XXL Nutrition

Review Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent!
    Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol. Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

Voordelen Magnificent:
    -Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
    -Tot 40% meer spierkracht!
    -Extreem volle, harde spieren
    -Spieren voelen constant opgepompt
    -High Tech! Unieke ingredienten
    -Unieke - extreem hoge kwaliteit!
    -Extreme bodybuilding

De ingredienten;
    Ingredienten per dosering van 70 gram:
    Magnificent Carb Blend 53,7 gram
    Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.
    Magnificent Creatine Blend 5000 mg
    Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.
    PeptoPro 4000 mg
    BCAA 4:1:1 1000 mg
    Glutamine Peptides 1000 mg
    Taurine 1500 mg
    L-Carnitine 50 mg
    Cinnamon Cassia extract 100 mg
    Alpha Lipoic Acid 100 mg
    Mineralen & Vitamine Mix per 70 Gram
    Magnesium Citrate 586mg 156%ADH
    Tricalciumphosphate 500mg 62,5%ADH
    Vitamin C 20mg 25% ADH
    Zinc Bisglycinate 13mg 130% ADH

Andere ingredienten,: Tropical Fruit smaakaroma, Sucralose, kleurstof E124, Lechitine.

*ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit sensation. Het heeft een erg lekkere smaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Op trainingsdagen 70 gram (2 maatscheppen) na de training en op rustdagen 70 gram in de ochtend.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, voor 22.00 besteld morgen in huis en een gratis sample.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker.

Mijn review:

Prijs
2100 gram (30 doseringen) voor €24,90 is netjes voor de ingrediënten die erin zitten. Per dosering betaal je €0,83 waar je een maand mee kan doen.

Smaak
Je kunt kiezen uit twee smaken; Fruit Sensation en Orange Juice. Ik heb gekozen voor Fruit Sensation en die smaakt erg lekker en het lost goed op. Het vult ook goed.

Werking
Doordat ik meer supplementen gebruik en juist in de periode zit van experimenteren, is het heel moeilijk te achterhalen wat het met mijn lichaam heeft gedaan.
Als ik naar de ingrediënten kijk zouden mijn spieren sneller moeten herstellen, spiermassa opbouwen en meer spierkracht hebben en misschien wel meer...

Zoals gezegd is het moeilijk te zeggen waar mijn 'gains' precies vandaan komen, dus van welk supplement. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik binnen 1 maand (ik gebruik dit supplement 2 weken) 3 kilo ben aangekomen, dat is vet maar ook zichtbaar vollere spieren. Na mijn zware training merk ik dat ik weinig spierpijn meer heb waar ik erg blij mee ben. Ik kan dezelfde en de volgende dag gewoon doen waar ik zin in heb en vaker trainen wat meer spiermassa betekent. Ook heb ik meer spierkracht gekregen. Ik denk dat elk supplement wel een steentje heb bijgedragen aan mijn 'gains'.
Ik geef het een cijfer van 8/10.

Ben benieuwd naar de andere ervaringen met dit product.

Magnificent.jpg

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal, ik heb een vraag over magn. Ik las op website dat je op rustdagen sochtends het moet nemen. Nu heb ik ook nr1 en ook die moet je op rustdagen sochtends of savonds inemen. Nou is mij mijn vraag, mag je mag en nr1 in de mixer gooien en samen gwn opdrinken met 500ml water. En heeft het inprincipe effect om beide in te nemen tegelijk. Aangezien je op trainings dagen magn na je training neemt, en nr1 beste voor je training. En als het beter is gewoon 1 te nemen, wlke zou je dan het beste kunnen nemen op rust dagen ?

MVG,

A-Jay

Je kan ze idd allebei nemen maar dat wordt wel een dure grap. Ik zou er dus gewoon 1 pakken, en dan zou ik voor magnificent gaan. Nr 1 zitten veel ingredienten in die je liever tijdens trainen wilt, terwijl magnificent spierherstellende ingredienten; die wil je juist op rustdagen hebben ;)

Hallo allemaal, ik heb een vraag over magn. Ik las op website dat je op rustdagen sochtends het moet nemen. Nu heb ik ook nr1 en ook die moet je op rustdagen sochtends of savonds inemen. Nou is mij mijn vraag, mag je mag en nr1 in de mixer gooien en samen gwn opdrinken met 500ml water. En heeft het inprincipe effect om beide in te nemen tegelijk. Aangezien je op trainings dagen magn na je training neemt, en nr1 beste voor je training. En als het beter is gewoon 1 te nemen, wlke zou je dan het beste kunnen nemen op rust dagen ?

