50 mg

Maginificent neem je het beste post-workout:)

---------- Post toegevoegd Fri 23 Mar 2012 om 20:13 ----------

Aminozuren zijn meer dan alleen BCAA's, de peptopro die er nog in zit, glutamine etc..
Klopt, dank je:)

Phunikz

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
18 okt 2002
Waardering
0
Kan ik magnificent voor het trainen klaar maken en ongeveer 1,5 uur daarna nemen? Maakt dit voor de kwaliteit nog uit?

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Kan ik magnificent voor het trainen klaar maken en ongeveer 1,5 uur daarna nemen? Maakt dit voor de kwaliteit nog uit?
Je kunt altijd het beste het poeder gewoon los in de shaker doen en dan direct na de training even onder de kraan houden. 300ml water erbij en klaar!:)

Timmeh129

Cool Novice
Lid geworden
26 feb 2012
Waardering
7
Lengte
1m85
Hebben mensen hier last van extra acne tijdens inname van Magnificent?

Remsales

Cool Novice
Lid geworden
7 mei 2011
Waardering
8
Lengte
1m78
Massa
84kg
Daar hebben mensen hier veel last van ja. Dat weet je als je aan deze suikerkuur begint. Die Acne kun je er na afloop weer af cutten.

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Nee, absoluut niet specifiek door Magnificent. We hebben wel mensen welke hier last van krijgen met lactose of sommige creatines. Vooral het laatste komt erg weinig voor. Mocht je er wel last van hebben dan raad ik 25-50 mg Zink aan per dag. Werkt als een speer! :)

-Leon

A321

Cool Novice
Lid geworden
22 dec 2011
Waardering
0
Is de smaakt fruit punch van Magnificent vergelijkbaar met de smaak fruit punch van Noxipro? Bij die van Noxipro moet ik namelijk al kokhalzen als ik eraan denk haha, of wordt de smaak Orange juice sowieso aangeraden?

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Is de smaakt fruit punch van Magnificent vergelijkbaar met de smaak fruit punch van Noxipro? Bij die van Noxipro moet ik namelijk al kokhalzen als ik eraan denk haha, of wordt de smaak Orange juice sowieso aangeraden?
Nee, kun je niet vergelijken. De Fruit is erg lekker, de Orange ook trouwens al gaat de Fruit veel harder:)

Bovenaan