XXL Nutrition

Manlet wants to grow! UB/LB Recomp (o.l.v. Mooren)

Wow, jij hebt flinke progressie gemaakt tov je eerste post. Grote verschillen in kracht, en deze foto ziet er ook compleet anders uit dan die in je openingspost. Heb ff je log doorgebladerd, het lijkt me wel een intensieve manier van trainen met drie full-body work-outs per week. Maar zo te zien werpt het behoorlijk vruchten af, dus lekker bezig!

Mooie manier van trainen, ik kom miss af en toe om het hoekje kijken. Succes, keep it up!

• Topic Starter Topic Starter
Wow, jij hebt flinke progressie gemaakt tov je eerste post. Grote verschillen in kracht, en deze foto ziet er ook compleet anders uit dan die in je openingspost. Heb ff je log doorgebladerd, het lijkt me wel een intensieve manier van trainen met drie full-body work-outs per week. Maar zo te zien werpt het behoorlijk vruchten af, dus lekker bezig!

Mooie manier van trainen, ik kom miss af en toe om het hoekje kijken. Succes, keep it up!

Bedankt man, ben er ook zelf heel erg trots op:D, en je bent altijd welkom om even te checken uiteraard haha.

Erg goed gedaan! Onderste vetlaag helemaal weggewerkt, iets wat mij nooit gelukt is in de cut. En nu zo doorgaan :thumb:

beginpost update!

Moet dat gvd nou in caps lock? ? Misschien de titel aanpassen?

Een suggestie: Shane's aankomfase. UB - LB (o.l.v. Mooren).. :p

Eerste UB training van deze cycle gehad vandaag, ging echt super lekker!
Heerlijke pomp, een die ik nog niet eerder heb gehad, dat belooft wat :D.. RPE allemaal op 7, even aanvoelen wat het doet, en we zitten nog maar in week 1 dus geen haast om met zware gewichten te gooien.
Incline DB Press is op 20 graden. Dit specifiek om de focus te leggen op upper chest, als ik het bankje iets hoger zet voel ik het veel meer in m'n front delts.

Bench Press: 5x5x70 @RPE 7
Chin Up: 5x5xbw @RPE 7
Incline Dumbell Press: 3x12x18 @RPE 7
Dumbell Row: 3x12x18 @RPE 7
Overhead Dumbell Extension: 3x12x6 @RPE 7
Seated Dumbell Curl: 3x12x8 @RPE 7
Dumbell Shrugs: 3x12x14 @RPE 7
Side Raises: 3x12x5 @RPE 7

Morgen de eerste LB training!

Ik doe precies hetzelfde met de incline dumbbell press. Alleen dan op 30 graden :)

t*ring man. Ik ben een tijdje niet op dbb en je bent fking droog geworden. Ziet eruit als een blok beton nu man.

Netjes kerel, respect!

t*ring man. Ik ben een tijdje niet op dbb en je bent fking droog geworden. Ziet eruit als een blok beton nu man.

Netjes kerel, respect!

Thanks man :D, nu lekker rustig aankomen :)

Eerste LB training gehad.. toch even wennen, volume op je benen, flinke pomp, heerlijk :D. Squat laag ingezet, mede omdat ik niet weet wat 5x5 met mij doet qua verzuring.. Ging goed, volgende keer gewoon 5 kilo verhogen. BB Split Squat moet ik toch even aan wennen, merk dat mijn balans met deze oefening niet zo best is, hopen dat dit beter gaat naarmate de cyclus vordert.

Squat: 5x5x65 @RPE 7
Romanian Deadlift: 5x5x55 @RPE 7
Barbell Split Squat: 3x12x10 @RPE 7.5 ( stang van 10 )
Seated Leg Curl: 3x12x30 @RPE 7
Leg Press Calf Press: 4x12x60 @RPE 7
Weighted Sit Up: 3x12xbw+5 @RPE 7

Laatst bewerkt:
UB 2 stond op het programma vandaag, gewoon lekker getraind, lekkere pomp!

Overhead Press: 4x10x30 @RPE 7.5
BOR: 4x10x50 @RPE 7.5
Chest Press Machine: 3x15x40 @RPE 7.5
Lat Pull Down (Neutral Grip): 3x15x40 @RPE 8
Cable Pushdown: 3x15x12.5 @RPE 7.5
Cable Curl: 3x15x12.5 @RPE 7.5
Face Pull: 3x15x12.5 @RPE 7

heb je die yayo ondertussen al of wat

Vandaag getraind met FTIO, erg lekker ging het, heb i.p.v. mijn hack squat die op het menu stond de low bar squat nog een keer gedaan. Ook de Lying Leg Curl i.p.v. Russian Leg Curl. Squats gingen erg lekker en op goed tempo en diepte.

Low Bar Squat: 4x10x60 @RPE 7
Lying Leg Curl: 4x10x23 @RPE 7.5
Leg Extensions: 3x15x30 @RPE 7.5
Hyper Extensions: 3x15xbw+5 @RPE 7.5
One Legges Calf Raises: 4x15xbw+10 @RPE 7.5

Hierna nog wat Calf Jumps gedaan in de hack squat machine.

Ook de vergelijkingsfoto's van mijn cut staan op de website van victor!

Klik hier voor de transformatiepagina

Laatst bewerkt:
Vanmorgen stond UB weer op het programma, ging erg lekker! Alles kunnen verhogen, goed gelet op m'n mind to muslim konnektjon.

Bench Press: 5x5x72.5 @RPE 8
Chin Up: 5x5xbw+6 @RPE 7.5/8
Incline Dumbell Press: 3x12x20 @RPE 7.5/8
Dumbell Row: 3x12x20 @RPE 8
Overhead Dumbell Extension: 3x12x7 @RPE 8
Seated Dumbell Curl: 3x12x10 @RPE 8
Dumbell Shrugs: 3x12x16 @RPE 7
Side Raises: 3x12x6 @RPE 7

Nette progressie man!

Terug
Naar boven