- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En de vrouwen met een boerka in België kan je op 1 hand tellen, chill hem eens allemaal.

Waar heb je dat nou weer vandaan?Prachtig deze regels, vlak voor de verkiezingen uitkeringen voor moslims 20 % hoger dan voor blanke nederlanders.Kerken aan de grond gooien en moskee's voor op de plek zetten en alle criminelen moslims vrijlaten uit de gevangenis.
+1
Helaas is de tijd van revoluties voorbij. De moderne mens is bezig met het huisje, tuintje, gezinnetje en als ze dan eens de 'macht' in handen krijgen eens in de 4 jaar, stemmen ze gewoon weer op dezelfde bedriegers en kneuzen die het land voor de volgende periode verder kapot maken. Het enige wat ons dan nog rest is cynische reacties achterlaten op internetfora en het ergste vrezen voor het lot van toekomstige generaties.
+1 idd, voor één keer heeft Akirat gelijk.
behalve met Halloween natuurlijk, want dan is het... spooky-time !!!
Daar gaat het toch helemaal niet om....En de vrouwen met een boerka in België kan je op 1 hand tellen, chill hem eens allemaal.
Assimilatie werkt veel beter en zou grotendeels moeten gelden. Integratie? Ja thuis mogen ze koken zoals ze willen, in de taal praten die ze willen, geloven wat ze willen. Ze mogen zelfs tot op bepaalde hoogte kleden zoals ze willen. Maar daar stopt het. Als je in een ander land komt wonen dan krijg je de nationaliteit van dat land, wat wil zeggen dat je NIET meer Marokkaan of Turk bent, maar Nederlander of Belg. Het is hier geen duivenkot waar je even kan komen profiteren en je zinnetje doen. We vragen hier een serieuze aanpassing, en als dat niet lukt, vraag ik me af wat men hier komt zoeken. Dan kan je beter in land van herkomst blijven.Er is integratie, geen assimilatie. Dus is het normaal dat beide groepen zich een beetje aanpassen aan elkaar.
Assimilatie werkt veel beter en zou grotendeels moeten gelden. Integratie? Ja thuis mogen ze koken zoals ze willen, in de taal praten die ze willen, geloven wat ze willen. Ze mogen zelfs tot op bepaalde hoogte kleden zoals ze willen. Maar daar stopt het. Als je in een ander land komt wonen dan krijg je de nationaliteit van dat land, wat wil zeggen dat je NIET meer Marokkaan of Turk bent, maar Nederlander of Belg. Het is hier geen duivenkot waar je even kan komen profiteren en je zinnetje doen. We vragen hier een serieuze aanpassing, en als dat niet lukt, vraag ik me af wat men hier komt zoeken. Dan kan je beter in land van herkomst blijven.
En wie dit goedkeurt (ongelijkheid tussen controles) moet zich eens laten nakijken.