XXL Nutrition

Marc W is weer bezig

Mmm. Ik vind trainen op de sportschool ook voornamelijk niet leuk vanwege de hele tijd die house beat aan je kop. Het enige wat ik echt mis thuis is een squat rekje trouwens, meer niet. En ja ik ben een watje, ik moet harder trainen... :o

*zucht* je kunt het ook niet loslaten he?? wat niet rekt scheurt wel he??

JEZUS, wat een stel droogkloten hier :roflol:

Marc W, je bent gedoemd op DBB
elke post die je opent, zal onthaald worden op pedo posts..
ergens heb ik medelijden met je, ergens moet ik zo lachen om al die reakties..

• Topic Starter Topic Starter
elke post die je opent, zal onthaald worden op pedo posts..ergens heb ik medelijden met je, ergens moet ik zo lachen om al die reakties..

Nou ik zit er niet zo mee hoor. En vaak kan ik er zelf ook wel om lachen. :D

Nee serieus na een paar jaar lezen hier op DBB weet ik eigenlijk wel wat ik moet doen om spieren aan te kweken en zo. Ik doe het alleen niet, maar dat is een ander probleem.

Ik schrijf hier gewoon wat trainingsresultaatjes neer, meer niet. Beter voor mijn schouder ook als ik niet te veel post. En ja, ik heb wel inmiddels een enorm lange negeerlijst. :p

Nee serieus na een paar jaar lezen hier op DBB weet ik eigenlijk wel wat ik moet doen om spieren aan te kweken en zo. Ik doe het alleen niet, maar dat is een ander probleem.

Ik schrijf hier gewoon wat trainingsresultaatjes neer, meer niet. Beter voor mijn schouder ook als ik niet te veel post. En ja, ik heb wel inmiddels een enorm lange negeerlijst. :p

dat komt van al dat "ge-cardio" op die jonge meisjes van je.. moet je ook helemaal niet doen met jouw bouw en leeftijd :D

als je geen rek hebt, improviseren he.

Ik heb er ook geen, maar gebruik een paar van die stellingstukken uit de bouw die hier thuis toch maar lagen rond te slingeren, even stevig als eender wel rek.

Ja lijkt me ook erg lache om continu voor pedo uit gemaakt te worden. ???

Volgens mij wil jij alleen een squatrekje om je laten ketenen en vervolgens helemaal lek laten schelden door de vriendin van je dochter :cool: gekkie

Ik dacht er zelf aan om speciaal voor het squaten dan af en toe naar de sportschool te gaan. Of zelf iets bouwen aan de muur wat precies op mijn hoogte is, maar kleiner dan een squat rek, want ik zit met ruimte gebrek in mijn kamer.

Maar mijn grootste 'probleem' is eigenlijk dat ik wel redelijk tevreden ben. De kennis hier opgedaan op DBB :thumb: heeft mij als magere ecto met buikje dan toch gewijzigd in een redelijk athletisch persoon van gemiddeld gewicht. En daar ben ik al heel blij mee.

Als ik nou nog meer wil moet ik er gewoon nog harder aan trekken, en die schouder moet een beetje meewerken, hoe ik het moet doen, dat weet ik wel ongeveer.

Ik dacht er zelf aan om speciaal voor het squaten dan af en toe naar de sportschool te gaan. Of zelf iets bouwen aan de muur wat precies op mijn hoogte is, maar kleiner dan een squat rek, want ik zit met ruimte gebrek in mijn kamer.

Maar mijn grootste 'probleem' is eigenlijk dat ik wel redelijk tevreden ben. De kennis hier opgedaan op DBB :thumb: heeft mij als magere ecto met buikje dan toch gewijzigd in een redelijk athletisch persoon van gemiddeld gewicht. En daar ben ik al heel blij mee.

Als ik nou nog meer wil moet ik er gewoon nog harder aan trekken, en die schouder moet een beetje meewerken, hoe ik het moet doen, dat weet ik wel ongeveer.

Tevredenheid is een gevaarlijke ziekte die verstrekkende gevolgen heeft voor je fysiek.
Het kan altijd beter Marc, ik wil je niet flamen maar ik weet zeker dat je een lachwekkende fysiek hebt die weinig respect afdwingt bij zowel het mannelijke als vrouwelijke geslacht.

En nu doortrainen! succes.

jij leert het ook nooit he?? *zucht*

"MarcW" ben je nou WEER bezig ? Wahahahahahahaha
"MarcW" is weer bezig .
Blijft grappig hoedanook en zo dubbelzinnig .

Ik las al mark w is weer bezig is dat het bij logboeken stond:D

Marc W = Marc Dutroux?

Het kan altijd beter Marc, ik wil je niet flamen maar ik weet zeker dat je een lachwekkende fysiek hebt die weinig respect afdwingt bij zowel het mannelijke als vrouwelijke geslacht.

En nu doortrainen! succes.

Ja...

Het is best redelijk als je het vergelijkt met andere mannen van mijn leeftijd, maar niet echt zodanig dat het respect afdwingt. Goed als ik dat wil, en dat wil ik, moet ik dus inderdaad....doortrainen.

Terug
Naar boven