XXL Nutrition

Mammoth 2500 - Interactive Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: WeightgainerWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Mammoth is specifiek ontwikkeld voor iedereen die moeite heeft om (spier)massa aan te komen. Niet voor niets is Mammoth al 3 jaar op rij gekozen door een zeer deskundige jury tot beste Weight Gainer van Canada! Mammoth; de naam zegt eigenlijk genoeg: Groeien als een Mammoet!Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maandenHoe is de smaak van dit supplement? goed banaan en aardbeiWelke dosis heb je gebruikt? 2 x per dag 2 scheppen met 300 ml melk s'morgens en s'avondsWaar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uurWat heb je voor dit supplement betaald? 26 euroZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. zeer goed spul waarvan je zeker zult gaan groeien.Mijn review:

Mammoth 2500 is zeker een aanrader.
Wat ze zeggen over dat ze niets voor niets de beste weigth gainer van canada zijn klopt als een bus.

Interactive%20Nutrition%20Mammoth%202500%202_2kg.jpg
 
Beste weightgainer welke ik ooit heb gehad en super van smaak (chocolate). In 8 weken 6 kg aangekomen (82kg naar 88kg).
Aangekomen gewicht redelijk goed verdeeld aangekomen, wel iets meer rondom de buik.
 
Ik vond Mammoth ook goed werken.
2x per dag 2 scheppen + 300ml melk.
Je krijgt er idd na wat langer gebruik een " vet" buikje van.

En voor flinke weight gain, 2 x per dag 4 scheppen. Is in het begin wel redelijk zwaar ( lees: vullend)
 
Laatst bewerkt:
ik neem zo 2x3 scheppen met 350-400ml water. met melk krijg ik echt kots neigingen nie normaal. geen last van klonters (ik gebruik een staafmixer) en de smaak vanille is best wel lekker. in 6 weken tijd zo'n 3a4 kilo bij.
en als er teveel schuim op komt laat het effn staan in de frigo.

maw een top product voor mij tog
 
Ik heb vier van deze tonnen naar binnen gewerkt en toch zo´n 12 kg. aangekomen in drie maanden, dus voor mij heeft deze toch wel hetgeen gedaan waarvoor ik hem heb gekocht.
Nam overigens drie keer per dag ongeveer vier scheppen, aardig veel dus.

Smaken zijn opzich wel goed, niet je-van-het maar toch.
En prijs is ook dik in orde.

Op een gegeven moment ging deze shake me alleen wel een beetje tegenstaan, maar dat is logisch na vier tonnen :D
 
heb nu een emmer gekocht van 4,4 kg en mijn bemerkingen zijn dat hij niet erg veel smaak heeft.. had hiervoor true mass van BSN en die was veel lekkerder
Mammoth vermengde ook niet zo goed met de melk, er bleven onderaan kleine stukjes drijven die achteraf ook in mijn shaker blijfde kleven...
dusja dat is het nadeel.. maarja ik koop het niet voor de smaak of de gebruiksgemakkelijkheid maar voor de resultaten en hij doet het heel goed!
ben toch al wel wat bijgekom erdoor!
 
Ik heb vier van deze tonnen naar binnen gewerkt en toch zo´n 12 kg. aangekomen in drie maanden, dus voor mij heeft deze toch wel hetgeen gedaan waarvoor ik hem heb gekocht.
Nam overigens drie keer per dag ongeveer vier scheppen, aardig veel dus.

Ik wil wel eens zien wat voor pens jij opgebouwd heb, damn
 
Ik heb ook al veel goeie dingen gehoord over deze gainer,
nog nooit geprobeerd, en de smaak zou ook best lekker zijn.

na enig zoekwerk vond ik hem online (www.nutridiscounter.com) voor
13 euro voor 2kg en 23 eur voor 4.4 kg maar bestellen lukte me niet.

waar kan ik hem nog ergens aan die prijs kopen ?
 
