AndroidHealthClinic

Mammoth 2500 - Interactive Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: WeightgainerWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Mammoth is specifiek ontwikkeld voor iedereen die moeite heeft om (spier)massa aan te komen. Niet voor niets is Mammoth al 3 jaar op rij gekozen door een zeer deskundige jury tot beste Weight Gainer van Canada! Mammoth; de naam zegt eigenlijk genoeg: Groeien als een Mammoet!Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maandenHoe is de smaak van dit supplement? goed banaan en aardbeiWelke dosis heb je gebruikt? 2 x per dag 2 scheppen met 300 ml melk s'morgens en s'avondsWaar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uurWat heb je voor dit supplement betaald? 26 euroZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. zeer goed spul waarvan je zeker zult gaan groeien.Mijn review:

Mammoth 2500 is zeker een aanrader.
Wat ze zeggen over dat ze niets voor niets de beste weigth gainer van canada zijn klopt als een bus.

Interactive%20Nutrition%20Mammoth%202500%202_2kg.jpg
 
Ik heb ook een weight gainer weliswaar van een ander merk maar dat zal er wel niet veel toe doen, ze raden aan niet verder dan de maximaal aanbevolen dosering (200gr/dag) te gaan.
 
voor alle duidelijkheid, ik deed 3 shakes per dag, met 2 schepjes erin en bijna en halfe liter melk per shake.
daarnaast goed gegeten
ik deed er inderdaad korter over dan 1 maand, et was ongeveer 3 weken..
ik zat toen ongeveer op 3500 kcal per dag, wat voor mijn gwicht en lengte gnoeg zou moeten zijn.

Dat kan niet wat je zegt, als je 3 maal per dag 2 scheppen neemt, doe jer er echt geen 3 weken over. 10 dagen max, minder wellicht
 
Na 2x in korte tijd een buikvirus te hebben opgelopen ben ik van 97 naar 91kg teruggevallen. Heb nooit weightgainer gebruikt maar omdat ik de eerste dagen ff niks naar binnen kon krijgen wat weightgainer gehaald. Loste goed op en smaakte goed.

Om gewicht terug op te bouwen wil ik er voorlopig weightgainer bij blijven nemen en heb nu een pot Mammoth 2500 in huis gehaald. Is dus de eerste en laatste pot hiervan!
Heb de smaak vanille volgens de verpakking. Nou de smaak, voor zover je van smaak kunt spreken, is ronduit misselijkmakend en ben toch behoorlijk wat gewend met de verschillende (whey)eiwitten tot nu toe.
Heb geprobeerd om 1 maatschep op te lossen in 300ml melk. Waar de vorige gainer na een klein beetje roeren met de garde was opgelost was het bij de Mammoth na enkele minuten stevig mijn best doen nog een grote kauwgumbal en de extra te verkrijgen Kcal was ik al weer kwijt aan het mixen.

Voor mij dus absoluut geen Mammoth 2500 meer!!!!
 
Kzat er al aan te denken om een weightgainer te proberen. Na dit te lezen ga ik deze morgen halen :zuip:
 
Ik heb vroeger ook nog Mammoth gebruikt. Ik heb al veel verschillende weightgainers gebruikt en ik moet zeggen dat Mammoth bij de slechtere is. Ik kwam er wel van bij maar dan vooral vet, het goedje smaakt ook vettig.


Dit heb ik ook nog geprobeerd en was er meer tevreden over Turbo Mass 16000:

Perrysport.nl - Fitshape VOEDINGS SUPPLEMENT FITSHAPE VANILLE MEGA MASS in de wereld Fitness

There you go :D
Ik heb hem vorige week ook nog in de winkel zelf zien staan! ;)


Beste weightgainer is voor mij nog steeds Cytogainer: mixt perfect, smaakt lekker (Vanille althans) en geeft zeer goede resultaten.
 
cytogainer kunt ge precies niet meer kopen in winkels?
 
neem aardbei, en doe er magere melk bij.

Kheb em gehaald en zal er magere melk bij doen:D
Kvroeg me alleen af of ik nu ook nog proteine moet nemen. Er staat namelijk op de bus dat er bij elk portie 50 gram proteine in zit. Is dat genoeg?
 
