MuscleMeat

Review Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent!
    Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol. Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

Voordelen Magnificent:
    -Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
    -Tot 40% meer spierkracht!
    -Extreem volle, harde spieren
    -Spieren voelen constant opgepompt
    -High Tech! Unieke ingredienten
    -Unieke - extreem hoge kwaliteit!
    -Extreme bodybuilding

De ingredienten;
    Ingredienten per dosering van 70 gram:
    Magnificent Carb Blend 53,7 gram
    Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.
    Magnificent Creatine Blend 5000 mg
    Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.
    PeptoPro 4000 mg
    BCAA 4:1:1 1000 mg
    Glutamine Peptides 1000 mg
    Taurine 1500 mg
    L-Carnitine 50 mg
    Cinnamon Cassia extract 100 mg
    Alpha Lipoic Acid 100 mg
    Mineralen & Vitamine Mix per 70 Gram
    Magnesium Citrate 586mg 156%ADH
    Tricalciumphosphate 500mg 62,5%ADH
    Vitamin C 20mg 25% ADH
    Zinc Bisglycinate 13mg 130% ADH

Andere ingredienten,: Tropical Fruit smaakaroma, Sucralose, kleurstof E124, Lechitine.

*ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit sensation. Het heeft een erg lekkere smaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Op trainingsdagen 70 gram (2 maatscheppen) na de training en op rustdagen 70 gram in de ochtend.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, voor 22.00 besteld morgen in huis en een gratis sample.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker.

Mijn review:

Prijs
2100 gram (30 doseringen) voor €24,90 is netjes voor de ingrediënten die erin zitten. Per dosering betaal je €0,83 waar je een maand mee kan doen.

Smaak
Je kunt kiezen uit twee smaken; Fruit Sensation en Orange Juice. Ik heb gekozen voor Fruit Sensation en die smaakt erg lekker en het lost goed op. Het vult ook goed.

Werking
Doordat ik meer supplementen gebruik en juist in de periode zit van experimenteren, is het heel moeilijk te achterhalen wat het met mijn lichaam heeft gedaan.
Als ik naar de ingrediënten kijk zouden mijn spieren sneller moeten herstellen, spiermassa opbouwen en meer spierkracht hebben en misschien wel meer...

Zoals gezegd is het moeilijk te zeggen waar mijn 'gains' precies vandaan komen, dus van welk supplement. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik binnen 1 maand (ik gebruik dit supplement 2 weken) 3 kilo ben aangekomen, dat is vet maar ook zichtbaar vollere spieren. Na mijn zware training merk ik dat ik weinig spierpijn meer heb waar ik erg blij mee ben. Ik kan dezelfde en de volgende dag gewoon doen waar ik zin in heb en vaker trainen wat meer spiermassa betekent. Ook heb ik meer spierkracht gekregen. Ik denk dat elk supplement wel een steentje heb bijgedragen aan mijn 'gains'.
Ik geef het een cijfer van 8/10.

Ben benieuwd naar de andere ervaringen met dit product.

Magnificent.jpg

Laatst bewerkt:
ik ben nu mijn derde week bezig met magnificent en heb mijn trainingen opgeschroeft van 3 tot 5 keer in de week. Herstel is net iets beter, normaal was ik de dag na mijn KT nog (lichtjes) stijf maar nu heb ik toch een 5-daags schema genomen. Eens zien hoe dit me afgaat :D
Heb vanaf vorige week ook 2-3x cardio na min KT gedaan :)

Ik vraag mij af.. ik gebruik het nu een krappe week en volgens mij houd ik vocht vast.. kan dat ook tijdelijk zijn en dat het straks gewoon weer loslaat of hou ik pas geen vocht meer vast als ik stop met magnificent?? Heb geen zin om echt een vochtbal te worden.
T cutten gaat net zo lekker..

Ik vraag mij af.. ik gebruik het nu een krappe week en volgens mij houd ik vocht vast.. kan dat ook tijdelijk zijn en dat het straks gewoon weer loslaat of hou ik pas geen vocht meer vast als ik stop met magnificent?? Heb geen zin om echt een vochtbal te worden.

Kan eventueel ook de Crea zijn. ff afwachten maar kan wel idd:)

---------- Post toegevoegd Fri 25 Jan 2013 om 19:14 ----------

ik ben nu mijn derde week bezig met magnificent en heb mijn trainingen opgeschroeft van 3 tot 5 keer in de week. Herstel is net iets beter, normaal was ik de dag na mijn KT nog (lichtjes) stijf maar nu heb ik toch een 5-daags schema genomen. Eens zien hoe dit me afgaat :D
Heb vanaf vorige week ook 2-3x cardio na min KT gedaan :)

:thumb: Je merkt snel dat je beter herstelt elke training. Top!:)

---------- Post toegevoegd Fri 25 Jan 2013 om 19:14 ----------

Mijnes ook! Echt een top smaak. Lijk wel vers fruit :D

De Fruit is voor de meeste mensen de favoriet al vind ik persoonlijk de Orange ook goed:)

Zit je toevallig net voor of in je maandelijkse periode? Dit zou eventueel in comb met de creatine de oorzaak kunnen zijn. Ik herken de geluiden iig niet onder de magnificent gebruikers. Hoop dat het snel verdwijnt voor je. Succes.

Inderdaad magnificent staat er niet om bekend om vocht vast te houden

Okee guys Thanks! En reus.. Toevallig niet voor of dichtbij de maandelijkse perikelen.. Ik wacht wel evenmm af..bedankt!

Okee guys Thanks! En reus.. Toevallig niet voor of dichtbij de maandelijkse perikelen.. Ik wacht wel evenmm af..bedankt!

