MuscleMeat

Mammoth 2500 - Interactive Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: WeightgainerWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Mammoth is specifiek ontwikkeld voor iedereen die moeite heeft om (spier)massa aan te komen. Niet voor niets is Mammoth al 3 jaar op rij gekozen door een zeer deskundige jury tot beste Weight Gainer van Canada! Mammoth; de naam zegt eigenlijk genoeg: Groeien als een Mammoet!Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maandenHoe is de smaak van dit supplement? goed banaan en aardbeiWelke dosis heb je gebruikt? 2 x per dag 2 scheppen met 300 ml melk s'morgens en s'avondsWaar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uurWat heb je voor dit supplement betaald? 26 euroZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. zeer goed spul waarvan je zeker zult gaan groeien.Mijn review:

Mammoth 2500 is zeker een aanrader.
Wat ze zeggen over dat ze niets voor niets de beste weigth gainer van canada zijn klopt als een bus.

Interactive%20Nutrition%20Mammoth%202500%202_2kg.jpg
 
Super spul! De repen zijn helemaal geweldig! :)
 
2 * 100 gr per dag ....dus een week of drie

Alternatieven:
leangainer (interactive nutrition)
complex carb gainer (xxl)

Succes
 
Nja wat een vraag zeg, dat ligt aan hoeveel je gebruikt per dag! Ik ben ook aan het bulken maar ik pak maar een shake perdag. Probeer zoveel mogelijk Kcals uit gewone voeding te halen.
 
Nou ik wil ook gaan bulken maar heb ivm met volledige baan heb ik niet echt de gelegen heid om om de 2 uur veel naar binnen te werken en ook te weinig tijd (de pauze zelf) om echt het schema wat ik zelf graag wou proberen aan eten naar binnen te krijgen :S bah soms word je er een beetje flauw van al dat tijd gebrek... ma zou ik deze dan al alternatief kunnen innemen of raden jullie andere aan?
 
Mijn ervaring: Kwam moeilijk aan, dit consequent gaan gebruiken en ben na 2 emmers circa 5 kilo aangekomen over iets minder dan 3 maanden. Ik keek niet naar het eental shakes per dag maar meer naar het aantal scheppen. Ik zorgde voor ongveer 10 a 12 scheppen perdag. Soms meer shakes met minder poeder ( 3 scheppen) soms meer scheppen met minder shakes ( 5/6) scheppen.
ik eette gewoon zoals altijd, misschien ietsie meer en trainde ook normaal.
 
heb ook 4.5 kilo mammoth besteld :P
en aan deze furom te lezen ga k er wel wat van gainen ja ;)...
alleen wel jammer van het vet!...
 
Mijn ervaring: Kwam moeilijk aan, dit consequent gaan gebruiken en ben na 2 emmers circa 5 kilo aangekomen over iets minder dan 3 maanden. Ik keek niet naar het eental shakes per dag maar meer naar het aantal scheppen. Ik zorgde voor ongveer 10 a 12 scheppen perdag. Soms meer shakes met minder poeder ( 3 scheppen) soms meer scheppen met minder shakes ( 5/6) scheppen.
ik eette gewoon zoals altijd, misschien ietsie meer en trainde ook normaal.



12 scheppen per dag, lol :eek:
 
heb deze thuis ook staan... 4.4 kg chocolade
ben zeer tevreden van de smaak, maar hij klontert wel soms wat teveel naar mijn goesting

zou'm opnieuw kopen denk ik ;)
 
Heb em ook net gekocht, banaan smaak.
Met water is ie prima in een shakebeker te mixen!
Heb 3 scheppen met 500ml water gebruikt. Even
schudden en een gladde shake.
 
die van mij klontert ook onwijs..
 
Mijn ervaring: Kwam moeilijk aan, dit consequent gaan gebruiken en ben na 2 emmers circa 5 kilo aangekomen over iets minder dan 3 maanden. Ik keek niet naar het eental shakes per dag maar meer naar het aantal scheppen. Ik zorgde voor ongveer 10 a 12 scheppen perdag. Soms meer shakes met minder poeder ( 3 scheppen) soms meer scheppen met minder shakes ( 5/6) scheppen.
ik eette gewoon zoals altijd, misschien ietsie meer en trainde ook normaal.

Tering, dat lost toch voor geen meter meer op als je 5 of 6 scheppen in 1 shake pleurt? Vind het nu al knap klonterig als ik er twee scheppen in doe. Heb Mammoth weer gehaald voor m'n volgende bulkperiode, maar heb eigenlijk alweer spijt. Had toch liever Lean Gainer gehaald :(
 
als je gewoon de staafmixer erdoorheen haalt is het echt niet klonterig. Volgens mij loopt de helft hier met een lepel te roeren als ik het zo lees.
 
in de blender blijven er allemaal dikke klonters onderin zitten.
 
ik zit erover te denken om ook Mammoth 2500 te gaan gebruiken. Ik heb het bij een vriend 2 keer geprobeerd, met melk had je de hele tijd klonten en met water had je nergens last van.

Ik ben 1,78 lang en weeg maar 55 kg. Ik ben altijd al dun geweest en een lastige eter. De laatste jaren gaat het wat beter maar ik wil toch wat kilo's aankomen.

Als ik Mammoth ga gebruiken ben ik bang dat de kilo's alleen in mijn buik bijkomen en niet over de rest van het lichaam. Het is echt een schrikbeeld van mij dat ik dunne armpjes heb en dan zo een dikke buik. Is Mammoth ook geschikt om dus overal gewicht aan te krijgen? Mijn polsen/armen zijn veelste dun en mijn gezicht ook. Daar moet vooral het gewicht bijkomen.
 
Back
Naar boven