Kheb em gehaald en zal er magere melk bij doen:D
Kvroeg me alleen af of ik nu ook nog proteine moet nemen. Er staat namelijk op de bus dat er bij elk portie 50 gram proteine in zit. Is dat genoeg?

echt gewoon ongeloofelijk hoe iedereen in die Amerikaans truc met doseringen trapt.. ooo jeee kijk 50gram per dosering!!!! die moet ik hebben..... die van merk X heeft maar 40gram ... ja maar dat is wel per 100gram.....

lees je even goed dan zie je dat een dosering betekend 150gram scoops.

ik verbaas me keer op keer...
 
echt gewoon ongeloofelijk hoe iedereen in die Amerikaans truc met doseringen trapt.. ooo jeee kijk 50gram per dosering!!!! die moet ik hebben..... die van merk X heeft maar 40gram ... ja maar dat is wel per 100gram.....

lees je even goed dan zie je dat een dosering betekend 150gram scoops.

ik verbaas me keer op keer...


denk om je bloeddruk, rene ;)

heb m thuis maar nog niet echt geprobeerd, wel ff geproeft. smaak is prima, vind de oplosbaarheid wat minder, moet echt in de blender, met de shakebeker wordt deze niet wat.
 
denk om je bloeddruk, rene ;)

heb m thuis maar nog niet echt geprobeerd, wel ff geproeft. smaak is prima, vind de oplosbaarheid wat minder, moet echt in de blender, met de shakebeker wordt deze niet wat.

:D ja ik ben weer bijgekomen...
 
echt gewoon ongeloofelijk hoe iedereen in die Amerikaans truc met doseringen trapt.. ooo jeee kijk 50gram per dosering!!!! die moet ik hebben..... die van merk X heeft maar 40gram ... ja maar dat is wel per 100gram.....

lees je even goed dan zie je dat een dosering betekend 150gram scoops.

ik verbaas me keer op keer...

He ik ben geen verkoper van dit soort producten. Als er op staat dat er proteine in zit ga ik er vanuit dat het er ook echt in zit. Dus zo ongeloofelijk vindt ik mijn vraag niet. En 150 gram scoops wordt ik nog niet veel wijzer van. Ik heb het product gekocht om wat zwaarder te worden en niet omdat hier proteine in zit. Het is alleen gewoon mooi meegenomen.
 
Ik heb zelf twee keer dit product gehad, werkte goed want ben er aantal kilo's (rond de 6 in totaal) van bijgekomen!
Wel als extra nemen en niet ter vervanging van je eten.
 
Heb ook dit product gebruikt, nooit meer!
Mixt zeer slecht, bevat veel te veel vet en neem het vooral nooit 's morgens als snel ontbijt voor je examens, als je je examens helemaal in rust wil kunnen afleggen...
 
ik zie dat veel mensen veel vet zijn aangekomen maar dat zijn dan de endo's lijkt mij? zal een gemiddelde ecto er veel vet van krijgen?
 
ik zie dat veel mensen veel vet zijn aangekomen maar dat zijn dan de endo's lijkt mij? zal een gemiddelde ecto er veel vet van krijgen?

valt tegen denk ik, persoonlijk krijg ik er echt een bolle kop van (durf overigens niet met zkerheid te zeggen dat het daaraan ligt, want dan eet ik ook redelijk veel, maar ik ga wel een andere gainer nemen iig.)
 
ik gebruik hem nu ook en moet wel zeggen dat hij slecht mengt, mijn vorige was super gainers fuel, en in vgl met deze mixt hij zeer slecht. voor de rest, de smaak valt mee, niet super.. maar valt mee. nuja zoveel smaak ik er ook niet echt van. ik giet het gewoon binnen.
 
ooowja het mengt idd slecht, maar smaak vind ik wel lkker;)
 
valt tegen denk ik, persoonlijk krijg ik er echt een bolle kop van (durf overigens niet met zkerheid te zeggen dat het daaraan ligt, want dan eet ik ook redelijk veel, maar ik ga wel een andere gainer nemen iig.)

Ik ben een extreme ecto en heb er wel wat vet mee aangezet, maar een beetje vet is niet erg toch;) Heb goede ervaring met Mammoth.
En verder met maximize, weet niet of iemand dat kent? Ik ken heen webshops die dat verkopen maar wel een kruidenwinkel bij mij in de stad. En je kan kijken op maximize-europe.nl/be/com dacht ik...
 
Back
Naar boven