Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom zou hij liegen?

Van wat ik (MMA) van 'm gezien heb, ben ik niet onder de indruk.why? denk dat ie best het e.e.a. voor elkaar kan krijgen hoor als hij er volledig voor gaat
op STM gebied is hij succesvol, als zakenman is hij succesvol... geeft wel aan dat hij een flinke drijfveer heeft en zich goed ergens voor kan geven
Ik heb een nieuw idool!

Precies.... waarschijnlijk heeft hij gewoon 1 poging gedaan tijdens de rust bij zijn mma training en die 300 voelde zwaarder dan verwacht.
Nu wil Rubensossa de indruk wekken dat hij net zo sterk is
Sowieso is deze man 5x wsm geweest, dus daar gaat niks vanaf.
Misschien is ie niet gestopt, maar ik mag toch aannemen van wel gezien zijn verlies aan massa en kracht. Mocht het zo zijn dat ie nog steeds juiced dan is het des te triester.

eeuwige flapdrol die je bent, je hebt de hele context niet begrepen van mijn eerdere posts.. Ga het verder ook niet uitleggen. Dat is nou het gebrek aan internet, de verschillende manieren van interpreteren.. Pffff...

Zou op zich wel grappig zijn.Zou wel leuk zijn als hij door MMA verder afvalt en het dan probeert in de 105kg strongman klasse

geen uitdaging? hij kon savickas no way hebben... en tuurlijk kuurt ie nog wel alleen heel anders, denk maar ook heavy mma trainingen gaan stukken beter met gebruik van bepaalde middelen... en voor het geld niet te doen? denk je dat je miljonair word van wsm? zeker mariusz die geen woord engels spreekt (fatsoenlijk) waardoor die dus minder reclameshizzle zal krijgen zal het geen enorme vetpot zijn
Mariuzs bezit een keten van supermarkten en heeft diverse vastgoed objecten. Op internet is een filmpje te vinden van een soort van MTV Cribs waarin zijn huis en auto's te zien zijn. Vet genoeg. Hij kan inderdaad geen fatsoenlijk engels, maar dat maakt in Polen niet zo veel uit...
De man is gewoon enorm gedreven en wil winnen. Hij was de beste in strongman en hij zal nu vast de beste willen worden in MMA, getuige zijn metamorfose.