XXL Nutrition

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent!
    Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol. Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

    Voordelen Magnificent:
    -Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
    -Tot 40% meer spierkracht!
    -Extreem volle, harde spieren
    -Spieren voelen constant opgepompt
    -High Tech! Unieke ingredienten
    -Unieke - extreem hoge kwaliteit!
    -Extreme bodybuilding

    De ingredienten;
    Ingredienten per dosering van 70 gram:
    Magnificent Carb Blend 53,7 gram
    Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.
    Magnificent Creatine Blend 5000 mg
    Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.
    PeptoPro 4000 mg
    BCAA 4:1:1 1000 mg
    Glutamine Peptides 1000 mg
    Taurine 1500 mg
    L-Carnitine 50 mg
    Cinnamon Cassia extract 100 mg
    Alpha Lipoic Acid 100 mg
    Mineralen & Vitamine Mix per 70 Gram
    Magnesium Citrate 586mg 156%ADH
    Tricalciumphosphate 500mg 62,5%ADH
    Vitamin C 20mg 25% ADH
    Zinc Bisglycinate 13mg 130% ADH

    Andere ingredienten,: Tropical Fruit smaakaroma, Sucralose, kleurstof E124, Lechitine.

    *ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit sensation. Het heeft een erg lekkere smaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Op trainingsdagen 70 gram (2 maatscheppen) na de training en op rustdagen 70 gram in de ochtend.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, voor 22.00 besteld morgen in huis en een gratis sample.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker.

Mijn review:

Prijs
2100 gram (30 doseringen) voor €24,90 is netjes voor de ingrediënten die erin zitten. Per dosering betaal je €0,83 waar je een maand mee kan doen.

Smaak
Je kunt kiezen uit twee smaken; Fruit Sensation en Orange Juice. Ik heb gekozen voor Fruit Sensation en die smaakt erg lekker en het lost goed op. Het vult ook goed.

Werking
Doordat ik meer supplementen gebruik en juist in de periode zit van experimenteren, is het heel moeilijk te achterhalen wat het met mijn lichaam heeft gedaan.
Als ik naar de ingrediënten kijk zouden mijn spieren sneller moeten herstellen, spiermassa opbouwen en meer spierkracht hebben en misschien wel meer...

Zoals gezegd is het moeilijk te zeggen waar mijn 'gains' precies vandaan komen, dus van welk supplement. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik binnen 1 maand (ik gebruik dit supplement 2 weken) 3 kilo ben aangekomen, dat is vet maar ook zichtbaar vollere spieren. Na mijn zware training merk ik dat ik weinig spierpijn meer heb waar ik erg blij mee ben. Ik kan dezelfde en de volgende dag gewoon doen waar ik zin in heb en vaker trainen wat meer spiermassa betekent. Ook heb ik meer spierkracht gekregen. Ik denk dat elk supplement wel een steentje heb bijgedragen aan mijn 'gains'.
Ik geef het een cijfer van 8/10.

Ben benieuwd naar de andere ervaringen met dit product.

Magnificent.jpg
 
Laatst bewerkt:
heb ik ook in de kast staan, maar ik gebruik het niet meer onwille dat ik er altijd hoofdpijn van krijg en ik vind dat het teveel suiker inzit, maar dat neemt niet weg dat het niet werkt voor andere
 
heb ik ook in de kast staan, maar ik gebruik het niet meer onwille dat ik er altijd hoofdpijn van krijg en ik vind dat het teveel suiker inzit, maar dat neemt niet weg dat het niet werkt voor andere

Na de training heb je de snelle carbs nodig. Je zou ook onze nieuwe Karbo-Lyn eens kunnen proberen:)
 
ik gebruik nu carbo-x samen met bcaa, creatine,Lglutamine, gaat perfect zo, wel binnekort hard bestellen denk ik, ziet er goed uit voor de training
 
Bodyenfit:
Is het wel verstandig om magnificent met water in te nemen? Die creatine heeft toch niets nut als je het samen met water inneemt (dan pis je het er zo direct uit), en je neemt de magnificent NA de training.. De creatine is gewoon nutteloos dan?
 
Wie heeft je dat nu weer verteld :D
Nee natuurlijk niet, gewoon lekker nemen met water, wordt gewoon goed opgenomen.
 
ik gebruik nu carbo-x samen met bcaa, creatine,Lglutamine, gaat perfect zo, wel binnekort hard bestellen denk ik, ziet er goed uit voor de training

Hard! knalt echt enorm goed! (om maar even in de sfeer van de jaarwisseling te blijven:cool: Qua energie en focus gelijk aan Noxi en Jack3D. Qua pomp zelfs een enorm stuk beter. De beste koop momenteel:)

---------- Post toegevoegd Sat 31 Dec 2011 om 17:02 ----------

Bodyenfit:
Is het wel verstandig om magnificent met water in te nemen? Die creatine heeft toch niets nut als je het samen met water inneemt (dan pis je het er zo direct uit), en je neemt de magnificent NA de training.. De creatine is gewoon nutteloos dan?

