MuscleMeat

Review Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent!
    Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol. Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

Voordelen Magnificent:
    -Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
    -Tot 40% meer spierkracht!
    -Extreem volle, harde spieren
    -Spieren voelen constant opgepompt
    -High Tech! Unieke ingredienten
    -Unieke - extreem hoge kwaliteit!
    -Extreme bodybuilding

De ingredienten;
    Ingredienten per dosering van 70 gram:
    Magnificent Carb Blend 53,7 gram
    Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.
    Magnificent Creatine Blend 5000 mg
    Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.
    PeptoPro 4000 mg
    BCAA 4:1:1 1000 mg
    Glutamine Peptides 1000 mg
    Taurine 1500 mg
    L-Carnitine 50 mg
    Cinnamon Cassia extract 100 mg
    Alpha Lipoic Acid 100 mg
    Mineralen & Vitamine Mix per 70 Gram
    Magnesium Citrate 586mg 156%ADH
    Tricalciumphosphate 500mg 62,5%ADH
    Vitamin C 20mg 25% ADH
    Zinc Bisglycinate 13mg 130% ADH

Andere ingredienten,: Tropical Fruit smaakaroma, Sucralose, kleurstof E124, Lechitine.

*ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit sensation. Het heeft een erg lekkere smaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Op trainingsdagen 70 gram (2 maatscheppen) na de training en op rustdagen 70 gram in de ochtend.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, voor 22.00 besteld morgen in huis en een gratis sample.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker.

Mijn review:

Prijs
2100 gram (30 doseringen) voor €24,90 is netjes voor de ingrediënten die erin zitten. Per dosering betaal je €0,83 waar je een maand mee kan doen.

Smaak
Je kunt kiezen uit twee smaken; Fruit Sensation en Orange Juice. Ik heb gekozen voor Fruit Sensation en die smaakt erg lekker en het lost goed op. Het vult ook goed.

Werking
Doordat ik meer supplementen gebruik en juist in de periode zit van experimenteren, is het heel moeilijk te achterhalen wat het met mijn lichaam heeft gedaan.
Als ik naar de ingrediënten kijk zouden mijn spieren sneller moeten herstellen, spiermassa opbouwen en meer spierkracht hebben en misschien wel meer...

Zoals gezegd is het moeilijk te zeggen waar mijn 'gains' precies vandaan komen, dus van welk supplement. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik binnen 1 maand (ik gebruik dit supplement 2 weken) 3 kilo ben aangekomen, dat is vet maar ook zichtbaar vollere spieren. Na mijn zware training merk ik dat ik weinig spierpijn meer heb waar ik erg blij mee ben. Ik kan dezelfde en de volgende dag gewoon doen waar ik zin in heb en vaker trainen wat meer spiermassa betekent. Ook heb ik meer spierkracht gekregen. Ik denk dat elk supplement wel een steentje heb bijgedragen aan mijn 'gains'.
Ik geef het een cijfer van 8/10.

Ben benieuwd naar de andere ervaringen met dit product.

Magnificent.jpg

Laatst bewerkt:
als ik na mijn KT nog 20min cardio ga doen (HIIT), is het dan het beste de magnificent na de KT te nemen (dus voor de cardio) of gewoon na de cardio?

als ik na mijn KT nog 20min cardio ga doen (HIIT), is het dan het beste de magnificent na de KT te nemen (dus voor de cardio) of gewoon na de cardio?

Het beste is NA je cardio.

Als je cardio doet wil je zo min mogelijk carbs in je lichaam hebben (als je cardio doet om af te vallen)
Wat wel aan te raden is (en wat ook alle pro's doen) is amino's voor je cardio nemen.

Drink zelf Muscle protect tijdens me kracht training, en als ik daarna cardio ga doen heb ik aminos om me spieren tegen afbraak te beschermen!

Als je cardio doet wil je zo min mogelijk carbs in je lichaam hebben (als je cardio doet om af te vallen)
Wat wel aan te raden is (en wat ook alle pro's doen) is amino's voor je cardio nemen.

