MuscleMeat

Mammoth 2500 vs XXL Nutrition Weight Gainer

Zijn vraag ging erover hoe groot de maatschep is... waarom wil hij dat weten? > omdat hij wil weten hoelang hij met een pot doet :eek:.

Dus hij denkt dat de grootte van de maatschep bepalend is voor hoelang je met een pot doet... FOUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!! :D

Bepalend is hoeveel kcals je per dag extra wilt nemen, en hoeveel gram product dat is.

Dan kom je bv uit op 100gram. pas dan is de maat van de maatschep bepalend, is 100gram 2 scoop of 4 bv. pffffff er zijn er hier een paar die zijn al compleet geindoctrineerd door de USA scoop hype.

Dat gaan we denk ik dan ook maar doen.. :D

+1 nu is ie boos :D

• Topic Starter Topic Starter
Whaaaat the...
Hele discussie over gewoon een klein vraagje.
Mijn doel is gewoon te weten te komen hoeveel er in 1 schepje gaat zodat als ik bijvoorbeeld besluit 100 gram te nemen ik kan uitrekenen hoeveel ik per maand kwijt ben aan de potten.
Dat is alles mensen :P

Oh en degene die dat hebben gepost van 1 maatschep is 25 gram, dat is van de Complex Carb Gainer.
Ik zoek de Weightgainer :P

Whaaaat the...
Mijn doel is gewoon te weten te komen hoeveel er in 1 schepje gaat zodat als ik bijvoorbeeld besluit 100 gram te nemen ik kan uitrekenen hoeveel ik per maand kwijt ben aan de potten.

Oh en degene die dat hebben gepost van 1 maatschep is 25 gram, dat is van de Complex Carb Gainer.

35gram :D

monstertopic whahaha:roflol:

Hahaha da's de meest domme post tot nu toe. Je probeert het goed te praten maar zo werkt dat niet.. ;)

Volgens jou weet hij dus al hoeveel gram hij wil nuttigen. Dan kan hij dus ook al uitrekenen hoelang hij met een emmer doet :roflol:

Van zo'n aanbod zou ik zeker gebruik maken :roflol: :roflol: :roflol:

Whaaaat the...

Misschien moeten jullie zelf maar gebruik maken van de cursus.

:roflol:

Laatst bewerkt:
anders blijven we ff moelijk doen... ;)

Whaaaat the...
Moet ik het voor je tekenen brutez? LEES wat die gast zegt.

Leg het me uit dan?

Ik zoek de Weightgainer

Hij post trouwens ook nog dit, dus hij wil gewoon weten hoeveel gram er in 1 maatschap van de weightgainer gaat. Zo niet, dan mag hij zijn vraag weleens duidelijker stellen, want dan snap ik niet wat hij bedoelt.

Volgens mij bedoelt hij, stel dat er 25gr in het maatschepje gaat, dan kan ik 100x scheppen bij een pot van 2500gram.

Terug
Naar boven