DikkeTrip
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 32
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Begrijpelijk, je mag ALS man zijnde toch ook Aleen gefoilleerd worden door een man
Begrijpelijk, je mag ALS man zijnde toch ook Aleen gefoilleerd worden door een man
Een politie agente mag geen man fouilleren, en agent mag dat niet bij een vrouw doen. Ik heb daar ervaring meeIk denkt dat er 2 mannen tussen lopen op die foto
Europa wordt overspoeld door snotvod dragende lelijke vrouwen!!!
---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------
Politie mag alles en iedereen fouilleren als je er verdacht genoeg uitziet.

Een politie agente mag geen man fouilleren, en agent mag dat niet bij een vrouw doen. Ik heb daar ervaring mee![]()

Een politie agente mag geen man fouilleren, en agent mag dat niet bij een vrouw doen. Ik heb daar ervaring mee![]()
Dacht ik ook, zelfs met boete. Zou kunnen dat het per gemeente verschilt (dus geen federale wet is)?
"Populariteit voetbal onder allochtoonse vrouwen neemt toe"
En we zijn weer een stapje verder....
Het gekke is dat we ons allemaal elke keer weer boos maken maar niets doen (mijzelf incluis). Als een mak schaap laten we ons in de reet nken. Een samenleving die niet voor haar idealen kan staan heeft misschien dan ook geen bestaansrecht.
En we zijn weer een stapje verder....
Het gekke is dat we ons allemaal elke keer weer boos maken maar niets doen (mijzelf incluis). Als een mak schaap laten we ons in de reet nken. Een samenleving die niet voor haar idealen kan staan heeft misschien dan ook geen bestaansrecht.
Er is ook een versie voor de blanke man.
http://americanhistory.si.edu/brown/history/1-segregated/images/kkk-robe-l.jpg