Fitness Seller

SP'S COMEBACK LOG | BABY'S & BARBELLS |

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.361
  • #1.362
Oja de macro's

Screenshot_20201205-135555_Avatar Nutrition.jpg

• #1.363
En toen liep alles net even anders🙈 Ik wacht nog even met mijn "cut" plannen. Eerst wil ik weer wat regelmaat vinden in het voeden etc. Ik heb gisteren van half 6 tot half 1 elke 30-60 minuten moeten voeden. Van de week word ik gebeld omdat dit niet vol te houden is op deze manier. Normaal zou hier ca 2-3 uur tussen moeten zitten.

De wil is er wel, maar de omstandigheden nu nog niet. Ik wil mij eerst richten op meer beweging, gezond eten en dus enigzins wat ritme (voor zover dat nu lukt en kan). De rest komt daarna!

Gelukkig is het winter🤭

Laatst bewerkt:
Ik heb gisteren van half 6 tot half 1 elke 30-60 minuten moeten voeden. Van de week word ik gebeld omdat dit niet vol te houden is op deze manier. Normaal zou hier ca 2-3 uur tussen moeten zitten.
Wij (mijn vrouw eigenlijk) hebben dat bij de eerste ook gehad. Dit moesten we zelf doorbreken, de baby zal dit niet snel doen. Waarschijnlijk zullen jullie dit ook te horen krijgen.

• #1.365
Wij (mijn vrouw eigenlijk) hebben dat bij de eerste ook gehad. Dit moesten we zelf doorbreken, de baby zal dit niet snel doen. Waarschijnlijk zullen jullie dit ook te horen krijgen.
Weet je ook nog welke tips je hiervoor hebt gehad?

Weet je ook nog welke tips je hiervoor hebt gehad?

Vingers in je oren tot het huilen stopt en ze weer mag eten.

Eventueel kan je ook overschakelen naar voeding die langzamer verteerd. Wij hadden daar toen een speciaal poeder voor.

• #1.368
Vingers in je oren tot het huilen stopt en ze weer mag eten.

Eventueel kan je ook overschakelen naar voeding die langzamer verteerd. Wij hadden daar toen een speciaal poeder voor.
🤭🙈
Gewoon even doorbijten en niet mee voeden op vezoek, maar op gepaste tijden. Jullie kindje is ook goed opgewicht toch? Dan zal je waarschijnlijk ook zoiets te horen krijgen.
Het is inmiddels wel duidelijk waar het probleem vandaan komt. Ze drinkt niet heel effectief aan de borst (alleen is het nog niet duidelijk waarom) waardoor ze te weinig binnen krijgt. Het advies is 2 borsten (of meer) aan bieden als ze nog honger heeft. Dat betekent dan ik haar moet los koppelen zodra ze stopt met goed drinken en dan wisselen.

Ik ben nu ook weer deels gaan kolven zodat wij 1 of 2 flesjes bv extra kunnen geven als ze weer slecht drinkt. Ik heb gisteren EINDELIJK weer iets kunnen doen!:D Er zat nu 1-2,5 uur overdag tussen de voedingen en vannacht 5 en 3 uur.

• #1.374
Whoo ik heb weer gesport:D

Weliswaar met uren aan voorbereiding (oppas regelen, kolven, alles klaar zetten etc.), maar wat voelt dat weer goed zeg:D

Ik heb, met ingang van vandaag, alle meuk de deur uit gedaan (plan om deze week gezond te eten is dus ook mislukt, ik kan beter gewoon niets in huis halen). Als steevast aanhanger van iifym ga ik het toch over een andere boeg gooien. Geen macro's tellen, WEL gezond eten. Of ik daarmee afval weet ik niet (ik gok van wel, want ik haal makkelijk 1000 kcal uit allerlei extra's), maar het voelt in ieder wel goed om te focussen op gezonde voeding.

Het leven met een baby begint steeds meer te wennen. Het blijft nog wel pittig (zo had ze gisteren weer iets wat ze een regeldag noemen), maar ik kan mijn draai wel steeds meer vinden. We hebben gisteren met het hele gezin geshopt, dat was echt heel gezellig en ging ook prima! Ook dat vergt enigszins wat voorbereiding.

Dan de training! Veel vaste apparaten nu nog, maar in de loop van de tijd zal dat steeds minder worden.

