MuscleMeat

Shocking News Mannelijke agent mag vrouw in boerka niet meer controleren

wat een bron, allemaal zever in pakjes wat ze daar vertellen,de boerka is zowiezo verboden in belgie

• Topic Starter Topic Starter
Mij kon die regel niet veel schelen, ik draag namelijk geen boerka en ken ook niemand die dat draagt. Ik kom er nooit in contact mee. Het zal me dus een worst wezen.
Tja ik ben meer een principieel persoon, en denk ook aan de gevolgen ed.

Ik snap je houding, maar sommige mensen denken nu eenmaal verder dan hun eigen omgeving.

Ben blij dat de politie haar gezond verstand nu heeft gevonden iig.

"Na de vele boze reacties trekt de politie de richtlijn nu in, ze wordt voortaan als nietig beschouwd, meldt de woordvoerster."

Dus door onze boze reacties komt deze achterlijke regel er niet, anders was ie er dus wel gekomen.

Maw jij mag ons dankbaar zijn voor dat zeuren.

Inderdaad, geen andere geloof krijgt voorrang maar de islam weer wel. Wat een bullshit ook altijd. :rolleyes:

Ik zou een vrouw in Burka niet eens willen controleren. Weet je wat voor een walm daar onder vandaan komt?
Ik loop op de Dappermarkt wel eens achter zo'n hoop vlees in een brandvertragend pak, maar ik weet niet hoe snel ik er voorbij moet komen. Wat een odeur. :(

Ja.. ik wil ook extra geld omdat ik een gebedshuis aan het bouwen ben voor het vliegende spaghettimonster!

:roflol:

FlyingSpaghettiMonster.png

Terug
Naar boven