AndroidHealthClinic

Voorbereiding voor het leger

beste tijd van defensie is wel geweest! lekker studie volgen gezien je achtergrond!
als je dan persee bij defensie wilt, neem dan idd een ondersteunde functie zoals eerder aangegeven, daar heb je later nog wat aan..de droom ik blijf mn hele leven militair hadden de meeste, 99% gaat er ooit toch uit weer uit.
dan is t leuk om schietschijf te zijn en 2 weken te kunnen overleven in de jungle..heb je alleen weinig aan in de burger..of je moet je willen aanmelden voor expeditie robinson, dan kan t nog wel eens van pas komen:P

ik heb bijna 3 jaar erop zitten zowel bij marine als landmacht!
dus weet wel beetje hoe of wat. v.d. andere kant snap ik dat je nieuwschierig bent
het blijft natuurlijk stiekem een jongensdroom.

Er zijn zoveel dingen waar je je NIET op voor kan bereiden. Wat je nu van plan bent klinkt goed. Krav maga is een goede zelfverdedigingstechniek. Zoals al gezegd: v&v (of o&v zoals het nu volgens mij heet) stelt niks voor. Als je bij de mariniers of het KCT wil zou je eerst LMB kunnen doen. Daar heb je veel en veel meer aan dan v&v imo.

En vooral doorblijven zetten. Niets is moeilijk voor hen die willen, nu of nooit! ;)

de enigste manier om nog bij defensie te komen is door v&v momenteel :)

de enigste manier om nog bij defensie te komen is door v&v momenteel :)
+1 ik weet dat er weer een aantal vacatures zijn, voornamelijk inf. Ze zijn nog altijd op zoek naar sgt inf enzo. Maar daar komt je niet meer bij zonder dat v en v diploma.

Terug
Naar boven