Plan is om 3 x per week te trainen. 2 x FB en 1 X UB.

chestpress machine15x18
13x18
13x18
assisted pullups13x54
13x54
13x54
dips assisted13x54
13x54
15x54
tricep pushdown machine14x27
14x27
15x27
bicep machine curl15x14
15x14
13x14
front raises+ohp10+8x10
10+6x10
10+6×10
upright rows14x23
14x23
13x23

Regeldag?

Als ze ambetant doen zonder reden? 😆

Damian heeft zo een vast momentje rond 17u00 en als hij zijn bedje boven in gaat.

Gisteren pré workout gedronken en toen onverwachts 2 uurtjes nog met hem bezig geweest, daarna nog maar een nieuwe gedronken en alsnog gaan trainen.

Dit was niet de eerste keer dat zoiets gebeurd :roflol:

🤭🙈

Het is inmiddels wel duidelijk waar het probleem vandaan komt. Ze drinkt niet heel effectief aan de borst (alleen is het nog niet duidelijk waarom) waardoor ze te weinig binnen krijgt. Het advies is 2 borsten (of meer) aan bieden als ze nog honger heeft. Dat betekent dan ik haar moet los koppelen zodra ze stopt met goed drinken en dan wisselen.

Ik ben nu ook weer deels gaan kolven zodat wij 1 of 2 flesjes bv extra kunnen geven als ze weer slecht drinkt. Ik heb gisteren EINDELIJK weer iets kunnen doen!:D Er zat nu 1-2,5 uur overdag tussen de voedingen en vannacht 5 en 3 uur.
Onze dochters hebben ook borstvoeding gekregen en dat is in het begin best hard werken. Als het eenmaal goed loopt is het het makkelijkste wat er is. Maar voordat je zo ver bent is het soms wel afzien. Hoe oud is je kindje nu?

En mijn vrouw was trouwens zo weer in haar oude vorm, die kinderen zuigen letterlijk de energie uit je. Dus ze kon wel lekker wat extra eten

Hard werken eh? Zo’n baby? Maargoed, zolang iedereen enigszins gezond is is het allemaal wel te doen. Achteraf kijk je er weer heel anders tegenaan.

• #1.379
Damian heeft zo een vast momentje rond 17u00 en als hij zijn bedje boven in gaat.

Gisteren pré workout gedronken en toen onverwachts 2 uurtjes nog met hem bezig geweest, daarna nog maar een nieuwe gedronken en alsnog gaan trainen.

Dit was niet de eerste keer dat zoiets gebeurd :roflol:
Hier is het vaak raak als wij zelf willen slapen haha. Elke keer duimen wij weer dat ze direct slaapt🙈 Soms hebben we pech en dan ben je van 10 tot 2 bezig voor je kan slapen.
Onze dochters hebben ook borstvoeding gekregen en dat is in het begin best hard werken. Als het eenmaal goed loopt is het het makkelijkste wat er is. Maar voordat je zo ver bent is het soms wel afzien. Hoe oud is je kindje nu?

En mijn vrouw was trouwens zo weer in haar oude vorm, die kinderen zuigen letterlijk de energie uit je. Dus ze kon wel lekker wat extra eten

Hard werken eh? Zo’n baby? Maargoed, zolang iedereen enigszins gezond is is het allemaal wel te doen. Achteraf kijk je er weer heel anders tegenaan.
Klopt helemaal! Feitelijk is het, mits het allemaal goed gaat, een stuk makkelijker dan flesvoeding. Bij mijn oudste dochter dochter ging het allemaal heel soepel, nu is het best aanpoten soms. Het is nu gelukkig alweer wat makkelijker dan de eerste week. Ze is nu 4 weken oud:)

Nuja, ik heb in ieder geval als een malle kunnen vreten zonder kilo's aan te komen. Nu ik weer enigzins sport zal het wel eens rap kunnen gaan (hoop ik dan). Er zit nog minstens 8 kg teveel aan😅

• #1.380
Voedsel vandaag tot dusver

ONTBIJT
WHEYSHAKE +PINDAKAAS+TOSTI

LUNCH
NASI+2 OMEGA 3 EIEREN (SPIEGELEI)

TUSSENDOOR
KWARK+VOLK ONTBIJTGRANEN
HANDJE NOTENMIX

DINER
VIETNAMESE NOEDEL SALADE MET GEGRILD RUNDVLEES