Drink zelf Muscle protect tijdens me kracht training, en als ik daarna cardio ga doen heb ik aminos om me spieren tegen afbraak te beschermen!
Jep, tussendoor kun je inderdaad het beste Muscle Protect nemen of BCAA's. Persoonlijk zou ik voor Muscle Protect kiezen aangezien deze lekker van smaak is en net dat extra's heeft! :) Magnificent neem je zoals Sniezel zei achter het geheel. Bedankt voor je aanvulling!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Muscle Protect;
-Beschermt je spieren
-Herstel terwijl je traint
-Laat je beter presteren
-Cardio en krachttraining
-Bijna verplicht als je op dieet bent
-Vetvrije spiermassa winst
-0 gram suikers per dosering
-Heerlijk verfrissende smaken

Ralf

Ik heb NR1 Fresh watermelon en Magnificent Fruit Sensation inmiddels binnen.
De smaak van beide zijn prima, geen aanmerkingen op.

Ik word alleen licht in mijn hoofd na gebruik.
Misschien dat dit door de suikers komt.
Ik kon ook niet goed in slaap komen, na mijn eerste gebruik. Nr1 vlak voor de training en Magnificent er direct na.

Kan ik misschien gevoelig zijn voor taurine, of moet mijn lichaam gewoon wennen aan bv de creatine.
Gebruik het nu sinds donderdag, en ben niet helemaal fit sindsdien.

Trainen gaat trouwens wel prima, pomp is ook goed.
Alleen dat ik wat licht in m'n hoofd ben vind ik minder.

Iemand ideeën? Drink trouwens voldoende water.

Ik kon ook niet goed in slaap komen, na mijn eerste gebruik. Nr1 vlak voor de training en Magnificent er direct na.

Kan ik misschien gevoelig zijn voor taurine, of moet mijn lichaam gewoon wennen aan bv de creatine.

Zou kunnen idd van de taurine maar lijkt me niet. Er zijn zoveel mensen die er.nu fysiek slecht bij lopen qua grieo en verschijnselen. Kan ook zomaar zijn dat de training dan iets teveel heeft gevergd. Kijk het rustig aan. Wellicht na het weeeend voel je je een stuk beter weer na de training. Keep us updated en pm mag altijd.

Zou kunnen idd van de taurine maar lijkt me niet. Er zijn zoveel mensen die er.nu fysiek slecht bij lopen qua grieo en verschijnselen. Kan ook zomaar zijn dat de training dan iets teveel heeft gevergd. Kijk het rustig aan. Wellicht na het weeeend voel je je een stuk beter weer na de training. Keep us updated en pm mag altijd.

Bedankt voor je antwoord.
Ik hoop dat het dat alleen is.
Loop sinds donderdag met lood in m'n benen en zie er ook grau uit in m'n gezicht.
Zou wek heel toevallig wezen als t griep of zo is, aangezien ik het sinds donderdag neem.

heb je het nog maar een keer gebruikt tot nu toe?
Toen ik Strong van B&F voor de eerste keer nam, had ik dat ook .Na de tweede keer voelde ik me niet meer licht in mijn hoofd.

Magnificent en nr1 van B&F is een goede combi !!!

heb je het nog maar een keer gebruikt tot nu toe?
Toen ik Strong van B&F voor de eerste keer nam, had ik dat ook .Na de tweede keer voelde ik me niet meer licht in mijn hoofd.

Donderdag voor training NR1 en Magnificent erna.
Vrijdag en vandaag s"ochtends NR1 en morgen weer trainen.

Ok dankjewel.
Had ik eigenlijk misschien wel zelf kunnen bedenken :nut:

en heeft het de beloofde 6kg spiermassa en 40% krachttoename waargemaakt?

Ik heb de (nieuwe) smaak 'Orange Juice' sinds een paar dagen = Fanta! :zuip:

Fanta vind ik het nog net niet, het drinkt wel lekker weg :).
Wel een beetje klote als je nadien uit dezelfde shaker je whey wil drinken.
Ff nasty! Laziness...
Even goed omspoelen met water en het moet weer goed zijn. Zelf herken ik dit wel, want soms blijven er wat restjes koolhydraten achter:) Echter soms moet je even door een iets minder lekkere smaak heen bijten om een fantastisch resultaat en herstel te pakken met Magnificent. Volgens mij lukt dat ook aardig volgens de reviews! :)

Ralf

Even goed omspoelen met water en het moet weer goed zijn. Zelf herken ik dit wel, want soms blijven er wat restjes koolhydraten achter:) Echter soms moet je even door een iets minder lekkere smaak heen bijten om een fantastisch resultaat en herstel te pakken met Magnificent. Volgens mij lukt dat ook aardig volgens de reviews! :)

Ralf

Idd ff onder de kraan oorhalen. Anders een 2e shaker gebruiken. Fruit sensation blijft.mijn smaak.

Vind ze beide goed en het resultaat dat telt ;)

Terug
Naar boven