- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat denk je daar te kunnen verdienen? Is dat gemiddeld/modaal of een hoger plafond welk slechts 1% van de 1% ook daadwerkelijk bereikt, en wat moet je daar dan voor over hebben?Nu als majoor 0 en ik ben senior engineer. In de burgermaatschappij verdien je daar iets anders. Niet dat dat me boeit, ik zit hier niet voor het geld, maar ga dan niet zeggen dat salarissen marktconform zijn.
Wat is je hoogstgenoten opleiding en hoeveel jaar werkervaring?Als ik naar mijn vakgebied kijk is het ook makkelijk rijk rekenen, maar de meeste vacatures staan echt maar op 3500-5000 voor seniors. Freelancers kunnen ook doen alsof het gegarandeerd 150 per uur tikken is, maar de meeste freelance seniors zitten rond de helft. Het kan maar je moet je daar dan wel in zien te lullen.
Nou denk ik overigens ook wel weer dat je in die richtingen met een defensie achtergrond wat meer deuren open krijgt. Zonder ervaring bij overheidsinstanties en de juiste connecties zijn sommige grote potjes niet te bereiken. Misschien zou jij dat nu in theorie kunnen doen, maar ik denk dat het verschil tegenover de gemiddelde techneut van hetzelfde niveau wel meevalt.
Niet als dat via een tussenpartij is, maar freelancers kunnen dat zelf rekenen en dan (bruto) wel daadwerkelijk verdienen.Wat is je hoogstgenoten opleiding en hoeveel jaar werkervaring?
Die 150 per uur is wat we betalen om iemand in te huren, maar natuurlijk niet wat iemand verdient.
Als je een technische masterstudie aan de TU hebt voltooid en 10+ jaar werkervaring ga je easy meer verdienen, easy.Niet als dat via een tussenpartij is, maar freelancers kunnen dat zelf rekenen en dan (bruto) wel daadwerkelijk verdienen.
Ik ken er ook die vanuit de luchtmacht kwamen en nu bij een civiele luchtvaartmaatschappij werken en daar niet rijk van zijn geworden. Denk dat het qua geld om het even zou zijn geweest zelfs.
Het kan wel, maar dat gaat anders dan 'ik heb x gedaan dus moet y krijgen van de cao' waar het inderdaad niet kan. Dus kijk jij dan naar exceptionele commercielen die zich ergens in een potje hebben weten te vechten, of zie je ook de modale caotjes zo ver boven je uitkomen?
Omdat je denigrerend reageert op Ron. Ik ben ex-mar. en oa BBE-M verder heb ik al gezegd dat het bij mij lang gelden was. maar dom lullen over veterstrikdiploma en LTZ-1 worden slaat echt nergens op !Waarom leg je dit aan mij uit? Ga eens terug naar je hok, ik sport in mijn eigen tijd. @NobodySpecial is LTZ1, dus het equivalent van majoor en heeft lts gedaan. Je hoeft mij niet uit te leggen wat de aanspreektitel van sergeant-majoor is, dat is bij de luchtmacht niet anders; ik heb jaren gestudeerd op het KIM en bij de NH-90 gewerkt dus ben bekend met de marine. Wat is jouw achtergrond?
Als iemand zich ergens beter buiten kan houden ben jij het wel.
En dan nog steeds ex marinier zeggen.Omdat je denigrerend reageert op Ron. Ik ben ex-mar. en oa BBE-M verder heb ik al gezegd dat het bij mij lang gelden was. maar dom lullen over veterstrikdiploma en LTZ-1 worden slaat echt nergens op !
Gaat er ook niet om wat je bent of was. Er vraagt iemand advies voor Mariniers of Luchtmobiel/commando.
#Bertjebewijsdrang
Jij bij het leger zou mooi zijn. Steeds bijdehand doen en de hele groep strafrondjes lopen 😂
Ja!OP zou met een VWO diploma ook als officier kunnen beginnen bij de Mariniers?
De marine is geen luchtmacht hè.Voor een 18-jarige geen verkeerde start, uitzendingen ed kunnen wel helpen dat op te schroeven. Hogere rang geeft weer iets meer salaris, bij Mariniers ook een mooie regeling waar je een opleiding kan doen voor de tijd erna. Al geef ik toe dat je dit niet alleen voor het geld moet doen.
Ongetwijfeld is alles met wat eenvoudig gegoogle te vinden, klein detail: je moet eerst door de selectie zien te komen.
OP zou met een VWO diploma ook als officier kunnen beginnen bij de Mariniers?
Gert-Jan Knoops is ook begonnen als Marinier.
Gaat toch ook over Marine? Of lees ik dat verkeerd? (Of ik snap de grap niet, als het een grap is, want ik zie dat je weer goed bezig bent vanavond
)Ja ik dacht ik vermeld het gewoon ff want in gedachte zat @Mentat net als @Bullshark allang bij majoor Bert's strakke kontje in de luchtmacht te denken.Gaat toch ook over Marine? Of lees ik dat verkeerd? (Of ik snap de grap niet, als het een grap is, want ik zie dat je weer goed bezig bent vanavond)
Maar ze hebben wel vliegtuigen en helicopters bij de Marine, ik vermeld het maar even.Ja ik dacht ik vermeld het gewoon ff want in gedachte zat @Mentat net als @Bullshark allang bij majoor Bert's strakke kontje in de luchtmacht te denken.
Ja. Die kutgeintjes kennen we wel.
Maar ze hebben wel vliegtuigen en helicopters bij de Marine, ik vermeld het maar even.
Lekker boeie Ruud.Ja maar hebben ze dan de lucht in de macht ook want anders is het geen luchtmacht he ja ik denk ik meld het ff groetjes en gefeliciteerd Ruud
Nope die vallen onder de DHC of Kustwacht, geen marine. Wordt wel bemenst door Marine of het Korps der Mariniers.Maar ze hebben wel vliegtuigen en helicopters bij de Marine, ik vermeld het maar even.
Alsof jij niet in mijn schuttersputje zou willen.
Ah, geen vliegtuigen sinds 2005 en geen heli's sinds 2008, dank!Nope die vallen onder de DHC of Kustwacht, geen marine. Wordt wel bemenst door Marine of het Korps der Mariniers.