Fitness Seller

Marc W is weer bezig

• Topic Starter Topic Starter
29 dec rugtraining.
30 dec biceps
31 dec onderarm
2 jan nieuwe barbell gekocht van ijzer 9 kilogram
beetje last van mijn nek/shrugspiertje verrekt

Ik ben aangekomen :o

En ik denk niet dat dat nu zo direct spieren zijn. 84kg.

Gaat lekker met je bodyweight :D

Goed dat je een andere barbell hebt, knallend het nieuwe jaar in!

Beste wensen :wl:

Dank je. Ja Blackadder zat me uit te lachen en toen dacht ik, toch maar een echte stang kopen.

Verder weer bedrijfsfitness gedaan vandaag, met de verpleegstertjes, da's dan voornamelijk buikspieroefeningen.

Aantekeningetje voor mezelf:

Doe meer Barbell pullover om de Latissimus Dorsi te trainen als je die chin up nog niet hebt opgehangen.

Donderdag heb ik bij bedrijfsfitness nog lat pull down gedaan. Het gaat daar tot 65 kilo, dus je zit daar uren te trekken voor je er iets van merkt, maar goed: 2 series van 30 reps en 65kg gedaan

Zondag:
opwarmen buigveertje 120 maal, en twee maal 40 sec vasthouden
push up inner 10, 8
push up outer 10, 8
db fly 12,5 kg per hand. 6 maal steek in schouder :(, Deltoid (Posterior), tien minuten gewacht, daarna 15r, 18r

Oefening tussen fly en pullover in, met dumbbell dus onder een hoek van 45 graden ten opzichte van je lengteas zeg maar. Ik noem hem maar schuine fly nu:
8kg, 15r, 25r
BB pull over, close grip en niet helemaal tot de grond afgemaakt, 25 kg , 10r, 10r
BB pull over gebogen, deed ik voor het eerst, ik kreeg hier een beetje last van mijn polsen. Misschien doe ik hem nog niet goed of zo:

http://exrx.net/AnimatedEx/LatissimusDorsi/BBBentArmPullover.gif

10kg 12r, 12r ok is nog niet veel :P

65 is niet slecht hoor + volgens mij doe je hem goed - probeer eens een db i.p.v een bb misschien helpt dat

Heej dank voor de aanmoediging. :D

In ieder geval 83,5 kilo lichaamsgewicht, en nu een beetje aan het cutten. Doel 2 kilo eraf of zo. Vanmiddag weer lekker hupsen met de verpleegsters bij bedrijfsfitness.

Lat pully 50 keer 65 kilogram. Keer twee series.

Laatst bewerkt:
Deze oefening ga ik niet meer doen:

Dumbbell Kickback

Hij traint de triceps maar daar zijn andere methoden voor, maar hij heeft de

Deltoid (Posterior)

als stabilisator, en dat lijkt echt funest te zijn voor mijn RSI probleem. Echter doe ik een oefening waarbij dezelfde deltoid posterior als bewegende spier wordt gebruikt, heb ik geen last.

Hartslag meter gekocht. Als ik hem op de fiets gebruik zie ik dat ik normaal een hartslag heb van 130. Met dat metertje heb ik een mooi richtdoel, en probeer het tussen de 140-150 te houden. Tja dat is niet echt training, maar ik fiets dan ook 32 kilometer woonwerk per dag, en ik moet me als oude man nu ook niet te veel hooi op me vork nemen.

82kg

En heb je een bepaald eet schema of eet je gewoon bewust wat minder + misschien wat meer eiwitten?

Ja ongeveer 2400 Kcal en eiwit kh vet verhouding: 100 75 40
Maar ik ben ook beetje afhankelijk van wat de rest eet. Als mijn dochtertje heeft gekookt ga ik nu niet zeggen, dat eet pappa niet omdat hij er voor jonge meisjes goed uit wil zien.

In ieder geval: zaterdag : klein beetje rugtraining aangezien ik 40 kilo kattebak spul heb versleept van de C1000 naar huis, en dat is toch zeker een kilometer. Zondag, anderhalf rondje gaasperplas.

82 kg

Donderdag heb ik bij bedrijfsfitness nog lat pull down gedaan. Het gaat daar tot 65 kilo, dus je zit daar uren te trekken voor je er iets van merkt, maar goed: 2 series van 30 reps en 65kg gedaan

Volgens mij zijn dat ponden of zo, want ik kreeg anders met een hand ook 65 kilo omhoog. Nou ja, met de het 1-armige trekding heb ik het dus 15-10-10 keer gedaan. En dat met 65 * een nog onbekende eenheid aan gewicht.

Bedrijfsfitness gedaan

Terug
Naar boven