Fitness Seller

Mariusz drastisch afgevallen!!

tja ,hij heeft nu een andere sport gekozen,hij zal nu wel een pak sneller zijn ook allicht,hij ziet er niet slecht uit ook vind ik.
verwondert me dat ie nog deadlift:p

of hij het voor het geld doet of niet.. ik snap het wel.. hij lang domineerde hij al? kan me voorstellen dat het "saai" word en dat je een nieuwe uitdaging wil

Ik geloof niet dat ie nu nog maar 300kg trekt.

Shit man..., wat doet hij de kinderen aan?

Hij was nog wel één van mijn idolen.

Ik geloof niet dat ie nu nog maar 300kg trekt.

Precies.... waarschijnlijk heeft hij gewoon 1 poging gedaan tijdens de rust bij zijn mma training en die 300 voelde zwaarder dan verwacht.
Nu wil Rubensossa de indruk wekken dat hij net zo sterk is:roflol:

Sowieso is deze man 5x wsm geweest, dus daar gaat niks vanaf.

geen uitdaging? hij kon savickas no way hebben... en tuurlijk kuurt ie nog wel alleen heel anders, denk maar ook heavy mma trainingen gaan stukken beter met gebruik van bepaalde middelen... en voor het geld niet te doen? denk je dat je miljonair word van wsm? zeker mariusz die geen woord engels spreekt (fatsoenlijk) waardoor die dus minder reclameshizzle zal krijgen zal het geen enorme vetpot zijn

MariuszPudzianowski.jpg

pudzianowski_przemiana_newspix_pap_470.jpg

Lost weight, gained fat.

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------

Btw, hij moet tege het omgekeerde vechten over 2 dagen lees ik zo, deze gast weegt nu 200kg:

http://www.youtube.com/watch?v=hA--DAdbAWs

Laatst bewerkt:
why? denk dat ie best het e.e.a. voor elkaar kan krijgen hoor als hij er volledig voor gaat

op STM gebied is hij succesvol, als zakenman is hij succesvol... geeft wel aan dat hij een flinke drijfveer heeft en zich goed ergens voor kan geven
Van wat ik (MMA) van 'm gezien heb, ben ik niet onder de indruk.
Zijn enorme kracht is/was natuurlijk evident, maar het komt wat klungelig op me over...

Ik heb een nieuw idool! :rocker:
Eindelijk weer eens een goedgebouwde kerel.
Ik ben hééél benieuwd naar die wedstrijd. ;)

Precies.... waarschijnlijk heeft hij gewoon 1 poging gedaan tijdens de rust bij zijn mma training en die 300 voelde zwaarder dan verwacht.
Nu wil Rubensossa de indruk wekken dat hij net zo sterk is:roflol:

Sowieso is deze man 5x wsm geweest, dus daar gaat niks vanaf.

Haha, het is dat jij het grapje maakt, anders had ik echt moeten lachen.

Neehoor, ik vergelijk mezelf met niemand. En al helemaal niet met Mariusz. Het valt mij gewoon op dat er weinig van iemand overblijft als ie naar alle waarschijnlijkheid stopt of vrijwel stopt met juicen. Dat vind ik dan gewoon triest om te zien, vooral bij iemand zoals Mariusz. Dat staat los van het feit dat hij buitengewone prestaties heeft geleverd die absoluut bruut zijn.

Verder deadlift ik nog geen 300 raw helaas. In dat opzicht zat ik meer aan iemand als Gijs te denken of Bryan (Adema) die nu al 305 raw trekt.

Misschien is ie niet gestopt, maar ik mag toch aannemen van wel gezien zijn verlies aan massa en kracht. Mocht het zo zijn dat ie nog steeds juiced dan is het des te triester.

dus de redenatie is als je juiced moet je buff eruit zien ?

meh wat een achterlijkheid hier weer.

hij juiced om sneller te herstellen en zijn conditie te verbeteren voor mma want kom op je traint 2x per dag en meeste is cardio bezig en dat 6x per week dan moet je wel juicen om dat vol te kunnen houden. ook gekeken naar de blessure gevoeligheid kan je al gaan juicen om de blessures tegen te gaan.