Ben pas weer begonnen met trainen. In het verleden heb ik langere periodes achter elkaar getrained. Getrained zonder en met voedingssuplementen. Mammoth 2500 heb ik ook gebruikt(werkte behoorlijk goed). Weet alleen niet meer exact hoeveel ik was aangekomen in hoeveel tijd. Mijn voorkeur gaat uit naar een Game Weigth waar alleen koolydrathen en eiwitten inzitten. Mammoth 2500 is een combi. Zit namelijk ook versch. aminozuren en vitamines in. Vaak maakt dit de gameweigth duurder. Zelf neem ik deze suppl. apart in: Whey eiwit, gameweigth, amino 2000(ess. zuren welke niet door het lichaam worden aangemaakt), vitamine C en multi(time released) en mineralen. Bij de mineralen en aminozuren vind ik het belangrijk om te weten welke werking ze hebben. Er zijn namelijk wel 20 verschillende mineralen en wel meer dan 20 aminozuren(waarvan essentiele, semi-ess en niet ess.). In iedergeval veel suc6 met Mammoth en uiteraard erbij trainen ;-)
 
Ben pas weer begonnen met trainen. In het verleden heb ik langere periodes achter elkaar getrained. Getrained zonder en met voedingssuplementen. Mammoth 2500 heb ik ook gebruikt(werkte behoorlijk goed). Weet alleen niet meer exact hoeveel ik was aangekomen in hoeveel tijd. Mijn voorkeur gaat uit naar een Game Weigth waar alleen koolydrathen en eiwitten inzitten. Mammoth 2500 is een combi. Zit namelijk ook versch. aminozuren en vitamines in. Vaak maakt dit de gameweigth duurder. Zelf neem ik deze suppl. apart in: Whey eiwit, gameweigth, amino 2000(ess. zuren welke niet door het lichaam worden aangemaakt), vitamine C en multi(time released) en mineralen. Bij de mineralen en aminozuren vind ik het belangrijk om te weten welke werking ze hebben. Er zijn namelijk wel 20 verschillende mineralen en wel meer dan 20 aminozuren(waarvan essentiele, semi-ess en niet ess.). In iedergeval veel suc6 met Mammoth en uiteraard erbij trainen ;-)

waar is die mammoth te koop dan?, zonder te bestelle via internet
 
waar is die mammoth te koop dan?, zonder te bestelle via internet

Zelf bestelde ik hem van internet bodystore.nl Een betrouwbare site. Waar je hem in de winkel kan kopen weet ik niet. Meestal verkopen winkels spullen van Universal en M Double U
 
Heb Mammoth een paar uur geleden gekocht. Al 1 drankje gemaakt maar smaakt inderdaad beetje slecht :/. Beter als mn vorige maar toch.... Is het met water beter?
 
Heb Mammoth een paar uur geleden gekocht. Al 1 drankje gemaakt maar smaakt inderdaad beetje slecht :/. Beter als mn vorige maar toch.... Is het met water beter?

ik vind het zelf met melk lekkerder, maar dat is per persoon anders natuurlijk. gewoon proberen;)
 
ik vind het zelf met melk lekkerder, maar dat is per persoon anders natuurlijk. gewoon proberen;)

ja maar ik heb vanille en het blijft slecht smaken :/ nja dan maar in 1 keer alles binnekappe :d
 
smaak is best te doen :D
 
gatverdamme de vanillie is goor, ik ga de volgende keer chocola of banaan is testen.
 
een vraagje hoe zit het met de huid als je deze drinkt, heb nog al snel last van vette huid op men gezicht, rug (acne e.d)
 
Laatst bewerkt:
een vraagje hoe zit het met de huid als je deze dringt, heb nog al snel last van vette huid op men gezicht, rug (acne e.d)

Mammoth zelf zal geen acné geven. Echter kan een dieet zonder snelle suikers acne verminderen. Als je zo een dieet wilt proberen is Mammoth af te raden aangezien deze ook snelle koolhydraten bevat en niet alleen langzame.
 
Back
Naar boven