Succes;) Zou door de monohydraat creatine kunnen komen, maar normaal gesproken hebben Magnificent gebruikers hier geen last van..

Eldert

Afgelopen week ook bij opstaan magnificent genomen.

Dat werkt ook wel erg lekker hoor.

Succes;) Zou door de monohydraat creatine kunnen komen, maar normaal gesproken hebben Magnificent gebruikers hier geen last van..

Eldert

De mono is te verwaarlozen gezien de dosering. Het kan wel door de aantal kh komen. Bedoel zijn de totaal aan kh voor de gehele dag goed afgestemd? Wanneer je op de max zit en magnificent toevoegd dan kan het snel teveel zijn waardoor je vocht kunt vasthouden...

De mono is te verwaarlozen gezien de dosering. Het kan wel door de aantal kh komen. Bedoel zijn de totaal aan kh voor de gehele dag goed afgestemd? Wanneer je op de max zit en magnificent toevoegd dan kan het snel teveel zijn waardoor je vocht kunt vasthouden...

Ja okee, dat zou dus ook nog het geval kunnen zijn..
Maar zo hoog zit ik niet in mijn kh's dus teveel is het absoluut niet.Anyway, beetje vocht is ansich niet zo erg. Maar kan ook even een tijdelijke reactie zijn,toch??
Ik wacht het gewoon af;)

Komt allemaal goed vocht wat je eventueel extra vasthoud verlies je vanzelf. En vergeet niet verandering is voeding kan ook wel eens voor een verandering in je vochthouding zorgen

Moet je op je rustdagen ook Magnificent nemen om je creatine op pijl te houden?
Momenteel neem ik het na de training alleen. Maar het gebeurd wel dat er 2 a 3 dagen tussen zit vooraleer ik weer mijn shake heb.

Ik zie er echter tegenop om zoveel suikers binnen te hebben van 's morgens vroeg. ???

In het begin merkte ik veel vooruitgang, wat nu niet meer is. Wel blijft herstel enorm goed hiermee.

Je kunt ook gewoon creatine erbij kopen en die op rustdagen nemen.

Is het nodig nog crea bij te nemen op rustdagen, of is gewoon de magnificent na de training voldoende?

Momenteel neem ik het na de training alleen. Maar het gebeurd wel dat er 2 a 3 dagen tussen zit vooraleer ik weer mijn shake heb.

Ik zie er echter tegenop om zoveel suikers binnen te hebben van 's morgens vroeg. ???

In het begin merkte ik veel vooruitgang, wat nu niet meer is. Wel blijft herstel enorm goed hiermee.

Mijn voorkeur gaat wel uit naar constante creatine level zeker in de opbouw. Ikzelf neem op rustdagen 2 x ultra creatine (ochtend en voor slapen) op trainingsdagen alleen in de ochtend omdat ik na de training magnificent neem.
Monoydraat volstaat natuurlijk ook.

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 12:23 ----------

Komt allemaal goed vocht wat je eventueel extra vasthoud verlies je vanzelf. En vergeet niet verandering is voeding kan ook wel eens voor een verandering in je vochthouding zorgen

Maar wat er niet aan komt hoeft er ook niet af:p
Hou het in de gaten...vocht vasthouden is niet nodig namelijk!

Op 20 jan 2013 was ik aanwezig op een trainingsmeeting met een paar andere DBB-ers, en wij werden daarin gesponsord door Body&Fit.
Naast een heleboel smaakjes whey, 2 shakers, een muts.... en nog een aantal andere dingen hadden zij ook een 2kg verpakking Magnificent gestuurd.
Nu hebben we die eerlijk verdeeld door allemaal een van de shakebekers te vullen met magnificent, en de rest is met diegene naar huis gegaan die het lef had gehad om om sponsering te vragen
Kwam erop neer dat ik ongeveer 350gr mee naar huis had.

Dat moest dus eens uitgeprobeerd worden.

Om te beginnen heb ik de standaard dosering wat aangepast. (Ervan uitgaande dat ik als 55kg wegende vrouw, met een voedingsschema van 2000cal vast niet evenveel nodig heb als een 90+ wegende man met een schema van 3500 cals of zo )
Ik ben uitgegaan van 50gr/dag (ipv standaard 70gr)
op trainingsdagen direct na de training
op niet trainingsdagen bij het ontbijt.

smaak: tropical... goed te drinken, naar mijn smaak te zoet, maar ik kan me goed voorstellen dat veel mensen dit juist lekker vinden
sinas... lekkerder, iets minder zoet

Poerder lost niet echt goed op, blijft een kwestie van een paar keer tussendoor schudden en snel opdrinken.

ervaring:
De eerste 3-4 dagen had ik niet het gevoel dat ik veel verschil merkte. Noch in kracht/uithoudingsvermogen tijdens de training, noch in spierpijn/spierherstel erna.
Intussen gebruik ik het reeds een dag of 10 (ja ik heb bijbesteld )
en ik moet opmerken dat ik intussen wel verschil voel in spierherstel. Ik heb verschillende plekken waar ik de laatste tijd eigenlijk continu spierpijn had, en die nu verdwenen/ of veel minder is. (mijn lats bijvoorbeeld.)

conclusie:
voor mij: ik heb echt minder spierpijn door het gebruik van Magnificent
De laatste tijd ook flink massa groei... maar of dat nou door de magnificent komt of gewoon door het consequente/ intensieve trainen daar durf ik geen stelling over te nemen.

voor body&fit: goed resultaat van de sponsoring, zonder die sample zou het minstens nog een half jaar geduurd hebben voor ik de stap genomen had om dit te proberen (als ik er al ooit aan begonnen was)

Terug
Naar boven