Fitness Seller

Marina's Log

Leeftijd speelt niet zo'n hele grote rol voor massa hoor en zeker niet op jouw leeftijd, geen zorgen.
Je moet wel zorgen dat je cortisol ook niet te hoog gaat worden met trainen dus lang trainen heeft dan niet zoveel zin.

---------- Toegevoegd om 23:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:32 ----------

Leeftijd speelt niet zo'n hele grote rol voor massa hoor en zeker niet op jouw leeftijd, geen zorgen.
Je moet wel zorgen dat je cortisol ook niet te hoog gaat worden met trainen dus lang trainen heeft dan niet zoveel zin.

Marina, vandaag red ik t niet meer..dus t gaat morgen worden..maar moet overdag werken dus..nog ff dagje aanmodderen ;-)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.203
Ik hoop dat leeftijd inderdaad niet uit zal maken. Trainingen worden niet echt lang. Maar wel intensief en ga spiergroepen (ongeveer) 2x per week pakken.

Marina, vandaag red ik t niet meer..dus t gaat morgen worden..maar moet overdag werken dus..nog ff dagje aanmodderen ;-)
Komt goed! Maak je niet druk MissH. Vandaag pak ik benen/biceps omdat ik zaterdag al rug/schouders had "gepröbeerd". Denk dat ik daar wel redelijk uitkom nu. Kijk gewoon wat lukt. Ik heb geduld. :)

---------- Toegevoegd om 07:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:16 ----------

Oke.. hier dus ook een nieuwe start. Zit nog te twijfelen om een nieuw log te starten.
Doel 2015: Massa bouwen!
2014 was gewoonweg een K jaar.. Zowel lichamelijk (nekhernia, uitval van mijn arm en continu zenuwpijn wat blijvend is helaas en mijn slecht/bijna niet slapen) als ook prive veel gebeurd wat vooral de laatste maanden een erg grote impact op mij hebben en mijn leven heeft gehad en nu nog speelt. Op dit moment staat mijn leven op zijn kop. Kerst was even een soort break maar nu begint alles weer en het gaat een moeilijke tijd worden. Ik kan er niet teveel over zeggen maar een aantal mensen weten wel wat meer. Voor nu heb ik voor mezelf doelen gesteld:

1. Gezondheid. Massa bouwen/trainen/voeding/slapen staan daarin voorop. Werken aan mezelf!
2. Zaken privé op een rijtje gaan krijgen. Hoe verder vanaf nu. Vage omschrijving maar dit heeft ook al veel invloed gehad op mijn gezondheid de afgelopen maand.. en dan vooral gewicht...:(

Startgewicht: 46 kg :( (en schaam me er diep voor.)
vet% met simpele caliper 3 punts meting: ca. 10% (geen idee of ik goed meet.. zowel mijn man als ik komen op hetzelfde uit)
Meer details volgen nog.. maar voor nu aankleden en trainen! Benen/biceps!

Hoi Marina, ik denk dat het af en toe heel verfrissend is om te kijken wat je van de afgelopen periode hebt geleerd, en de bezem er dan even door te halen en de goede zaken te behouden. Succes hiermee, en ook om de andere zaken weer op de rit te krijgen.

Een nieuwe start (met eventueel bijbehorende nieuwe log) klinkt mij wat dat betreft goed in de oren!
Je weet wat je wilt en je zet je in om uit te zoeken op welke manier je het doel het beste kunt behalen, je bent dus super bezig!!
Benieuwd wat dadelijk je schema gaat worden, en vooral: hoe het gaat bevallen!
Ik hoop vooral dat 2015 j.o.u.w. jaar gaat worden! Ga ervoor!!

• #3.206
Hoi Marina, ik denk dat het af en toe heel verfrissend is om te kijken wat je van de afgelopen periode hebt geleerd, en de bezem er dan even door te halen en de goede zaken te behouden. Succes hiermee, en ook om de andere zaken weer op de rit te krijgen.
Ik heb inderdaad de afgelopen periode wel veel geleerd. Qua training en wat ik aankan. Ik ben ook wel een stuk verder gekomen alleen door omstandigheden is het bouwen waar ik zo druk mee bezig was deels weer weg door mijn nekhernia., Hier baal ik heel erg van omdat ik net zoveel had opgebouwd. Daarna is er gewoon heel veel gebeurd en zal ik op veel punten een nieuwe start moeten maken. Met wat ik geleerd heb.. en doelen stellen.
Dank je. :)

