MuscleMeat

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Bedankt voor je complimenten en heel goed benadrukt waarom dit zo'n goed product is. Ik weet zeker dat een groot gedeelte van jouw resultaat aan jezelf te danken hebt en de Magnificent je hierin zeker goed geholpen heeft. Zodat je elke keer maximaal hersteld bent en het beste uit elke training kunt halen! :)

Ralf

REUS

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 mrt 2006
Waardering
155
Bedankt voor je complimenten en heel goed benadrukt waarom dit zo'n goed product is. Ik weet zeker dat een groot gedeelte van jouw resultaat aan jezelf te danken hebt en de Magnificent je hierin zeker goed geholpen heeft. Zodat je elke keer maximaal hersteld bent en het beste uit elke training kunt halen! :)

Ralf
Ja helemaal!!! Ik gebruik het zelfs tot aan mijn laatste training voor een wedstrijd!

thebegin

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
27 nov 2006
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
75kg
Vetpercentage
11%
Ik gebruik nu sinds een vole week Magnificent (orange) ik merk vooral dat mijn spieren harder blijven als normaal

over 4 weken wegen en kijken of ik massa gepakt heb.

grosje

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
15 aug 2006
Waardering
1.315
Lengte
1m72
Massa
75kg
Nou body en fit de sponsoring van de trainingsdagen in Haarlem waar ik toen de supps van jullie voor gekregen heb is niet voor niets geweest. Dincky en Miss hh hebben in ieder geval de manificent ontdekt, en ik ga het morgen ook weer bestellen samen met nr 1
Heb zelf ook het idee dat magnificent mij beter laat herstellen en dat is op mijn leeftijd van 50 een voordeel.
Topspul dus

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Ik gebruik nu sinds een vole week Magnificent (orange) ik merk vooral dat mijn spieren harder blijven als normaal

over 4 weken wegen en kijken of ik massa gepakt heb.
De eerste tekenen zijn goed. Je gaat zeker droge massa aanzetten, kan niet anders!;)

Nou body en fit de sponsoring van de trainingsdagen in Haarlem waar ik toen de supps van jullie voor gekregen heb is niet voor niets geweest. Dincky en Miss hh hebben in ieder geval de manificent ontdekt, en ik ga het morgen ook weer bestellen samen met nr 1
Heb zelf ook het idee dat magnificent mij beter laat herstellen en dat is op mijn leeftijd van 50 een voordeel.
Topspul dus
Dank voor je complimenten. Herstel is inderdaad super!:)

Eldert

Sniezel

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
6 okt 2011
Waardering
568
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
6%
Goh, me vriendin neemt ook Magnificent na het trainen.
Sinds dien serieus vollere spieren, ze heeft er echt baat bij.

Komen er alleen vandaag pas achter dat 1 serving 2 schepjes is ipv 1

Kan dus nog beter :D

djryan87

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
4 jun 2006
Waardering
654
Lengte
1m85
Massa
99kg
Vetpercentage
12%
Komen er binnenkort nog nieuwe smaken uit? Appel of kersen zou wel geniaal zijn, zeker aangezien er in de huidige variaties al kaneelextract in zit :D

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704

Haha, Magnificent kan door iedereen heel goed gebruikt worden! :) Echt aan goede aanvulling.
Komen er binnenkort nog nieuwe smaken uit? Appel of kersen zou wel geniaal zijn, zeker aangezien er in de huidige variaties al kaneelextract in zit :D
Nee, we hebben op dit moment nog geen nieuwe smaken ind e bestelling. Echter wel een goed idee! :) Ik geef het even door!

Ralf

Dinky Toy

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
23 nov 2011
Waardering
111
Lengte
1m60
Massa
54kg
Vetpercentage
12%

ik weet niet hoe groot jouw vriending is of hoeveel cal haar voedingsschema bevat.
Ik voor mij vond een volle serving (2schepjes) een te grote aanslag op de rest van mijn dagschema, en neem dagelijks 50 gr ipv 70.... werkt prima!

Stefanovich

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
25 sep 2007
Waardering
1.383
Lengte
1m86
Massa
88kg
Vetpercentage
12%
ik weet niet hoe groot jouw vriending is of hoeveel cal haar voedingsschema bevat.
Ik voor mij vond een volle serving (2schepjes) een te grote aanslag op de rest van mijn dagschema, en neem dagelijks 50 gr ipv 70.... werkt prima!
Mee eens! Het is een aanbevolen hoeveelheid je kan hier prima iets onder of iets boven gaan zitten als dat voor jou werkt!

