MuscleMeat

Mammoth 2500 - Interactive Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: WeightgainerWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Mammoth is specifiek ontwikkeld voor iedereen die moeite heeft om (spier)massa aan te komen. Niet voor niets is Mammoth al 3 jaar op rij gekozen door een zeer deskundige jury tot beste Weight Gainer van Canada! Mammoth; de naam zegt eigenlijk genoeg: Groeien als een Mammoet!Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maandenHoe is de smaak van dit supplement? goed banaan en aardbeiWelke dosis heb je gebruikt? 2 x per dag 2 scheppen met 300 ml melk s'morgens en s'avondsWaar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uurWat heb je voor dit supplement betaald? 26 euroZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. zeer goed spul waarvan je zeker zult gaan groeien.Mijn review:

Mammoth 2500 is zeker een aanrader.
Wat ze zeggen over dat ze niets voor niets de beste weigth gainer van canada zijn klopt als een bus.

Interactive%20Nutrition%20Mammoth%202500%202_2kg.jpg
 
Mammoth zelf zal geen acné geven. Echter kan een dieet zonder snelle suikers acne verminderen. Als je zo een dieet wilt proberen is Mammoth af te raden aangezien deze ook snelle koolhydraten bevat en niet alleen langzame.

ok, een vraagje ben nu zelf al 5kg aangekomen met eten/trainen deze 3 maanden.. weeg momenteel 72kg en meet 1.83 dus nog te weinig is het dan aan te raden om deze gainer te gebruiken of beter de lean gainer

bedoeling is zeker niet vet te worden
 
ok, een vraagje ben nu zelf al 5kg aangekomen met eten/trainen deze 3 maanden.. weeg momenteel 72kg en meet 1.83 dus nog te weinig is het dan aan te raden om deze gainer te gebruiken of beter de lean gainer

bedoeling is zeker niet vet te worden

Dat hangt van jezelf af, als jij iemand bent die redelijk snel vet aanzet zou ik voor de Lean gainer gaan. Als je absoluut niet snel vet aanzet of je gewoon wilt aankomen en je het nog niet uitmaakt hoeveel vet/spier is kan je voor Mammoth gaan.

Maar goede voeding is wat jij nodig hebt. Als je gewoon goed gaat eten zul je merken dat je makkelijk aan het begin flink wat kilo's bijkomt. Al is een weight gainer wel een makkelijke aanvulling, maar géén vervanging van veel en schoon eten.
 
idd, zoals hier gezegd, je krijgt er wel een dikke pens van ook, maar is ideaal voor een hard-gainer zoals ik, als je zegt, ik wil deze winter 10kg bijkomen, buikje kan me s'winters niet schelen, gaat nu mssn de laatste winteer zijn dat ik het zo ga doen, te zien hoe mijn gewicht is volgend jaar in mei
 
Ik gebruik nu sinds 2 weken mammoth en ik moet zeggen, ik reageer er erg lekker op.
1 shake met 2 maatscheppen direct na me ontbijt en 1 shake met 2 maatscheppen direct na het trainen. Ik meng ze met water btw.
M'n spieren zijn voller, ben 2,5 kilo aangekomen, weinig vet aangekomen.
Ze liggen wel zwaar op de maag wat de volgende maaltijd naar binnen proppen iets moeilijker maakt :p
Die 2 shakes geven je gewoon 1000 kcal per dag extra.

Mijn mening: topspul!
 
eerste reactie op dit forum, nieuw dus.
Ik heb dit produkt gebruikt na aanleiding van de positieve reacties op dit forum.
Tja was voor ik begon met trainen 62kg,dit is gewoon te licht voor mij leeftijd en lengte(33,1.81).
Dus begon weer met trainen, zodra je begint komt de juiste voeding ook weer op gang, en daarbij de shakes genomen, half jaar verder en 3 stuks 4kg emmers zit ik op 74 kg.
En nee dit is niet alleen van de weightgainer (had ook andere substansies), maar goed ik was wel begonnen met deze gainer en die gaf vrij vlot resultaat.
Mensen die klagen over klonten, we leven toch in een wereld waar je niks meer met de hand moet doen?
Ik gooi het 10 sec in een blender en klonten zijn dan ook niet aan de orde.
Top produkt..... en ik kan het weten, vanaf mijn 20 ste tot mijn 28ste getraind, maar nooit een aanleg om groot te worden gehad, dus veel weightgainers getest in die jaren, ook zonder sucses.
 
ben er goed van bijgekomen ;)!
goeie smaak trouwens!
 
smaken verschillen blijkbaar, ik vind em echt smerig maarja niet zeiken moet ik maar gewoon naar binnen gooien.
het spul werkt wel maarja je krijgt er zeker een dikke pens van want zelfs ik als extreme ecto merk dat mijn buik wat meer vet op komt misschien niet veel maar toch en voor de rest doe ik ook geen reet(geen cardio alleen krachttraining).
Alleen een bij effect is wel je adem ruikt naar riool water...
 
ik ben er net 1 dag mee begonnen ,.
ben benieuwd
4 sheppen per dag op trainings dagen ,. genoeg ??
 
gatverdamme de vanillie is goor, ik ga de volgende keer chocola of banaan is testen.
Giet er cacao bij ? Of mix er een banaan door .
 
