FTIO
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 191
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfs bij de RDL komt je triceps definitie aardig door
---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------
Ik keek net trouwens het eerste OH press filmpje uit je log, wereld van verschil man![]()
thanks for noticing, we gaan zien hoe het er uit ziet na de cut 
Weet je zeker dat de deadlifts @ RPE 8.5 zijn kerel?
Zien er eerder uit als RPE 7.5 hooguit, flinke speed deadlifts.

Chill train inderdaad..
Ik moest wel lachen om je shirt tijdens het deadlift filmpje![]()

Ben je momenteel aan het recompen of een ouderwetse cut?
Ik ben momenteel aan het cutten, omdat ik erg hoog stond in mijn vet%, onder de 14% zal ik ook weer gaan recompen, maar dat duurt nog effe, wel al 10kg kwijt!
.. Ik doe een recomp opzet, rustdagen rond 2000 kcal en trainingsdagen 2400. Het was 1900/2300ish maar ging afgelopen week even iets te snel, dus weer aangepast. Ik bekijk het ook per week, merk dat ik ook qua vocht nogal schommel dus hou het nu even dagelijks bij.
.. Mijn lichaamsgewicht is nu rond de 64, en ik verlies nog steeds gewicht met deze kcal verhoudingen sinds februari, zo zie je maar dat elk lichaam anders is 
Dit is niet appels en peren vergelijken, dit is gewoon logisch. Ik weeg 30kg meer dan jij. Logisch dat ik een pak meer verbruik.Appels met peren vergelijken.. Mijn lichaamsgewicht is nu rond de 64, en ik verlies nog steeds gewicht met deze kcal verhoudingen sinds februari, zo zie je maar dat elk lichaam anders is
![]()

Dit is niet appels en peren vergelijken, dit is gewoon logisch. Ik weeg 30kg meer dan jij. Logisch dat ik een pak meer verbruik.
Hoe lang ben je dan?