Dafff123

Novice
Lid geworden
14 feb 2013
Waardering
0
Een drietal weken terug Magnificent besteld.
Pas deze week kunnen gebruiken door een tweetal weken naar het buitenland te zijn geweest.

De bestanddelen zien en zijn (te zien aan de vele positieve reacties) er goed uit! Met veel plezier gekocht en er dus reikhalzend naar uitgekeken.

Tot ik er van dronk.. De smaak viel me zwaar tegen (fruit punch) en ik krijg er altijd een brandend gevoel van in de keel. :( Die volle pot zal dus veel onaangeroerd blijven of weggeschonken worden, jammer.

Topproduct qua specs, maar qua smaak en gevoel een nul. Maar dit is natuurlijk een persoonlijke mening en ervaring.

Al de andere producten van B&F zijn me allemaal goed bevallen en ik blijf bestellen bij deze leverancier. ;)

jesse2010

Huge Freak
Lid geworden
16 jan 2012
Waardering
391
Meeste vinden de smaak juist super maar smaken verschillen. Werking is goed !!

Sniezel

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
6 okt 2011
Waardering
568
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
6%
Zal je niet een ander product bedoelen?
Magnificent heeft een Fruit sensasion en een Orange.
En beide zijn echt TOP qua smaak als je het aan mij vraagt, en ik lus echt niet snel iets.
Maar als je er toch liever vanaf wilt, kom maar op met die handel :D

Dafff123

Novice
Lid geworden
14 feb 2013
Waardering
0
Zal je niet een ander product bedoelen?
Magnificent heeft een Fruit sensasion en een Orange.
En beide zijn echt TOP qua smaak als je het aan mij vraagt, en ik lus echt niet snel iets.
Maar als je er toch liever vanaf wilt, kom maar op met die handel :D
Fruit Senstion idd. :o

En over smaken valt er niet te discussiëren natuurlijk. ;)

Skyna

Cool Novice
Lid geworden
3 mrt 2012
Waardering
0
De smaak viel me zwaar tegen (fruit punch) en ik krijg er altijd een brandend gevoel van in de keel. :( Die volle pot zal dus veel onaangeroerd blijven of weggeschonken worden, jammer.
De eerste keer dat ik het dronk vond ik het ook niet denderend. Veel te zoet. Maar al na de 2de - 3de keer vond ik het best lekker. De smaak went snel :) Geef het even de tijd, en beslis dan of je het weg doet of niet.

Remsales

Cool Novice
Lid geworden
7 mei 2011
Waardering
8
Lengte
1m78
Massa
84kg
Wauw! Ikwas nogal skeptisch over dit product maar dat moet ik bijstellen.
Zit nu behoorlijk diep in de cut en herstel werd moeizamer, tot ik bijna 15% onder mn niveau zat gemiddeld qua gewicht.
Sinds 6 weken aan de magnificent, gekregen van een maat die er zweren van inzijn mond kreeg en duizelingen.
Ten eerste de smaak, bijna gelijk een verse fruitshake die je hier in de stad kunt halen bij zo'n bio-fruitbar.
Echt een van de lekkesrte drankjes die ik ooit geproefd heb! Wauw!
6weken terug dus begonnen, bij 83 kg en 11%.
Cutten verliep steeds slechterqua vetverlies en kracht. As op zich ook gewoon de verwachting, niks raars aan of mis mee.

De eesrte week verloor ikeindelijk weer vet maar dat schreef ik nog niet aan magnificent toe, momentopname dacht ik,gewoon weer lekker getraind en voeding op orde.
Wat me opviel, de 2e training na mn magnificent kuur, is dat ik langzaam weer in mn krachtkwam. Ik maakt weer gains.
Weekerna was ik 2% vet kwijt, maar gewicht bleef gelijk.
Ik bleef skeptisch, hoewel ik me sterker begn te voelen.