Giet er cacao bij ? Of mix er een banaan door .

Ik heb zelf de smaak aardbei in huis gehaald, en ik vind deze zelf lekker!
geen nare chemishe nasmaak of wat dan ook, enige nadeel zijn toch wel die klonten.

Begin er deze week mee om elke dag minimaal 1 a 2 shakes te drinken. Voeding is al redelijk op orde. (woog 57 voordat ik begon met trainen) dus met goede voeding ben ik al 8 kg aangekomen in 7 maanden tijd.
Nou eens kijken of ik met Mammoth nogh wat meer (en sneller) kan aankomen! weeg nu 65 en ben 1,70 bf is rond de 12%.

gr
Mike
 
ik heb misschien een al gestelde vraag maar ik kon het zo 1,2,3 niet vinden:

Hoeveel gr verbruik je van dit spul per dag als je toch redelijk wat wil aankomen (ben vrij licht, 62 kg op 1.77).

Hoe lang zal ik ongeveer met zo'n ton van 4,4 kg doen?

gr
 
Prima product, doet precies wat ze zeggen. Gewoon goed blijven eten en boven op kan Mammoth 2500 goed.
 
ik heb misschien een al gestelde vraag maar ik kon het zo 1,2,3 niet vinden:

Hoeveel gr verbruik je van dit spul per dag als je toch redelijk wat wil aankomen (ben vrij licht, 62 kg op 1.77).

Hoe lang zal ik ongeveer met zo'n ton van 4,4 kg doen?

gr


Ik nam toen die tijd, 3 shakes ervan per dag.

Trainingsdag:
1 Bij het ontbijt.
1 2uur voor het trainen
1 Bij het avond eten
1 half uur voor het slapen, samen met men 500 gr kwark.:D

Rust dag neem er dan gewoon 3 per dag , Ontbijt, middag en avonds.
 
Voor de mensen die last hebben van klonten een goede tip.
Zorg dat je meerdere shakebekers hebt en laat ze lang genoeg in de frigo staan, zo verdwijnen alle klonten. En het is lekker koud.
 
Lean Gainer

Er is geen aparte topic over dus daarom even hier.

Ik lees hier veel over Lean Gainer en dat dat een goed alternatief zou zijn voor mensen die niet veel vet willen aankomen.

Nu bevat Lean Gainer Tribulus en Eurycoma Longifolia.
Uit onderzoek blijkt dat er mogelijk verbanden zijn tussen het gebruik van deze extracten en verhoogde kans op borst- en longkanker.
Daar komt bij dat het anabolisch effect van Tribulus al langere tijd zwaar ter discussie staat.

Is er iemand die dit in overweging heeft genomen, of daar wellicht een welgeïnformeerde kijk op heeft? Het is voor mij tot op heden dé reden om geen Lean Gainer te gebruiken.

Zijn er nog andere alternatieven die deze extracten niet bevatten, oftewel Gainers die niet veel vet aan zetten?
 
ik heb die pot in een maand door mn lichaam gwerkt en ben amper een kilo aangekomen...
en ik ben nog wel 62 kilo bij 178cm!!
als dit al niet helpt, komt et dan ooit goed met mijn gwicht? :p


Heb je er zo lang over gedaan? Je moet echt wel minstens twee er door heen werken per maand en volhouden anders heeft het echt geen zin..
 
gewoon meer eten en dan pas een weightgainer
 
Zeer goede weight gainer !
De smaak is tot nu toe de beste van allemaal die ik heb gehad.

Ben in combinatie van goed eten en deze gainer in een jaar 10 kilo aangekomen.

Voor mij is mammoth de beste.
 
Zeer goede weight gainer !
De smaak is tot nu toe de beste van allemaal die ik heb gehad.

Ben in combinatie van goed eten en deze gainer in een jaar 10 kilo aangekomen.

Voor mij is mammoth de beste.


10 kilo in een jaar? haha, daar had je geen gainer voor nodig gehad hoor.
Dat had je bij goed gebruik van die gainer in 3-4 maanden kunnen pakken.
 
Back
Naar boven