XXL Nutrition

Mariniers randen Noorse vrouwen aan en vechten met de plaatselijke bevolking

Bezoekers in dit topic

Het zijn de naweeen van de gouden eeuw.
 
offtopic: wat moet jij eigenlijk in die grot van de Sousa Gym man? btw.. ken je een ene Eric die daar traint? Jongen uit de Dominicaanse Republiek..

Hmm, ik ken geen Eric volgens mij. Hoe ziet ie er uit ?
 
Hmm, ik ken geen Eric volgens mij. Hoe ziet ie er uit ?

Hmm.. moeilijk uit te leggen.. hij is licht getint en is rond de 1.70 en best een goed figuur... spreekt gebrekkig Nederlands maar spreekt het wel goed als je nagaat dat ie hier maar 1.5 jaar woont... maar mischien als je hem ziet dat je hem herkend.. hij traint iig ook bij Sousa Gym :D

(best duidelijke omschrijving van mij hé.. licht getint, rond de 1.70 en best gespierd.. als je het nu nog niet weet hehehehe... )
 
ehm ze gingen eerst naar een goedkope tent om in te drinken en daarna naar de tent waar uiteindelijk werd gevochten, dus zal wel kloppen wat je zegt maar daar was dus in dit geval niet echt sprake van.
fout van de leiding toch ook wel om mensen op eigen houtje te laten stappen wetende de ervaringen van voorgaande jaren.

Ik doelde meer op de bierprijzen op de kazernes. Dat was 15jr geleden 20/30 cnt/glas.

Als Marinier kreeg je destijds al goed betaald, dus dat is gewoon drankmisbruik in de hand werken.

Buiten dat het naar de horeca niet eerlijk is aangezien zij de prijzen vd overheid juist kunstmatig hoog moeten houden.
 
Back
Naar boven