AndroidHealthClinic

Mariusz drastisch afgevallen!!

Jawel, maar als je nu moet kiezen tussen een topper zijn op STM gebied, of een mediocre MMA vechter, dan wist ik het wel. ;)
dat klopt, maar daar heeft ie de top al bereikt en nu wil die een nieuwe uitdaging... ik kan me er wel iets bij voorstellen

Voor mij was het geen verrassing ik had het al eerder gezien in een MMA training

Ik ben bang dat hij juist wat "glans" zal verliezen door zijn MMA avontuur...
why? denk dat ie best het e.e.a. voor elkaar kan krijgen hoor als hij er volledig voor gaat

op STM gebied is hij succesvol, als zakenman is hij succesvol... geeft wel aan dat hij een flinke drijfveer heeft en zich goed ergens voor kan geven

gohh ziet er nie gezond uit..tet*en hangen zowat op zn buik....kdenk dat ie echt een hele domme fout heeft gemaakt..kbedoel echt gezonder wat et er nie op van binnen is ie toch al zowat weggeschroeid...

maja we zullen zien

Lijkt net Simon!!!

Echt een verlies vind ik het persoonlijk niet. Zijn we tenminste met 1 zeer walgelijke Deadlifter minder. (ja kom maar op met de haat)

persoonlijk vind ik hem er wel gezonder uitzien. En gezien wat hij verloren heeft ziet hij er absoluut niet slecht uit

Hij straalt uit alsof die net is geopereerd.
Of die gezond is of niet kan je moeilijk over oordelen op 1 foto

waaarom in de **** zou die gestopt zijn met kuren? e n heeft niks met top te maken corpaul maar met geld, mma krijg je veel meer voor

daar hoeft die het volgens mij niet echt meer voor te doen...

zo die is veel afgevallen :eek:

waaarom in de **** zou die gestopt zijn met kuren? e n heeft niks met top te maken corpaul maar met geld, mma krijg je veel meer voor

Misschien is ie niet gestopt, maar ik mag toch aannemen van wel gezien zijn verlies aan massa en kracht. Mocht het zo zijn dat ie nog steeds juiced dan is het des te triester.

Terug
Naar boven