- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 11%
waarom is dat dan belangrijk
verschillen kan je zelf zien op de site. alle info is voorhanden.
+2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zijn jullie nou echt zo dom??
Hij vraagt verdomme hoeveel gram er in 1 zo'n maatschepje gaat. Hierdoor kan die dus erachterkomen hoeveel gram die neemt.
puff, nee dit is echt dom gewoon. Of jullie doen allemaal of je het niet begrijpt.
Volgens mij ben jij degene die echt zo dom is en het niet helemaal begrijpt.
Wat we proberen uit te leggen is dat JIJ bepaald hoeveel gram je gaat nemen. Je moet dus niet afhankelijk zijn van de maatschep die erin zit.
Dus het gaat er niet om hoeveel gram er in een maatschep kan. Het gaat erom hoeveel gram de gebruiker per keer wil nemen. Dan kan je uitrekenen hoelang je er mee doet.

hahah dan moet je de inhoud van die pot (bijv. 2500 gram) delen door 25 gram. Dan krijg je het aantal maatscheppen die je per pot hebt. en afhankelijk van je gebruik kan je verder rekeken![]()

zijn jullie nou echt zo dom??
Hij vraagt verdomme hoeveel gram er in 1 zo'n maatschepje gaat. Hierdoor kan die dus erachterkomen hoeveel gram die neemt.
puff, nee dit is echt dom gewoon. Of jullie doen allemaal of je het niet begrijpt.
Wat zijn precies de voordelen en nadelen van beide? En kan iemand mij zeggen hoeveel 1 maatschep van de XXL Nutrition Weight Gainer is?
Alvast bedankt!
Zo kan ik uitrekenen hoelang ik met 1 pot ongeveer doe. En ik ben niet echt zo wegwijs in de wereld van supplementen, ik vroeg me meer af wat de ervaringen waren, niet waarvan het is samengesteld.

als 1 schepje 25 gram is, hoelang doe ik dan met een pot..?![]()
van xxl site:
Maaltijdvervanging:
Meng 500ml water of melk met 100 gram (4 volle maatscheppen) Complex Carb Gainer.
een schepje is dus 25 gram, moeilijk hoor![]()
Die jongen wil dus weten hoeveel gram in de maatschep kan omdat hij waarschijnlijk geen keukenweegschaal heeft. En aan de hand van de inhoud van de maatschap kan hij bepalen hoeveel scheppen hij nodig heeft om aan het aantal gram te komen van wat hij wil nuttigen.

Nou dan is het toch opgelost?Ik vraag mij dan af waarom de TS dit dan vraagt. Maar ik hou er nu over op want het gaat nu al nergens meer over
![]()

Die jongen wil dus weten hoeveel gram in de maatschep kan omdat hij waarschijnlijk geen keukenweegschaal heeft. En aan de hand van de inhoud van de maatschap kan hij bepalen hoeveel scheppen hij nodig heeft om aan het aantal gram te komen van wat hij wil nuttigen.
lees je nu net mijn post of niet?Die jongen wil dus weten hoeveel gram in de maatschep kan omdat hij waarschijnlijk geen keukenweegschaal heeft. En aan de hand van de inhoud van de maatschap kan hij bepalen hoeveel scheppen hij nodig heeft om aan het aantal gram te komen van wat hij wil nuttigen.

Hahaha da's de meest domme post tot nu toe. Je probeert het goed te praten maar zo werkt dat niet..
Volgens jou weet hij dus al hoeveel gram hij wil nuttigen. Dan kan hij dus ook al uitrekenen hoelang hij met een emmer doet![]()
. 

Hij weet wel hoeveel gram hij wil nuttigen, maar wist alleen niet de inhoud van de maatschep. Dat is wel degelijk een verschil.
hier jongen .. ik betaal de cursus.... www.hoeleeriklezen.nl