Fitness Seller

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent!
    Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol. Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

    Voordelen Magnificent:
    -Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
    -Tot 40% meer spierkracht!
    -Extreem volle, harde spieren
    -Spieren voelen constant opgepompt
    -High Tech! Unieke ingredienten
    -Unieke - extreem hoge kwaliteit!
    -Extreme bodybuilding

    De ingredienten;
    Ingredienten per dosering van 70 gram:
    Magnificent Carb Blend 53,7 gram
    Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.
    Magnificent Creatine Blend 5000 mg
    Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.
    PeptoPro 4000 mg
    BCAA 4:1:1 1000 mg
    Glutamine Peptides 1000 mg
    Taurine 1500 mg
    L-Carnitine 50 mg
    Cinnamon Cassia extract 100 mg
    Alpha Lipoic Acid 100 mg
    Mineralen & Vitamine Mix per 70 Gram
    Magnesium Citrate 586mg 156%ADH
    Tricalciumphosphate 500mg 62,5%ADH
    Vitamin C 20mg 25% ADH
    Zinc Bisglycinate 13mg 130% ADH

    Andere ingredienten,: Tropical Fruit smaakaroma, Sucralose, kleurstof E124, Lechitine.

    *ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit sensation. Het heeft een erg lekkere smaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Op trainingsdagen 70 gram (2 maatscheppen) na de training en op rustdagen 70 gram in de ochtend.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, voor 22.00 besteld morgen in huis en een gratis sample.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker.

Mijn review:

Prijs
2100 gram (30 doseringen) voor €24,90 is netjes voor de ingrediënten die erin zitten. Per dosering betaal je €0,83 waar je een maand mee kan doen.

Smaak
Je kunt kiezen uit twee smaken; Fruit Sensation en Orange Juice. Ik heb gekozen voor Fruit Sensation en die smaakt erg lekker en het lost goed op. Het vult ook goed.

Werking
Doordat ik meer supplementen gebruik en juist in de periode zit van experimenteren, is het heel moeilijk te achterhalen wat het met mijn lichaam heeft gedaan.
Als ik naar de ingrediënten kijk zouden mijn spieren sneller moeten herstellen, spiermassa opbouwen en meer spierkracht hebben en misschien wel meer...

Zoals gezegd is het moeilijk te zeggen waar mijn 'gains' precies vandaan komen, dus van welk supplement. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik binnen 1 maand (ik gebruik dit supplement 2 weken) 3 kilo ben aangekomen, dat is vet maar ook zichtbaar vollere spieren. Na mijn zware training merk ik dat ik weinig spierpijn meer heb waar ik erg blij mee ben. Ik kan dezelfde en de volgende dag gewoon doen waar ik zin in heb en vaker trainen wat meer spiermassa betekent. Ook heb ik meer spierkracht gekregen. Ik denk dat elk supplement wel een steentje heb bijgedragen aan mijn 'gains'.
Ik geef het een cijfer van 8/10.

Ben benieuwd naar de andere ervaringen met dit product.

Magnificent.jpg
 
Laatst bewerkt:
Goed om te horen. De smaak van Magnificent blijft ook gewoon top! :)

-Leon
 
Maandag eens bestelling doen :D
 
Welke combinatie is eigenlijk beter? Whey perfection en magnificent of whey isolaat en magnificent?

En als ik nu maar 35g magnificent neem bij het opstaan op rustdagen, scheelt dat dan veel voor de vordering in kracht en massa? Want enkel bij rug en triceps heb ik al vorderingen in kracht, ik pak het nu 2 weken in combinatie met whey isolaat. Moet ik nu gewoon nog een beetje geduld hebben of?^^
 
Welke combinatie is eigenlijk beter? Whey perfection en magnificent of whey isolaat en magnificent?

En als ik nu maar 35g magnificent neem bij het opstaan op rustdagen, scheelt dat dan veel voor de vordering in kracht en massa? Want enkel bij rug en triceps heb ik al vorderingen in kracht, ik pak het nu 2 weken in combinatie met whey isolaat. Moet ik nu gewoon nog een beetje geduld hebben of?^^

De ingredienten in Magnificent zijn pijlsnel dus het maakt niet zoveel uit. Zelf zou ik voor de Whey Perfection gaan omdat je net iets meer eiwit krijgt voor je geld en de smaken net iets beter zijn. Kwalitatief is de Isolaat natuurlijk perfect.:)

35 gram op rustdagen direct in de ochtend is voldoende:) Ja, je moet geduld hebben een grote vooruitgang in fysiek bereik je niet in 2 weken. Met Magnificent bereik je meer vooruitgang per training en dat zet echt zoden aan de dijk:)
 
De ingredienten in Magnificent zijn pijlsnel dus het maakt niet zoveel uit. Zelf zou ik voor de Whey Perfection gaan omdat je net iets meer eiwit krijgt voor je geld en de smaken net iets beter zijn. Kwalitatief is de Isolaat natuurlijk perfect.:)

