XXL Nutrition

Mammoth Weightgainer schuim!!!!

Anoniem88

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
6
Lengte
1m82
Hallo mensen,

Als ik de mammoth weightgainer shake maak (mixer en met melk), heb ik altijd last van schuim. Ong. 20 % is schuim. Dit is er irritant als je het meteen wilt opdrinken. Ik vroeg me af of dit normaal was. Hebben jullie dit ook?? en wat doen jullie er tegen??

Probeer eens zonder mixer

Gewoon met de shaker

lepel

hmm ik heb nu ook whey die dit doet is voor mij de eerste, is niet normaal

heb ik ook maar drink het gewoon op de schuim gaat naar binne en na paar minute is het boeren haha :P

Nou, die schium wordt gewoon weer vloeistof als je even wacht dus is de oplossing snel gevonden.

Ik drink zo'n mamoth shake 's ochtends en na training en dan doe ik het volgende:

ik maak en schud (dus schuim) men shake 's avonds en zet em in de koelkast. Volgende ochtend is dan alles goed opgelost en heb ik geen schuim.

De shake na training maak ik voor men training en stop ik opnieuw in de koelkast.

Jep, veel schuim bij Mammoth shakes. Niet echt handig maar maar wel een goeie gainer en dat is voor mij persoonlijk het belangrijkste.

Boeie, opdrinken. :meal:

Is toch lekker joh:lick:

Als je het even laat staan is het zo schuim weg.

• Topic Starter Topic Starter
Ja soms drink ik het ook gewoon met schuim en al op:D Vooral in de ochtend heb ik totaal geen tijd op hem even te laten staan. iig bedankt voor jullie reacties, nu weet ik wat ik moet doen;)

Als ik er havermout bij doe dacht ik, heb ik geen schuim

:cool: gwn litertje melk in een kookpan, 4 schepen mammoth, roeren met een kloplepel en geen probleem.

Vanile smaak: wat schuim met klopper, mixer erg veel
chocolade smaak: totaal geen schuim met klopper, mixer geen idee

zover ik heb ondervonden. met alles 0.3ltr melk

vinden jullie het een goed idee om eiwitten uit weightgainer te verhitten?

:D hmmm warme mammoth, lekker zoals n warme choco

Heb mammoth ooit nog gehad ( banaan ), voor zover ik me herinner ...

Had ook schuim, dronk gewoon alles op buiten de schuim

Terug
Naar boven