Een nieuwe start (met eventueel bijbehorende nieuwe log) klinkt mij wat dat betreft goed in de oren!
Je weet wat je wilt en je zet je in om uit te zoeken op welke manier je het doel het beste kunt behalen, je bent dus super bezig!!
Benieuwd wat dadelijk je schema gaat worden, en vooral: hoe het gaat bevallen!
Ik hoop vooral dat 2015 j.o.u.w. jaar gaat worden! Ga ervoor!!
De nieuwe start gaat er zeker wel komen. Veel veranderingen.. moeilijke dingen.. maar ook nieuwe dingen hoop ik.. maar trainen gaat door maar wel met een nieuw schema. Anders.. gericht op massa bouwen! Doelen haalbaar maken gezien hoe het nu gaat. Mijn weg terugvinden in het opbouwen van mijn spiermassa die ik verloren ben door gezondheidsproblemen en andere zaken die nu spelen. Ik ga voor een nieuwe start.. een nieuw jaar vol kansen! zo wil ik het ook gaan zien. Proberen wat negatief is om te zetten in positief en verder gaan met bouwen.

Ik wil denk ik wel een nieuw log starten. Nieuw startpunt. Zit alleen nog te denken.. iemand een idee voor een naam voor een nieuw log?
Doel: Massa bouwen!

Fotootje.. was van vanmorgen na het trainen. Armen zo vol.. aders over mijn hele arm en het lukte niet om mijn telefoon stil te houden. :o

arm 5-1-2015.jpg

Laatst bewerkt:
Ik merk ook wel dat onrust in je leven groei in de weg staat! Dat had ik met mijn 2e baan bij de sportschool. Al die extra stress en teveel beweging heeft me echt wat groei in de weg gestaan. Ff voor jezelf weer bepalen wat prioriteit heeft!

Soms eerst het 1 oplossen voor het ander weer verder kan. Ik wens je iig heel veel geluk (en vooral gezondheid) toe voor het nieuwe jaar.. je komt er wel, het heeft alleen ff tijd nodig:)

Dat lijkt me een beste start voor je nieuwe logje, die foto met je volle bicep :D.

• #3.209
Ik merk ook wel dat onrust in je leven groei in de weg staat! Dat had ik met mijn 2e baan bij de sportschool. Al die extra stress en teveel beweging heeft me echt wat groei in de weg gestaan. Ff voor jezelf weer bepalen wat prioriteit heeft!

Soms eerst het 1 oplossen voor het ander weer verder kan. Ik wens je iig heel veel geluk (en vooral gezondheid) toe voor het nieuwe jaar.. je komt er wel, het heeft alleen ff tijd nodig:)
Stress doet inderdaad veel en onrust ook. Tel daarbovenop een hernia en slecht slapen.. en ja.. dat was mijn jaar en zo is het helaas nu nog. Prioriteit stellen is dan ook lastig.. 1 is gezondheid.. maar er spelen wat prive dingen mee.. en die staan toch op de gedeelde eerste plaats.. Daar valt helaas niet in te kiezen of een prioriteit in te stellen.. Dus het zijn 2 prioriteiten die parallel moeten lopen. Dus daar ga ik voor. In mijn nieuwe log!

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ----------

Dat lijkt me een beste start voor je nieuwe logje, die foto met je volle bicep :D.
Gat er komen!! :)

Ik zal wel nadenken over een naam voor je nieuwe log hahaha:D

IN voor Marina's Massalog!!

en wat een mooie beginfoto, wat een heerlijke armen heb jij!
Ik denk dat die 10 % wel kloppen, contestdroog!

Ik hoop dat je doelen heel rap verwezenlijkt mogen worden (je privézaken eerst! en gauw daarna de rest).

• #3.212
Ik zal wel nadenken over een naam voor je nieuwe log hahaha:D
Nou hij is er al hoor! :)

IN voor Marina's Massalog!!

en wat een mooie beginfoto, wat een heerlijke armen heb jij!
Ik denk dat die 10 % wel kloppen, contestdroog!

Ik hoop dat je doelen heel rap verwezenlijkt mogen worden (je privézaken eerst! en gauw daarna de rest).
Nou de naam is even anders geworden maar hij staat er!

Dank je. :) de pic zal er zo ook nog inkomen.
Ben ook bang dat die 10% wel klopt.. en op sommige punten misschien lager... contest droog.. is al eens eerder tegen me gezegd.. mist alleen massa... :(
Ik hoop het ook. Alleen op dit moment kan prive en bouwen niet apart worden gezien. Het zal tegelijkertijd moeten. Er is geen andere optie. Maar ik ga ervoor!

http://forum.dutchbodybuilding.com/f219/marinas-road-to-succes-378960/

Terug
Naar boven