MVG,

A-Jay

Ik zou creapure halen en deze nemen op rustdagen samen met Magnifcent. Nr1+Magnifcent alleen op trainingsdagen ;)

Top! Bedankt voor de reactie. Ik weet voldoende!

Top! Bedankt voor de reactie. Ik weet voldoende!
Graag gedaan. We hebben de Magnificent nu ook in de weekaanbieding. :cool:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Voordelen Magnificent:

-Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
-Tot 40% meer spierkracht!
-Extreem volle, harde spieren
-Spieren voelen constant opgepompt
-High Tech! Unieke ingrediënten
-Unieke - extreem hoge kwaliteit!
-Extreme bodybuilding

Maar effe gelijk gemaakt van de weekaanbieding, Magnificent is en blijft een topper en de smaak fruit sensation blijf ik zalig vinden :D

Ik heb hem net met moeite weg gekregen..
Damn wat is dit zoet zeg!!

Ik heb hem net met moeite weg gekregen..
Damn wat is dit zoet zeg!!
Door de iets grotere hoeveelheid aan koolhydraten direct na je training is het inderdaad wat zoet. Dit door bronnen zoals dextrose, maltodextrine in de Magnificent zitten. Je zou iets meer water kunnen toevoegen (+-500ml) dan heb je een veel lekkerdere smaakervaring :)

Ralf

Maar effe gelijk gemaakt van de weekaanbieding, Magnificent is en blijft een topper en de smaak fruit sensation blijf ik zalig vinden :D

19,95 is inderdaad een mooie prijs.

Heb je die fruit sensation weleens gemixt met fruit-smaak whey? Dat wordt lekkerrrrr :D

19,95 is inderdaad een mooie prijs.

Heb je die fruit sensation weleens gemixt met fruit-smaak whey? Dat wordt lekkerrrrr :D

Nog niet gedaan neen, op welke fruit smaak doel je dan ?
Ga het zeker eens doen dan :D Maar vind de magnificent opzicht echt al super kwa smaak

Ik had al de Magnificent Fruit Sensation, maar vandaag de Magnificent Orange binnen gekregen. Eens kijken hoe die bevalt, laat ik nog weten. Komen er ook nog andere smaken?

Laatst bewerkt:
Ik heb net de fruit sensation binnengekregen, even test shake genomen.

Verdomme wat lekker :D

Of gewoon aanvaarden dat het zoet is, het is nou eenmaal voor een goed doel ;).

+1.

Geldt inderdaad in principe voor elk product. Je gebruikt het voor de functie. Smaak is mooi meegenomen, maar functie en werking heeft prioriteit.

Oke oke
Ik ga over een uurtje richting gym.. Zal er meer water doorheen mikken, moet lukken dan!
Whey erdoorheen lijkt me niks.
Maar mocht meer water ook niets zijn, moet ik dat aaar proberen..

Komt er idd op neer dat ik kwa smaken enzo exht een zeikerd kan zijn!

Oke oke
Ik ga over een uurtje richting gym.. Zal er meer water doorheen mikken, moet lukken dan!
Whey erdoorheen lijkt me niks.
Maar mocht meer water ook niets zijn, moet ik dat aaar proberen..

Komt er idd op neer dat ik kwa smaken enzo exht een zeikerd kan zijn!

Ik doe het zelf met een schep peptopro ;) Dat compenseert elkaar enorm en dan is het heerlijk!

Ik doe het zelf met een schep peptopro ;) Dat compenseert elkaar enorm en dan is het heerlijk!

Eens proberen!
Maar vind het totaal niet TE zoet vind het gwn heerlijk haha :D
Als men pot vroeger opwas en er zat een sample bij een bestelling van Magnificent was ik altijd zo blij :p

welke smaak magnificent?
ik heb die fruit sensation..

en ik neem aan dat je er meer als 400ml water doorheen mikt?

ik heb gister een k*t dag gehad, dus niet geweest gisteravond, ga het vanavond iig proberen met meer water (en anders de orange bestellen ? )

welke smaak magnificent?
ik heb die fruit sensation..

en ik neem aan dat je er meer als 400ml water doorheen mikt?

ik heb gister een k*t dag gehad, dus niet geweest gisteravond, ga het vanavond iig proberen met meer water (en anders de orange bestellen ? )

Jep heb ook fruit sensation :) Ondertussen al me 4/5de pot denk ik. Neehoor want dat pas niet in me shakebeker ;)

Probeer het anders eens met peptopro, sowieso heb je dan ook gelijk veel goede amino's!

Terug
Naar boven