- Waardering
- 4.382
Erm... laat maar kleine vergissing van mijn kantMijn excuses
![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Erm... laat maar kleine vergissing van mijn kantMijn excuses
![]()

hahaha kan de beste overkomen... dat heb je he.. als je in een topic springt zonder deze geheel te lezen
![]()
Zijn vraag ging erover hoe groot de maatschep is... waarom wil hij dat weten? > omdat hij wil weten hoelang hij met een pot doet.
Dus hij denkt dat de grootte van de maatschep bepalend is voor hoelang je met een pot doet... FOUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!
Bepalend is hoeveel kcals je per dag extra wilt nemen, en hoeveel gram product dat is.
Dan kom je bv uit op 100gram. pas dan is de maat van de maatschep bepalend, is 100gram 2 scoop of 4 bv. pffffff er zijn er hier een paar die zijn al compleet geindoctrineerd door de USA scoop hype.
Dat gaan we denk ik dan ook maar doen..![]()

Whaaaat the...
Hele discussie over gewoon een klein vraagje.
Mijn doel is gewoon te weten te komen hoeveel er in 1 schepje gaat zodat als ik bijvoorbeeld besluit 100 gram te nemen ik kan uitrekenen hoeveel ik per maand kwijt ben aan de potten.
Dat is alles mensen
Oh en degene die dat hebben gepost van 1 maatschep is 25 gram, dat is van de Complex Carb Gainer.
Ik zoek de Weightgainer![]()

Hahaha da's de meest domme post tot nu toe. Je probeert het goed te praten maar zo werkt dat niet..
Volgens jou weet hij dus al hoeveel gram hij wil nuttigen. Dan kan hij dus ook al uitrekenen hoelang hij met een emmer doet![]()
hier jongen .. ik betaal de cursus.... www.hoeleeriklezen.nl
Whaaaat the...
Mijn doel is gewoon te weten te komen hoeveel er in 1 schepje gaat zodat als ik bijvoorbeeld besluit 100 gram te nemen ik kan uitrekenen hoeveel ik per maand kwijt ben aan de potten.
Dat is alles mensen
Oh en degene die dat hebben gepost van 1 maatschep is 25 gram, dat is van de Complex Carb Gainer.
Ik zoek de Weightgainer![]()

hmm, misschien was mn grapje toch iets te moeilijk.

haha inderdaad, bascrossss begrijpt het nog steeds niet helemaal![]()
Duurt altijd iets langer bij Belgen.

haha inderdaad, bascrossss begrijpt het nog steeds niet helemaal![]()

Leg het me eens uit held, hij vraagt wat de inhoud van 1 maatschepje is, meer niet. Was het leven altijd maar zo simpel![]()

Leg het me eens uit held, hij vraagt wat de inhoud van 1 maatschepje is, meer niet. Was het leven altijd maar zo simpel![]()

Moet ik het voor je tekenen brutez? LEES wat die gast zegt.Whaaaat the...
Dat is alles mensen![]()
Moet ik het voor je tekenen brutez? LEES wat die gast zegt.
Ik zoek de Weightgainer