35 gram op rustdagen direct in de ochtend is voldoende:) Ja, je moet geduld hebben een grote vooruitgang in fysiek bereik je niet in 2 weken. Met Magnificent bereik je meer vooruitgang per training en dat zet echt zoden aan de dijk:)

Bij die 'Magnificent' staat ergens dat je in 6weken zo'n 2à4Kg bijkomt ofzoiet ?
Hard to believe.. Maar vandaag toch 4200gr bestellen haha :)
 
Bij die 'Magnificent' staat ergens dat je in 6weken zo'n 2à4Kg bijkomt ofzoiet ?
Hard to believe.. Maar vandaag toch 4200gr bestellen haha :)

Inderdaad, maar als je al rekening houdt met een creatinekuur+WMS is dit helemaal geen gek idee. De gemiddelde klant van ons pakt toch echt 1.5 tot 2.5 kilo met een simpele creatine kuur ( 5 tot 10 gram per dag ) en Magnificent is nog veel completer. :)

-Leon
 
deze heb ik ook maar eens besteld met TMS dus ben benieuwd ;)
 
Inderdaad, maar als je al rekening houdt met een creatinekuur+WMS is dit helemaal geen gek idee. De gemiddelde klant van ons pakt toch echt 1.5 tot 2.5 kilo met een simpele creatine kuur ( 5 tot 10 gram per dag ) en Magnificent is nog veel completer. :)

-Leon

Dus voor te cutten beter geen Magnificent nemen omwille van de (snelle) KH's?
 
Inderdaad, maar als je al rekening houdt met een creatinekuur+WMS is dit helemaal geen gek idee. De gemiddelde klant van ons pakt toch echt 1.5 tot 2.5 kilo met een simpele creatine kuur ( 5 tot 10 gram per dag ) en Magnificent is nog veel completer. :)

-Leon

ok, ik ga deze week nog een pot bestellen:) de kerstaanbieding geldt tot 30 dec toch?

---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 19:24 ----------

Dus voor te cutten beter geen Magnificent nemen omwille van de (snelle) KH's?

Als ik mij niet vergis, zit er ook iets in dat zorgt voor het sneller verbranden van vet:)
 
Dus voor te cutten beter geen Magnificent nemen omwille van de (snelle) KH's?

Nee, juist! De insulinepiek zal je spiermassa behouden. De enige momenten waarop ik koolhydraten neem tijdens de cut is in de ochtend en direct na de training. :)

-Leon
 
Er staat:
"Kan ik Magnificent combineren met eiwitten?
Ja, Magnificent is het beste product wat je kunt nemen direct na de training. 20 minuten later kun je gewoon je Whey eiwitten nemen.
"

Het bovenstaande deed ik normaal altijd, maar wil het nu anders gaan doen. Namelijk 30 min voor de training 1 whey serving innemen, tijdens de training Magnificent (zeg maar midden van de training) en na de training gelijk 0,5 whey serving.

Dat is toch beter? Magnificent tijdens de training nemen aangezien ik de mogelijkheid heb om dat te doen.
 
Idem en Hard & muscle protect & whey & ... :)

Dank je, voor de bestelling!!!:) Echte toppers! Whey Perfection, Hard! en Magnificent zijn zo enorm populair. We denken wel eens dat heel NL ...:D
Muscle Protect is de nieuwe topper die voor veel mensen naast de Whey en de creatine/pre-workout tot de basis (wat ze altijd nemen) van de supplementen zal gaan horen. Met Muscle Protect pak je elke training meer resultaat.:)
 
Er staat:
"Kan ik Magnificent combineren met eiwitten?
Ja, Magnificent is het beste product wat je kunt nemen direct na de training. 20 minuten later kun je gewoon je Whey eiwitten nemen.
"

Het bovenstaande deed ik normaal altijd, maar wil het nu anders gaan doen. Namelijk 30 min voor de training 1 whey serving innemen, tijdens de training Magnificent (zeg maar midden van de training) en na de training gelijk 0,5 whey serving.

Dat is toch beter? Magnificent tijdens de training nemen aangezien ik de mogelijkheid heb om dat te doen.

Is dit beter of niet ?? IEMAND ?
 
Whey had ik al :D uiteraard ook van bod&fit

Eenmaal aan de Whey Perfection...:zuip:

---------- Post toegevoegd Thu 29 Dec 2011 om 18:49 ----------

Is dit beter of niet ?? IEMAND ?

Magnificent wordt heel snel opgenomen. Zo kun je het resultaat per training behoorlijk versterken.:) Daarnaast kun je 20 a 30 minuten later je Whey nemen waardoor je je spieren voor langere tijd voorziet van aminozuren:) Whey Perfection is een aanrader.:)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven