MuscleMeat

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

jesse2010

Huge Freak
Lid geworden
16 jan 2012
Waardering
391
Inderdaad smaak is super zeker in voorbereiding of cut

focasa

Novice
Lid geworden
3 okt 2012
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
93kg
Ik heb nog een vraag over Magnificent.

Ik ben nu een tijdje aan het trainen. Nog niet zo heel erg lang. Eerste reden om te trainen was dat ik af wou vallen. (standaard verhaal) Ik deed heel veel aan cardio, niet aan krachttraining. In korte tijd was ik 4kg kwijt, maar ik merkte dat mn spieren sneller weggingen dan mn vet.

Lang verhaal kort maken, ik doe nu een tijdje aan krachtraining waarbij ik mezelf push to the max. Aan t einde van elke workout ga ik een minuut of 15-20 op de fiets zitten waarbij ik mn hartslag redelijk constant op 130 hou voor het verbranden.

Bij xxlnutricion heb ik een doosje nox pump gekocht (ultralife). Ik heb het nu een aantal keer gebruikt als pre workout. Moet zeggen dat ik niet de energie kick krijg die andere wel krijgen maar ik ga er wel hard op. Kwa gewichten is het niet dat ik ineens zwaarder kan, maar ik merk zeker dat ik meer reps kan doen. (en dus sneller progressie maak)
Daarnaast gebruik ik ook eiwitten en om de verzuring tegen te gaan wil ik deze week ook starten met creatine (monohydraat, heb er nog een potje van staan die ik begin die jaar kocht maar nooit heb gebruikt)

Magnificent klinkt erg aantrekkelijk om te gebruiken als post workout.

Mijn vraag: als ik het gebruik dan zou ik dus een pre workout gebruiken met na de training magnificent als post workout. Whey gebruik ik dan om mn eiwitten aan te vullen en creatine om de verzuring tegen te gaan.

Is dat te doen of wordt het teveel van het goede ?

jesse2010

Huge Freak
Lid geworden
16 jan 2012
Waardering
391
Het is inderdaad aan te raden. Maar als je zo snel spieren verbrand zou ik ook eens kijken naar muscle protect. Dat helpt je namelijk je spieren te beschermen. Evenals magnificent die ook weer goed is voor een sneller en beter herstel

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Je kunt inderdaad heel goed een pre-workout nemen. Strong! is dan de beste keuze. Magnificent is DE post-workout. Hiermee kun je elke training weer sneller en sterker herstellen en dus groeien. met Muscle Protect maakt je het als hierboven aangegeven helemaal af. Muscle Protect beschermt je spieren tijdens de training. een geweldige combinatie!:)

focasa

Novice
Lid geworden
3 okt 2012
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
93kg
Wow, dat zijn nog eens snelle reacties !! Thanx a million !!
Denk dat ik maar weer eens mijn geld bij B&F ga uitgeven. ;-)

Thanx voor de adviezen !!

patser22

Novice
Lid geworden
23 okt 2012
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
82kg
Vetpercentage
6%
Ik heb magnificent ook maar heb orange juice is echt zo smerig deze
Smaak is zeker geen aanrader maaar is wel goed spul.

focasa

Novice
Lid geworden
3 okt 2012
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
93kg
Heb een sample van Magnificent in de smaak Fruit Sensation, zal m donderdag eens gebruiken na de training.

En of het wel of niet lekker is..... die Tropical Flavour nox pump die ik nu heb smaakt meer naar chemisch gemalen tjernobyl ananas. En dan heb ik t nog niet eens over de boeren die je af en toe laat. God have mercy met de mensen waar ik mee praat. ;)

Zolang het maar een goede werking heeft. :)

jesse2010

Huge Freak
Lid geworden
16 jan 2012
Waardering
391
Als het maar zijn werk doet inderdaad. Al is smaak ook best fijn als dat goed zit ;)

REUS

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 mrt 2006
Waardering
155
Als het maar zijn werk doet inderdaad. Al is smaak ook best fijn als dat goed zit ;)

Met tegenzin een aantal malen per week consumeren is heel vervelend. Keuze is ruim bij b&f en daar staan ze marketing technisch heel erg om bekend ook.

