Fitness Seller

Marc W is weer bezig

Wanneer ga jij eens een hardcore training neerzetten in deze log?

• Topic Starter Topic Starter
Train alleen linker biceps. Linker schouder doet pijn omdat diearm nu sowieso over belast wordt./

Waar blijven die trainingen of ben je druk aan het msn'en met het vriendinnetje van ...

Ja ik kan 1 oefening doen. Curl, en hammercurl, en misschien wat linkeronderarm oefeningen. Ik heb wel curl+hammercurl gedaan.

Vriendinnetje msn-t al jaren niet meer met me hoor. Sinds ik zelf niet meer chat omdat ik in principe zo weinig mogelijk achter de PC zit thuis. RSI. 'k Zit op mijn werk al te veel in die houding.

Hier ook niet te veel posten dus...

Ja omdat ik verder niks anders kan trainen heh!!! :cool:

Ok, ik heb me rechterarm ik het gips, en mijn linkerschouder vertoont weer RSI steekjes en prikjes omdat ik nu sowieso alles met links moet doen. Dus linkerschouder oefeningen lukken ook niet. Squaten gaat ook niet, want met die rechterarm in het gips krijg ik die bb niet in me nek. Tja als iemand nog tips heeft wat ik nog wel kan doen, zeg het me!?

Laatst bewerkt:
Vertrek dan maar gauw.

Ja omdat ik verder niks anders kan trainen heh!!! :cool:

Ok, ik heb me rechterarm ik het gips, en mijn linkerschouder vertoont weer RSI steekjes en prikjes omdat ik nu sowieso alles met links moet doen. Dus linkerschouder oefeningen lukken ook niet. Squaten gaat ook niet, want met die rechterarm in het gips krijg ik die bb niet in me nek. Tja als iemand nog tips heeft wat ik nog wel kan doen, zeg het me!?

op het moment gewoon NIET trainen.. half werk schiet niet op. wacht nou maar gewoon tot je alles weer kunt doen.

Jij bent echt het meest kansloze figuur op heel DBB .

Jongens, scheldt wat jullie willen hoor, ik word er niet warm of koud van. Betreffende oefeningen die ik nu nog kan doen: Nou ja misschien kan ik nog wat borst oefeningen doen met een db en de linkerhand. DB-Fly.

Je weet hoe het moet :
Nee serieus na een paar jaar lezen hier op DBB weet ik eigenlijk wel wat ik moet doen om spieren aan te kweken en zo.

En dan doe je dit :
Ja ik kan 1 oefening doen. Curl, en hammercurl, en misschien wat linkeronderarm oefeningen. Ik heb wel curl+hammercurl gedaan.

Laat nou eerst die arm eens genezen en doe gewoon een aantal weken helemaal niets.
Als je dan weer fit bent kun je gaan squatten en deadliften, vergeet die curls nou maar gewoon, want op deze manier verdoe je alleen maar je tijd en je gaat er niets mee bereiken.

Jongens, scheldt wat jullie willen hoor, ik word er niet warm of koud van. Betreffende oefeningen die ik nu nog kan doen: Nou ja misschien kan ik nog wat borst oefeningen doen met een db en de linkerhand. DB-Fly.

Ik scheld niet , ik constateer .

Als je dan weer fit bent kun je gaan squatten en deadliften, vergeet die curls nou maar gewoon, want op deze manier verdoe je alleen maar je tijd en je gaat er niets mee bereiken.

Tja ik wou een heel klein beetje de linkerkant oefenen. Dan heb ik in ieder geval de kleine winst dat kracht links en rechts meer in evenwicht is. Ik ben rechts, en die hand is in het gips. En ik ga er niet voor naar de sportschool die db ligt gewoon thuis. Kleine moeite om met links toch even iets te doen. Tja je hebt wel gelijk veel winst is het ook niet. :o

Terug
Naar boven