Fitness Seller

Marc W is weer bezig

• Topic Starter Topic Starter
ok rechterhand gekneusd met een vechtpartij!

Haha, kwam het 13jarige vriendje van je nieuwe liefde verhaal halen?

is er politie bij geweest......;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

je lijk precies op die idioot van sbs6 die altijd in de jury zit, heet ook marc

@modric

Jij lijkt op die ene van idols, haha!

Dit trainingsdagboek ziet eruit als een verloren zaak..stop met 1001 excuses en stap eens naar een echte sportschool ipv het mieregeneuk thuis..wtf..zie 500 x de rsi terugkomen als excuus..dan de schouder dan dit dan dat..sorry hoor..ouwe lul :D

ik heb ook rsi gehad, aan geopereerd ook, schouder en rugklachten..problemen thuis ook zat, trainen? heerlijk :p

Mmm. Ik vind trainen op de sportschool ook voornamelijk niet leuk vanwege de hele tijd die house beat aan je kop. Het enige wat ik echt mis thuis is een squat rekje trouwens, meer niet. En ja ik ben een watje, ik moet harder trainen... :o

hehehe, ja, snap ik wel, het is ook niet hatelijk bedoeld, maar meer een hint om wat meer aktie te zien..ik ben dezelfde leeftijd, en het is goed mogelijk om toch vooruitgang te boeken, maar doorzettingsvermogen is noodzakelijk.

anyway..succes!

Wim

Ok 78 kg, en weinig activiteit. Fiets ook nog niet. Botje zat scheef. Was eigenlijk te laat.

En opeens kreeg de topictitel "MarcW is weer bezig" een heel andere connotatie .

Mmm. Ik vind trainen op de sportschool ook voornamelijk niet leuk vanwege de hele tijd die house beat aan je kop. Het enige wat ik echt mis thuis is een squat rekje trouwens, meer niet. En ja ik ben een watje, ik moet harder trainen... :o

Jij hebt liever kinderen voor kinderen? :rolleyes:

Ah jongens stoppen nou man :roflol:

Haha, dat is zowat het belangrijkste! Goed bezig, pedo!

Terug
Naar boven