Fitness Seller

Marc W is weer bezig

Hmmm wel redelijk ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ja, ja ok, het is wel zaak om in tijden van drukte en stress wat te blijven doen, dus wat dat betreft wel blij dat ik me tot iets kan zetten. Maar een lichamelijke prestatie is het de laatste weken niet dus.

Gewoon beetje op nivo blijven en dan weer verder!

Ok, weer een training gedaan:

2*100* buigveertje (om warm te worden)
bb schoulder press 9,3 kg 40 40
bb behind back schoulder press 9,3 kg 40 40
pu outer 12, 12
pu inner 8, 8
fly 12,3 kg 5r (steek in schouder) 10r
bb pull over close grip 20 kg 10, 7

Ook nog even een heel klein squatje gedaan:

30kg 20 reps
40kg 20 reps

Rondje gaasperplas HR 160, 5 tussensprints.
Deadlift 76,3 da's het max wat ik heb, 17 reps. Waarbij ik wel moet zeggen dat ik zweetpoten had van het rennen, en de bb een paar keer los liet...

Heel klein bicepstraininkje omdat ik donderdag naar de dokter moet en dan minder zal eten.

8kg 1sr 20reps

Ok..Even de resultaten evalueren. Ik doe nu al een paar jaar aan gewicht training, en ik heb wel een aantal pauzes moeten inlassen vanwege blessures en vanwege prive problemen, maar ik maak geen echte voortgang. Op zich ben ik wel tevreden, in de zin dat ik voor een man van boven de veertig een aardig athletisch lichaam heb, nou ja in ieder geval weinig vet, dat heb ik weggetraind, en mooi goed verdeeld gespierd. Maar echt veel gewicht kom ik niet aan.

Vroeger als twintiger, was ik echt ecto, en 1.85 en 65kg. Nu 80kg, en veel gespierder dan toen, maar boven de 80kg schone massa kom ik niet.

Nou ja, gewoon doorgaan. :D

Misschien meer gewicht kopen??? Want dit gaat natuurlijk nergens over!

logisch, geen kracht = geen massa, lijkt me raar als je met die krachtstats en gewichten iets kan opbouwen.

waarom neem je zo lichte gewichten, squats doen met 40 kg is geen krachtttraining, da's cardio.

waarom neem je zo lichte gewichten, squats doen met 40 kg is geen krachtttraining, da's cardio.

Nou met veel arm oefeningen ben ik bang mijn RSI schouder weer te forceren. En squats, ja ik heb geen goed squat rack, en ik train thuis. Maar ik zal desondanks proberen toch wat hoger in gewicht te gaan.

Nou met veel arm oefeningen ben ik bang mijn RSI schouder weer te forceren. En squats, ja ik heb geen goed squat rack, en ik train thuis. Maar ik zal desondanks proberen toch wat hoger in gewicht te gaan.

Ik zou toch overwegen een goed squatrack te kopen, ik ben ongeveer jouw leeftijd en nu een halfjaar aan het trainen en al 6kg aangekomen, dus dat moet jij ook kunnen.
Kun je deadliften of krijg je dan last van je schouder?

bb normal shoulder press 9,3 kg 40r

Ok stelt geen reet voor natuurlijk maar dat is dus de rsi schouder die dan meedoet. Voor de rest weer wat persoonlijke stress, en wat problemen met de zomertijd, en niet gefietst en dat laatste betekend blijkbaar gelijk vetopslag: 80kg. Een kilo erbij dus.

Dinsdag zaalvoetbal. Dus van het weekend waarschijnlijk wat voorbereidende cardio.

Naast dat ik het eens ben met bovenstaande reacties...jij concludeert dus dat een kg wat je in een paar dagen aankomt meteen vet is...Misschien moestj e die dag nog een x extra schijten en heb je dat niet gedaan...Ik voel hier een vet fobie...

...Ik voel hier een vet fobie...

Ok, ja ik vind een laag vet percentage wel belangrijk, dus liever een wasbordje en wat minder spieren dan een bulkbuikje. Maar je kan misschien overdrijven en doe ik dat in mijn geval ook. Gewoon dooreten en dat vet er later een keer af dieten.

Goed, ik snap het!

Ik snap nooit waarom mensen dure gewichten en apparaten kopen terwijl je ook gewoon naar de sportschool kan gaan

Op die manier kan hij ook mensen thuis uitnodigen voor een "workout":D

Marc W.. stop the BS and get to work!

Terug
Naar boven