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Wow, dat zijn nog eens snelle reacties !! Thanx a million !!
Denk dat ik maar weer eens mijn geld bij B&F ga uitgeven. ;-)

Thanx voor de adviezen !!
Graag gedaan. Mocht er wat zijn, mijn collega's en ik zitten hier elk moment van de dag :)
Ik heb magnificent ook maar heb orange juice is echt zo smerig deze
Smaak is zeker geen aanrader maaar is wel goed spul.
Smaak is in het begin even wennen. Als je kijkt naar alle werkzame ingrediënten is dit heel moeilijk om op smaak te brengen, daarom zeggen ze vaak ook. Goede dingen zijn niet altijd lekker:D Ik weet zeker als je het een week gedronken hebt, je de smaak best wel lekker gaat vinden.
Heb een sample van Magnificent in de smaak Fruit Sensation, zal m donderdag eens gebruiken na de training.

En of het wel of niet lekker is..... die Tropical Flavour nox pump die ik nu heb smaakt meer naar chemisch gemalen tjernobyl ananas. En dan heb ik t nog niet eens over de boeren die je af en toe laat. God have mercy met de mensen waar ik mee praat. ;)

Zolang het maar een goede werking heeft. :)
Ja, het is heel lastig om producten goed op smaak te brengen. Vaak doen producten er iets meer zoetstoffen in om dit allemaal te camoufleren maar wij kiezen voor een iets mildere variant. Ik weet zeker dat je met de Fruit Punch van Magnificent helemaal goed zit. Laat ons hier maar weten wat je er van vindt, want de werking is top! Direct na je training merk je al een verschil:)

Ralf

focasa

Novice
Lid geworden
3 okt 2012
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
93kg
Deh ! Had geen zin om te wachten tot donderdag. Zojuist een pot Magnificent (fruit senstion) en een pot Muscle Protect (watermelon) besteld.
Heb gekozen voor Strong! sample, eens kijken hoe die is tov de nox pump die ik heb.

Morgen volle bak ertegen aan. Heb er zin in !!

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Deh ! Had geen zin om te wachten tot donderdag. Zojuist een pot Magnificent (fruit senstion) en een pot Muscle Protect (watermelon) besteld.
Heb gekozen voor Strong! sample, eens kijken hoe die is tov de nox pump die ik heb.

Morgen volle bak ertegen aan. Heb er zin in !!
Bedankt voor je order. Heb je vast en zeker al in huis. Ik ben benieuwd, zou leuk zijn als je hier je ervaring wilt en kan delen. Ik kijk er naar uit en weet zeker dat het goed bevalt!:)

Zuipschuit

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
7 mei 2009
Waardering
42
Had ik niet eens gelezen dat jullie een extra smaak zouden toevoegen van de Magnificent? Meer info?

focasa

Novice
Lid geworden
3 okt 2012
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
93kg
Bedankt voor je order. Heb je vast en zeker al in huis. Ik ben benieuwd, zou leuk zijn als je hier je ervaring wilt en kan delen. Ik kijk er naar uit en weet zeker dat het goed bevalt!:)

Ja, heb het idd in huis. Wil jullie trouwens niet al te veel veren achter in jullie **** stoppen, maar 21.30 de bevestiging dat de order binnen was gekomen bij jullie en 21.33 de bevestiging dat de order verstuurd was.... denk niet dat het veel sneller kan. Thanx !

Heb vandaag de eerste keer de Magnificent gepakt na mn workout. Aan de smaak (fruit sensation) zal het zeker niet liggen. Zal over een week of wat de resultaten posten. Ben erg benieuwd naar het effect.

Pak zometeen een whey shake erachter aan en daarna eens aan mn avondeten beginnen.

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Ja, heb het idd in huis. Wil jullie trouwens niet al te veel veren achter in jullie **** stoppen, maar 21.30 de bevestiging dat de order binnen was gekomen bij jullie en 21.33 de bevestiging dat de order verstuurd was.... denk niet dat het veel sneller kan. Thanx !

Heb vandaag de eerste keer de Magnificent gepakt na mn workout. Aan de smaak (fruit sensation) zal het zeker niet liggen. Zal over een week of wat de resultaten posten. Ben erg benieuwd naar het effect.

Pak zometeen een whey shake erachter aan en daarna eens aan mn avondeten beginnen.
Haha, bedankt voor je compliment. We doen dagelijks ons best om alle orders snel te versturen. Zodra de klant het alsnog de volgende dag heeft :) Ben benieuwd, ik weet zeker dat je hier goede resultaten mee zult halen. :)

Ralf

Ano_1991_32

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 jul 2006
Waardering
85
Iemand die magnificent intra workout neemt?

Bovenaan