Na 4 weken, zat ik op 7,8% bij een gewicht van 85, maw ik pakte meer dan 2kg vvm is een maand tijd. Niemand had ooit voor mogelijk gehouden dat een dergelijk resultaat zonder AAS mogelijk was, niemand!
Die avond bruut lopen vreten bij KFC, n de ochtend erna ontbeten bij de MAC :(

Na 6 weken, daalt nog steeds het vet en stijgt mn gewicht en daarmee massa enorm, kan het gewoon nietgeloven.
Ik zit nune onder de 7%, en het meest bizarre is, afgelopen dinderdag hebik mn squatrecord verbroken........Wtf momentje voor mij en mn traingsmaten.
En dat terwijl ik gewoon weer kan eten wat ik wil, mac, kfc alles.
Cardio, not even once.
Ineens krijg ik blikken in de gym van veeeel cardiochickies, en heeft zelfs de baliechick mn nummer gevraagd en stuurde me gister nogal interessante whatsappjes. Ze vroeg zich af of mn lul (in iets andere bewoording) ook zulke aders had en of ze alsjeblieft met twee vriendinnen en cursus squat kn krijgen bij mij thuis. Ikzei dat dit niet het moment was om kostbaar eiwit te verspillen. Waarop ze antwoorde dat ze nooit een druppel morst. Damn, wat een HO.

Ik zal over 2weken nog n update doen.

Sniezel

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
6 okt 2011
Waardering
568
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
6%
"dat ze nooit een druppel morst" :roflol:

REUS

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 mrt 2006
Waardering
155
Magnificent mag je ook niet morsen!!! Lol:)

Maar het is een top product! Je kunt het altijd gebruiken...ik neem het tot aan mijn laatste training voor een wedstrijd. Dat is 3 dagen ervoor. Dus nee geen water retentie ivm creatine etc;)

Wauw! Ikwas nogal skeptisch over dit product maar dat moet ik bijstellen.
Zit nu behoorlijk diep in de cut en herstel werd moeizamer, tot ik bijna 15% onder mn niveau zat gemiddeld qua gewicht.
Sinds 6 weken aan de magnificent, gekregen van een maat die er zweren van inzijn mond kreeg en duizelingen.
Ten eerste de smaak, bijna gelijk een verse fruitshake die je hier in de stad kunt halen bij zo'n bio-fruitbar.
Echt een van de lekkesrte drankjes die ik ooit geproefd heb! Wauw!
6weken terug dus begonnen, bij 83 kg en 11%.
Cutten verliep steeds slechterqua vetverlies en kracht. As op zich ook gewoon de verwachting, niks raars aan of mis mee.

De eesrte week verloor ikeindelijk weer vet maar dat schreef ik nog niet aan magnificent toe, momentopname dacht ik,gewoon weer lekker getraind en voeding op orde.
Wat me opviel, de 2e training na mn magnificent kuur, is dat ik langzaam weer in mn krachtkwam. Ik maakt weer gains.
Weekerna was ik 2% vet kwijt, maar gewicht bleef gelijk.
Ik bleef skeptisch, hoewel ik me sterker begn te voelen.

Na 4 weken, zat ik op 7,8% bij een gewicht van 85, maw ik pakte meer dan 2kg vvm is een maand tijd. Niemand had ooit voor mogelijk gehouden dat een dergelijk resultaat zonder AAS mogelijk was, niemand!
Die avond bruut lopen vreten bij KFC, n de ochtend erna ontbeten bij de MAC :(

Na 6 weken, daalt nog steeds het vet en stijgt mn gewicht en daarmee massa enorm, kan het gewoon nietgeloven.
Ik zit nune onder de 7%, en het meest bizarre is, afgelopen dinderdag hebik mn squatrecord verbroken........Wtf momentje voor mij en mn traingsmaten.
En dat terwijl ik gewoon weer kan eten wat ik wil, mac, kfc alles.
Cardio, not even once.
Ineens krijg ik blikken in de gym van veeeel cardiochickies, en heeft zelfs de baliechick mn nummer gevraagd en stuurde me gister nogal interessante whatsappjes. Ze vroeg zich af of mn lul (in iets andere bewoording) ook zulke aders had en of ze alsjeblieft met twee vriendinnen en cursus squat kn krijgen bij mij thuis. Ikzei dat dit niet het moment was om kostbaar eiwit te verspillen. Waarop ze antwoorde dat ze nooit een druppel morst. Damn, wat een HO.

Ik zal over 2weken nog n update doen.

Bovenaan