juicen hoeft niet alleen te zijn om spieren op te bouwen..........

wat nou triest !!! ga jij maar is 2x per dag trainen 6x per week want dat is gewoon nodig om in de top te komen, ipv 3 a 4x per week een uurtje gewichten te heffen

edit: t*fus toen ik butterface zag dacht ik ff dat ik mark hunt zat te bekijken de t*ring deze kerel takes the cake !!!!!! had butterbean nooit gezien wel over gehoord maar wat een verschijning :D

Laatst bewerkt:
eeuwige flapdrol die je bent, je hebt de hele context niet begrepen van mijn eerdere posts.. Ga het verder ook niet uitleggen. Dat is nou het gebrek aan internet, de verschillende manieren van interpreteren.. Pffff...

Zou wel leuk zijn als hij door MMA verder afvalt en het dan probeert in de 105kg strongman klasse

eeuwige flapdrol die je bent, je hebt de hele context niet begrepen van mijn eerdere posts.. Ga het verder ook niet uitleggen. Dat is nou het gebrek aan internet, de verschillende manieren van interpreteren.. Pffff...

Volgens mij heeft hij het gewoon goed begrepen en ben je uitgeluld. Lijkt me duidelijk wie er dan de 'eeuwige flapdrol' is. Lees je eigen post eens man :o

Zou wel leuk zijn als hij door MMA verder afvalt en het dan probeert in de 105kg strongman klasse
Zou op zich wel grappig zijn.

17-yr old knows it all :roflol:

Butterbean zat ook in Jackass the movie ! heeft die Johny Knoxville K.O. gemept... Ben eens benieuwd naar die wedstrijd !

Omfg... Zag hem toch liever completely jacked up :)

Die Butterbean is natuurlijk niet om aan te zien, maar zijn dreunen zitten er wel op, en snel ook. Mariusz hoeft tegen hem echt niet te proberen zoals in die filmpjes met zijn handjes veel te laag in te komen rennen en van die enorme uithalen met zijn benen te plaatsen. Dan ligt ie binnen 10 seconden tegen het canvas krampachtig te proberen te bedenken hoe die zijn poep en pies ook al weer binnen moest houden...

Nee je geeft een heel puberaal antwoord en snapt Ruben niet.

Waaruit constateer jij dat hij iets ontkent wat hij zegt. Jullie interpeteren dingen gewoon verkeerd.

geen uitdaging? hij kon savickas no way hebben... en tuurlijk kuurt ie nog wel alleen heel anders, denk maar ook heavy mma trainingen gaan stukken beter met gebruik van bepaalde middelen... en voor het geld niet te doen? denk je dat je miljonair word van wsm? zeker mariusz die geen woord engels spreekt (fatsoenlijk) waardoor die dus minder reclameshizzle zal krijgen zal het geen enorme vetpot zijn

Mariuzs bezit een keten van supermarkten en heeft diverse vastgoed objecten. Op internet is een filmpje te vinden van een soort van MTV Cribs waarin zijn huis en auto's te zien zijn. Vet genoeg. Hij kan inderdaad geen fatsoenlijk engels, maar dat maakt in Polen niet zo veel uit...
De man is gewoon enorm gedreven en wil winnen. Hij was de beste in strongman en hij zal nu vast de beste willen worden in MMA, getuige zijn metamorfose.

Mariuzs bezit een keten van supermarkten en heeft diverse vastgoed objecten. Op internet is een filmpje te vinden van een soort van MTV Cribs waarin zijn huis en auto's te zien zijn. Vet genoeg. Hij kan inderdaad geen fatsoenlijk engels, maar dat maakt in Polen niet zo veel uit...
De man is gewoon enorm gedreven en wil winnen. Hij was de beste in strongman en hij zal nu vast de beste willen worden in MMA, getuige zijn metamorfose.

Idd, Mariusz is wel een man die het gemaakt heeft in Polen. Ik kom regelmatig in Polen en als je ziet op hoeveel reclames hij te zien is, in supermarkten op hoeveel verschillende producten hij staat ter promotie. Iedereen daar kent hem en iedereen is idolaat van hem..

Terug
Naar boven