Smoothmold
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Train alleen linker biceps. Linker schouder doet pijn omdat diearm nu sowieso over belast wordt./
Tja spartelende kinderen is niet niks voor je gewrichten

Tja spartelende kinderen is niet niks voor je gewrichten

@MarcW
Waar blijven die trainingen of ben je druk aan het msn'en met het vriendinnetje van ...
Train alleen linker biceps. Linker schouder doet pijn omdat diearm nu sowieso over belast wordt./
Wat een ongelooflijke loser ben jij toch.Train alleen linker biceps. Linker schouder doet pijn omdat diearm nu sowieso over belast wordt./

Waar blijven die trainingen of ben je druk aan het msn'en met het vriendinnetje van ...

Ja omdat ik verder niks anders kan trainen heh!!!
Ok, ik heb me rechterarm ik het gips, en mijn linkerschouder vertoont weer RSI steekjes en prikjes omdat ik nu sowieso alles met links moet doen. Dus linkerschouder oefeningen lukken ook niet. Squaten gaat ook niet, want met die rechterarm in het gips krijg ik die bb niet in me nek. Tja als iemand nog tips heeft wat ik nog wel kan doen, zeg het me!?
Inderdaad, je gaat toch niet alleen 1 kant trainen.op het moment gewoon NIET trainen.. half werk schiet niet op. wacht nou maar gewoon tot je alles weer kunt doen.

Jij bent echt het meest kansloze figuur op heel DBB .
Nee serieus na een paar jaar lezen hier op DBB weet ik eigenlijk wel wat ik moet doen om spieren aan te kweken en zo.
Ja ik kan 1 oefening doen. Curl, en hammercurl, en misschien wat linkeronderarm oefeningen. Ik heb wel curl+hammercurl gedaan.
Jongens, scheldt wat jullie willen hoor, ik word er niet warm of koud van. Betreffende oefeningen die ik nu nog kan doen: Nou ja misschien kan ik nog wat borst oefeningen doen met een db en de linkerhand. DB-Fly.
Als je dan weer fit bent kun je gaan squatten en deadliften, vergeet die curls nou maar gewoon, want op deze manier verdoe je alleen maar je tijd en je gaat er niets mee bereiken.