Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat de inhoud van het maatschepje niks te maken heeft met hoe lang een pot mee gaat, de dosering bepaal je zelf. Het maatschepje bepaald niet de dosering![]()
Al gedaan, hij wil dus weten hoeveel 1 maatschep van de weightgainer, van het totaal is.
Monster vraag, want dan moet hij dus gewoon weten hoeveel gram het is, dan kan hij het zelf berekenen. Met andere woorden, dat vraagt hij 100x.

moedeloos wordt je ervan haahhaa..Al gedaan, hij wil dus weten hoeveel 1 maatschep van de weightgainer, van het totaal is.
Monster vraag, want dan moet hij dus gewoon weten hoeveel gram het is, dan kan hij het zelf berekenen. Met andere woorden, dat vraagt hij 100x.
Leg het me uit dan?
Hij post trouwens ook nog dit, dus hij wil gewoon weten hoeveel gram er in 1 maatschap van de weightgainer gaat. Zo niet, dan mag hij zijn vraag weleens duidelijker stellen, want dan snap ik niet wat hij bedoelt.
Volgens mij bedoelt hij, stel dat er 25gr in het maatschepje gaat, dan kan ik 100x scheppen bij een pot van 2500gram.
ben je nu echt zo ..............
moedeloos wordt je ervan haahhaa..
Ik wou net meedoen maar het is al opgelost, zie ik.![]()

Leg het me eens uit held, hij vraagt wat de inhoud van 1 maatschepje is, meer niet. Was het leven altijd maar zo simpel![]()

Oke deze held zal het nog 1 keer voor je uitleggen, speciaal voor jou bascross omdat je schijnbaar een beetje traag van begrip bent..
1. Topicstarter vraagt hoeveel gram 1 maatschep is ZODAT hij kan uitrekenen hoelang hij met een emmer doet.
2. Wij zeggen: het maakt niet uit hoeveel gram er in een maatschep kan. Je moet namelijk ZELF bepalen hoeveel je per keer wil gebruiken (afhankelijk van je behoefte/voedingsschema/whatever). Dan kan je uitrekeken hoelang je met een emmer doet.