MuscleMeat

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

Levii

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
4 dec 2010
Waardering
26
Lengte
1m82
Juist men magnificent en whey perfection binnen.. ;)
Addicted.. Alhoewel ik de smaak van magnificent niet zo top vindt, maar who cares!

Zuipschuit

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
7 mei 2009
Waardering
42
Levi, even wennen en dan is het echt wel lekker ;-) Aminozuren zijn sowieso smerig, dan is dit echt een product met een lekkere smaak.

Levii

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
4 dec 2010
Waardering
26
Lengte
1m82
Levi, even wennen en dan is het echt wel lekker ;-) Aminozuren zijn sowieso smerig, dan is dit echt een product met een lekkere smaak.
Ja het is nog maar de 4de dag ofzo dat ik het pak..
Maaaar ik krijg het wel binnen hoor :D

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Juist men magnificent en whey perfection binnen.. ;)
Addicted.. Alhoewel ik de smaak van magnificent niet zo top vindt, maar who cares!
Niet lekker? Ik heb standaard de Fruit Sensation maar dat is toch na elke training een feest! :zuip: :thumbs:

-Leon

Ano_91_0

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
23 jun 2009
Waardering
29
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
15%
Niet lekker? Ik heb standaard de Fruit Sensation maar dat is toch na elke training een feest! :zuip: :thumbs:

-Leon
Smaken verschillen blijkbaar... maar we zijn geen vrouwen, gewoon naar binnen kappen die zooi.

Enige nadeel van dit supplement is dat het erg vult en ik na de training nog moeilijk kan eten

ButchMcDick

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
1 jul 2011
Waardering
1.151
Lengte
1m79
Niet lekker? Ik heb standaard de Fruit Sensation maar dat is toch na elke training een feest! :zuip: :thumbs:-Leon
Zeker weten. Magnificent is onwijs lekker en vind het zelfs lekkerder dan de whey en isolaat perfection. :)

Enige nadeel van dit supplement is dat het erg vult en ik na de training nog moeilijk kan eten
Whut? You sure? :) In Magnificent zit veel snelle koolhydraten en dat verhoogt juist het hongergevoel en dat merk ik ook heel sterk, aangezien mijn dieet verder alleen maar bestaat uit trage koolhydraten (+ vetten en eiwitten uiteraard).

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Zeker weten. Magnificent is onwijs lekker en vind het zelfs lekkerder dan de whey en isolaat perfection. :)

Whut? You sure? :) In Magnificent zit veel snelle koolhydraten en dat verhoogt juist het hongergevoel en dat merk ik ook heel sterk, aangezien mijn dieet verder alleen maar bestaat uit trage koolhydraten (+ vetten en eiwitten uiteraard).
Dank je, voor het compliment. Magnificent is inderdaad heerlijk:zuip:

Drazz

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
10 apr 2008
Waardering
0
Lengte
1m78
Vetpercentage
11%
Ok pak ik mijn whey zonder dextrose voortaan. Heb orange juice als smaak, maybe had ik die andere moeten pakken. Deze smaak is redelijk.

Levii

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
4 dec 2010
Waardering
26
Lengte
1m82
Is het eigenlijk functioneel als ik Magnificent neem voor 2maanden lang.. Elke dag 2scoops (aanbevolen), aangezien er creatine in zit ?

Grtz

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Is het eigenlijk functioneel als ik Magnificent neem voor 2maanden lang.. Elke dag 2scoops (aanbevolen), aangezien er creatine in zit ?

Grtz
1 scoop bevat al 5 gram Creatine. 1 dosering is dan voldoende:) 8-12 weken is een prima periode.:)

Levii

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
4 dec 2010
Waardering
26
Lengte
1m82
1 scoop bevat al 5 gram Creatine. 1 dosering is dan voldoende:) 8-12 weken is een prima periode.:)
Ik neem na men training 2scoops.. en op rustdagen in de ochtend 2scoops..
Als ik dit gedurende 8weken doe, is het oké?

Zuipschuit

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
7 mei 2009
Waardering
42
Ik neem na men training 2scoops.. en op rustdagen in de ochtend 2scoops..
Als ik dit gedurende 8weken doe, is het oké?
Dat is goed hoor. B&F praat hierboven over 'een scoop' bevat 5gr creatine, ze bedoelen hier uiteraard één dosering. Per dosering (2 scoops) is het 5gr creatine zoals je ook terug kan vinden op hun website. Op rustdagen is het inderdaad slimmer, goedkoper op langer termijn om los creatine 's ochtends te nemen.

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Dat is goed hoor. B&F praat hierboven over 'een scoop' bevat 5gr creatine, ze bedoelen hier uiteraard één dosering. Per dosering (2 scoops) is het 5gr creatine zoals je ook terug kan vinden op hun website. Op rustdagen is het inderdaad slimmer, goedkoper op langer termijn om los creatine 's ochtends te nemen.
Klopt, dank je:)

herooo

Cool Novice
Lid geworden
9 mrt 2011
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
Klopt, dank je:)
Pak nu dat je magnificent een jaar doorgebruikt, blijft het dan voortdurend evenveel effect als in het begin? Of is het beter om af te wisselen tussen producten?

Levii

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
4 dec 2010
Waardering
26
Lengte
1m82
Pak nu dat je magnificent een jaar doorgebruikt, blijft het dan voortdurend evenveel effect als in het begin? Of is het beter om af te wisselen tussen producten?
Jonge.. ? :p

Er zit 5gram creatine per dosering in, denk eens na!

herooo

Cool Novice
Lid geworden
9 mrt 2011
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
Jonge.. ? :p

Er zit 5gram creatine per dosering in, denk eens na!
Wat zou je dan voorstellen om na een tijdje ipv magnificent te pakkn?

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Wat zou je dan voorstellen om na een tijdje ipv magnificent te pakkn?
Voor herstel kan je het gewoon prima blijven gebruiken. Aminozuren, PeptoPro etc zijn toch producten welke dagelijks gebruikt kunnen worden voor het opbouwen van spiermassa. Met 5 gram creatine per dosering hoef je het verder ook niet te cyclen. :)

-Leon

herooo

Cool Novice
Lid geworden
9 mrt 2011
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
Voor herstel kan je het gewoon prima blijven gebruiken. Aminozuren, PeptoPro etc zijn toch producten welke dagelijks gebruikt kunnen worden voor het opbouwen van spiermassa. Met 5 gram creatine per dosering hoef je het verder ook niet te cyclen. :)

-Leon
ok:) En het best gewoon bij magnificent houden? Of een keer afwisselen tussen magnificent en TMS?

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
ok:) En het best gewoon bij magnificent houden? Of een keer afwisselen tussen magnificent en TMS?
Na de training zou ik inderdaad Magnificent houden. Mocht je toch een tijdje creatineloos willen dan kan je overstappen op de WMS of Vitargo. :)

TMS is perfect als pre-workout. :)

-Leon

Bovenaan