XXL Nutrition

Marc W is weer bezig

• Topic Starter Topic Starter
En als opmerking voor mezelf, helaas weer een beetje RSI last van de linker schouder, misschien dat ik morgen de training daarom verlicht.

Leuk leuk ^^ Ff kleine stomme vraag... RSI is...?

Leuk leuk ^^ Ff kleine stomme vraag... RSI is...?

Last van met name mijn linker shouder en rechter bovenarm vanwege het teveel achter de computer zitten. Over dat gesproken. Ik moet thuis de PC weer virus vrij maken en daar was ik vannacht tot 2 uur zoet meer. Gevolg is dat even een traininkje oversla want ik heb dus weer een beetje last en ik blijf voorzichtig.

RSI, dat betekent repeated stress injury meen ik

Je moet toch niet voor de pc zitten als je een anti virus software laat draaien?

Je moet toch niet voor de pc zitten als je een anti virus software laat draaien?

Ja, ja nog een beetje gaan vitten op deze oude man.

Ik moest Windows XP opnieuw installeren, eerst een schijfje bij iemand anders lenen omdat ik dat niet meer kon vinden, en alle drivers zoeken, PC open schroeven, moederbord bezichtigen op een of ander nummer voordat ik die drivers kon vinden, norton installeren met een nieuw schijfje, dat lukt niet, andere gratis virus software draaien, tot vier keer toe, (trendmicro), speciaal tool draaien om norton te verwijderen, norton eindelijk installeren, als ik het schijfje niet al had, had ik voor een andere anti virus gekozen. En dan nog mijn dochter uitleggen wat peer to peer software is, en hoe je zo virussen binnen kan krijgen, en dat ze

enzovoort enzovoort.

Maar ik ben nu klaar en zal zo weer beginnen. Ik heb overigens nu wel een lichte enkel en een lichte schouder blessure, geheel los van dit onderwerp. Nog steeds 83 kilo, en ik ben al een tijdje een week of anderhalf, mijn creatine vergeten te nemen.

Ik vind mijn bouw nu wel ok, maar ik blijf dat kleine 40+ buikje houden. Voor een 42 jarige vinden mensen het echt goed, maar ik wil gewoon goed zijn, een 'goed lichaam voor een twintiger' hebben!! Misschien tijd om meer te focussen op cardio. Wel bezig met huis werk verkeer op de fiets. Dat is 30 kilometer per dag. Dat is niet echt trainen, maar het scheelt altijd wel een 300 tot 500 Kcal per dag.

:p

Heb het ook al gehad.

Ok, zondag beetje grieperig of migraine of zo. Woensdag ga ik waarschijnlijk weer huppelen met de verpleegsters. (Bedrijfsfitness.) En verder heb ik vanwege een cursus nu de laatste drie weken geen woensdagochten vrij gehad om te trainen.

Zijn dat goede smoesjes of niet?

Nou weer lekker wezen 'huppen' met de verpleegsters. :)

Rondje gaasperplas gedaan. 82,7 kg

rekken strekken
buigveertje 100 maal opwarmen en 30 sec veertje stilhouden.
pushups inner 10r,7r outer 10r, 10r.
dumbbell schouder 8k, 12r, 15r.
dumbbell kickback 8k, 12r (pijntje in rsi schouder :o )
dumbbell triceps 5kg, 12r, 15r.
fly 8kg, 30r, 30r.
Bar b behind neckpress 20kg, 8r, 8r.
nekoefeningen 20r

Laatst bewerkt:
dieet samengesteld met "2119 201 154 79", ik ga dinsdag beginnen ermee

Van mijn huidige dieet lijd ik niet direct honger. Misschien moet ik lager gaan. Gewicht is nu 82,4.

Ik zou gaan bedrijfsfitnessen, maar de instructrice kwam niet opdagen. Toen heb ik zelf wat rug en buikspier oefeningen gedaan. Nou ja zeg.

Rondje gaasperplas.

Dumbbell Shrug 35kg 8r, 8r
Barbell Upright Row 25 kilo 8r, 8r
Barbell Curl 15 kg 10 maal
Dumbbell Hammer Curl 8kg 10 maal 2s
Onderarm : BBWristCurl = met het gewicht steunende op je handpalm 15kg 1s 15r
Onderarm : BBReverseWristCurl (omgekeerd) 10kg 1s 8r

Gewicht 82,3. Was 82,0 gisteren. Even gestopt met cutten omdat mijn eetschema toch te weinig KCal heeft. Zal het verhogen naar 2500.

rekken strekken
buigveertje 100 maal opwarmen en 30 sec veertje stilhouden.
pushups inner 9r,9r outer 11r, 11r.
dumbbell schouder 8k, 12r, 15r.
dumbbell kickback 5k, 25r, 20r
dumbbell triceps 5kg, 15r, 15r.
fly 8kg, 30r, 30r.
Bar b behind neckpress 20kg, 10r, 10r.
nekoefeningen 20r

Stress!
Zondag 2 boterhammen met pindakaas, een bakje kwark en wat vruchtensap naar binnen gewerkt. Beginende migraine, en de bijna hele dag geslapen of gesuft.

Maandag ochtend 81,5 kilo.

81,7 Kilo. Beter gegeten. Geen sport&fietsen nog, te moe. Probeer ook weer niet te inhaal jojo eten nu.

82.6
30 km gefietst.

81,9.

Terug
Naar boven