Als Rodnec al aangaf.:) Met water is juist altijd goed. De snelle carbs en ALA, Cinnamon Extract in Magnificent verbeteren de opname zelfs enorm:)
 
Nou ben benieuwd ga em bestellen dadelijk. Heb al Whey & oats voorna de training maar die wachten dan maar 20 minuten ;). Ben in bulk dus ben benieuwd wat ik komende maand aan kan komen er mee :)
 
Ben echt heel tevreden van Magnificent :D
Op 2 maand tijd dat ik het gebruik toch een 8kg aangekomen.
Spieren staan ook veel voller.
 
Ben echt heel tevreden van Magnificent :D
Op 2 maand tijd dat ik het gebruik toch een 8kg aangekomen.
Spieren staan ook veel voller.

Lmao?! Dat der fat :D
8kg kan nooit alleen spier zijn .. shit brah, je bulk loopt uit de hand!
 
Ben echt heel tevreden van Magnificent :D
Op 2 maand tijd dat ik het gebruik toch een 8kg aangekomen.
Spieren staan ook veel voller.

wow, dat is wel zeker een super resultaat. Keep up the good work! :)

:thumbs:

-Leon
 
Lmao?! Dat der fat :D
8kg kan nooit alleen spier zijn .. shit brah, je bulk loopt uit de hand!

Tuurlijk zit daar vet bij :p Maar wees gerust. Bulk hou ik nog steeds in de hand ;) 12% valt nog goed mee. Komt binnenkort toch een einde aan en dan beetje cutten tot in de zomer ;)
 
wow, dat is wel zeker een super resultaat. Keep up the good work! :)

:thumbs:

-Leon

Inderdaad thx :D Zal natuurlijk ook wel heel wat vocht bijzitten van de creatine zeker? Of valt dit vrij goed mee in Magnificent? Neem er verder niks van creatine bij.
 
Inderdaad thx :D Zal natuurlijk ook wel heel wat vocht bijzitten van de creatine zeker? Of valt dit vrij goed mee in Magnificent? Neem er verder niks van creatine bij.

Dat is mogelijk, maar vergeet niet dat je spieren ook grotendeels uit vocht bestaan. Het is alleen de vraag hoeveel subcutaan vocht er is. :) . Verlaag je natrium inname eens deze week, dan zie je het snel genoeg. ;)

-Leon
 
Ik pak normaal dextrose in mijn whey na het sporten. Hoeveel zit er in magnificent? Word deze dus een beetje overbodig?

En is het noodzakelijk om het ook op niet trainingsdagen te pakken of kan ik het ook alleen na trainingen pakken?
 
Nouja, dat zal waarschijnlijk ongeveer 50% zijn van de carbs (just guessing), echter dit is het totaal wat er in de Magnificent aan carbs zit:

Ingredienten per dosering van 70 gram:

Magnificent Carb Blend 53,7 gram
Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.

Meer dan genoeg voor na je training. Je kan het eventueel op rustdagen pakken, pak je dan al een ander creatine product, dan is dat niet nodig. Op rustdagen is het voornamelijk van belang om je creatines hoog te houden. Anders is het zeker aan te raden.
 
Nouja, dat zal waarschijnlijk ongeveer 50% zijn van de carbs (just guessing), echter dit is het totaal wat er in de Magnificent aan carbs zit:

Ingredienten per dosering van 70 gram:

Magnificent Carb Blend 53,7 gram
Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.

Meer dan genoeg voor na je training. Je kan het eventueel op rustdagen pakken, pak je dan al een ander creatine product, dan is dat niet nodig. Op rustdagen is het voornamelijk van belang om je creatines hoog te houden. Anders is het zeker aan te raden.

Helemaal eens met Zuipschuit. Je hebt aan de Magnificent na de training meer dan genoeg! Completer dan Magnificent zal je niet vinden. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ingredienten per dosering van 70 gram: Magnificent Carb Blend 53,7 gram
Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.
Magnificent Creatine Blend 5000 mg
Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.
PeptoPro 4000 mg
BCAA 4:1:1 1000 mg
Glutamine Peptides 1000 mg
Taurine 1500 mg
L-Carnitine 50 mg
Cinnamon Cassia extract 100 mg
Alpha Lipoic Acid 100 mg

Mineralen & Vitamine Mix per 70 Gram

Magnesium Citrate 586mg 156%ADH
Tricalciumphosphate 500mg 62,5%ADH
Vitamin C 20mg 25% ADH
Zinc Bisglycinate 13mg 130% ADH
 
Top product, ga het zeker opnieuw halen als ie op is
 
Back
Naar boven