MuscleMeat

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

Bouius

Cool Novice
Lid geworden
16 jun 2012
Waardering
2
Lengte
1m90
Massa
94kg
Vetpercentage
13%
Oke, ik heb nog een halve pot creapure creatine staan dus dan neem ik die in de ochtend.
Bedankt voor je reactie!

REUS

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 mrt 2006
Waardering
155
Oke, ik heb nog een halve pot creapure creatine staan dus dan neem ik die in de ochtend.
Bedankt voor je reactie!

Dat scheelt weer mooi.

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Zo komen we er wel :)

Ralf

kidmonster

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
16 okt 2010
Waardering
124
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
wat is nu grote verschil nr1 en magnificent?

jesse2010

Huge Freak
Lid geworden
16 jan 2012
Waardering
391
Nr1 is te vergelijken met epic en kan als pre workout (creatine product dienen) en Magnificent is puur voor na de training beter en sneller herstel

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Nr1 is te vergelijken met epic en kan als pre workout (creatine product dienen) en Magnificent is puur voor na de training beter en sneller herstel

Ja:), Nr 1 is het meest totale spier opbouwende product wat je kunt kopen. Het meest totale product voor spiermassa, kracht, pumps en herstel. Magnificent is DE post-workout. Dit product zorgt ervoor dat je per training meer resultaat kunt boeken. Samen ons " gouden" duo. Een Super Duo:)

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Inderdaad zo is het ;). Gebruik deze zelf ook altijd

Magnificent en Nr 1 zijn denk ik naast Whey Perfection nu de meest gevraagde supplementen in Nederland en Belgie:)

jesse2010

Huge Freak
Lid geworden
16 jan 2012
Waardering
391
Yep staan ook standaard in veel kasten en supp schema's

REUS

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 mrt 2006
Waardering
155
Magnificent heeft de juist geformuleerde ingredienten voor optimaal herstel.

Zuipschuit

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
7 mei 2009
Waardering
42
Ben blij dat fruit weer voorradig is. Mijn favoriete smaak :-)

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Ben blij dat fruit weer voorradig is. Mijn favoriete smaak :-)

Magnificent gaat enorm hard. We hebben daardoor enige moeite gehad om de Fruit op voorraad te houden (de meest populaire smaak). Gelukkig weer direct leverbaar:)

Rbrto

Novice
Lid geworden
27 aug 2012
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
73kg
Vetpercentage
11%
magnificent

Ik ben zelf ook begonnen met magnificent te nemen en zit met een vraag. Ik gebruik de pre work out 'strong' van body en fitshop en ook de ZMA capsules. Deze supplementen bevatten allemaal magnesium. Nu heb ik opgezocht dat 350 mg magnesium goed is voor volwassen mannen, en je beter niet meer dan dat kan nemen. als ik alles bij elkaar optel zit ik over de 1000mg. Kan dit problemen opleveren?

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Ik ben zelf ook begonnen met magnificent te nemen en zit met een vraag. Ik gebruik de pre work out 'strong' van body en fitshop en ook de ZMA capsules. Deze supplementen bevatten allemaal magnesium. Nu heb ik opgezocht dat 350 mg magnesium goed is voor volwassen mannen, en je beter niet meer dan dat kan nemen. als ik alles bij elkaar optel zit ik over de 1000mg. Kan dit problemen opleveren?
Kom ik nog even op terug. 3x de aanbevolen hoeveelheid is sowieso niet verstandig. Vaak is het aan te raden om OF een luxe blend zoals Magnificent te nemen of ZMA.

Vandaag de laatste dag van de weekaanbieding, Magnificent. Nu nog extreem scherp geprijst. Profiteer ervan! De #1 postworkout!

DjIceman

Cool Novice
Lid geworden
19 okt 2009
Waardering
2
Lengte
1m89
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Heb magnificent besteld en vandaag voor de eerste keer geprobeerd. Mijn keel is hier enorm droog door, precies of er is van dat poeder blijven hangen ofzo, is dat normaal? 20 minuten later ook een Whey shake gedronken en tussendoor nog water om dat droge gevoel uit men keel te krijgen.. Nu zit ik echt BOMvol water, men buik voelt alsof die gaat ontploffe xp

Laatst bewerkt:

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Heb magnificent besteld en vandaag voor de eerste keer geprobeerd. Mijn keel is hier enorm droog door, precies of er is van dat poeder blijven hangen ofzo, is dat normaal? 20 minuten later ook een Whey shake gedronken en tussendoor nog water om dat droge gevoel uit men keel te krijgen.. Nu zit ik echt BOMvol water, men buik voelt alsof die gaat ontploffe xp
De WMS die erin zit geeft je dit gevoel. Je hebt natuurlijk niet echt een uitgedroogd bent. Eerste keer is dit misschien een beetje wennen omdat je niet weet waarvan hebt komt, echter weet ik nu zeker dat herstel veel beter is :)

Ralf

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
Waardering
1
Fruit magnificent blijft nog steeds super lekker :D

teunio

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
18 jun 2008
Waardering
0
Vraag omtrent combinatie supplementen

Ik ben Teun en nieuw op dit forum en ben erg onder de indruk van alles wat ik lees, heb al veel opgestoken van alle info die te lezen is.
Ik zit in een fase waarin ik veel vet kwijt moet (ongeveer 15 kilo) en probeer te trainen en te eten volgens het boek Burn the Fat and Feed the muscle en zit te twijfelen om buiten de Wey eiwitten die ik erbij gebruik als toevoeging op mijn eiwitten ook andere supplementen aan te schaffen. Heb al creatine monohydraat in huis van XXL. Ben door dit topic van plan om NR.1 voor - Muscle Protect tijdens en Magnificent na de training te proberen. Nu is mijn vraag wat in mijn situatie slim is te doen (moet veel vet verliezen en wil het liefst spierweefsel erbij). Zou ik ook in mijn situatie de creatine op kunnen maken als pre workout met muscle protect tijdens en magnificent erna (anders heb de creatine misschien voor niks aangeschaft) kan ik toch beter gelijk NR.1 voor - Muscle Protect tijdens en Magnificent na de training of is het verstandiger buiten de wey van de andere supplementen afblijven?

Bovenaan