XXL Nutrition

Mariusz drastisch afgevallen!!

Is wel triest eigenlijk om te zien hoeveel er van iemand overblijft als ie zo goed als stopt met kuren. Enorm veel aan massa ingeleverd maar ook enorm veel aan kracht. Hij deadlift nu dus nog 'maar' 300kg? Dat te bedenken dat er genoeg naturals zijn die dit ook deadliften.. Ongelooflijk.

Lol dat krijg je als je stop met roiden.

Alsof hij zoveel afvalt alleen omdat hij niet meer kuurt. :rolleyes:

17-yr old knows it all :roflol:

Butterbean zat ook in Jackass the movie ! heeft die Johny Knoxville K.O. gemept... Ben eens benieuwd naar die wedstrijd !

2 jaar ouder en dan iemand voor puber uitmaken omdat hij een vriendje van je corrigeert :roflol: :roflol: :roflol:

Alsof hij zoveel afvalt alleen omdat hij niet meer kuurt. :rolleyes:

+1, erg dom om dat te denken idd. Het zal voor hem nu vrij weinig uitmaken hoeveel hij deadlift gezien dat z'n doel niet meer is. Vind het een zwak voorbeeld wat Ruben aanhaalde mbt wat iemand verliest als hij 'stopt met kuren'. Betrek vooral alleen de dingen erop die je erop wilt betrekken en laat de rest zoals zijn MMA carriere erbuiten, zo kan je op een gegeven moment zelfs stellen dat je even sterk bent als Mariuz :roflol:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Het is dat het een forum is en iedereen zeggen mag wat ie wil.
Maar had graag gezien dat mensen eerst eens nadachten voor ze wat posten.
Of hun reactie eerst eens nauwkeurig controleerden.

Er worden hier weer opmerkingen geplaatst over juicen of niet en zielig dat hij er nu zo uitziet. Of de verkeerde beslissing heeft genomen.
Moet zeggen dat Robbert (Myo) precies door heeft waar het om draait.

De man is een gedreven perfectionist. En zal alles doen om z'n doel te bereiken.
Z'n doel is om een topper in MMA te worden.
En om die reden is ie zoveel afgevallen.
En hij zal misschien in geen maanden de deadlift getraind hebben en dan nog 300kg trekken.
Hij heeft in de Sterkste Man alles gewonnen en heeft 5 WSM titels. Duurt sowieso nog 4 jaar voor er iemand op dezelfde hoogte kan komen. En ik zie Big Z niet nog 5 jaar aan de top staan.
Hij is vorig jaar nog 2e geworden. Maar heeft er zoveel voor moeten doen en is daarna tot de conclusie gekomen dat het mooi was geweest.
Ja en dat ie dan een jaar later nog "maar"118kg is. Dat komt door z'n ijzeren wil om de top te bereiken en gewoon kei en keihard traint!

dat zei ik toch :mad:

• Topic Starter Topic Starter
Oke cor jij had ook gelijk ;)

Respect voor deze kerel. Geen onzekere ijdeltuit die massa over prestaties kiest en gewoon voor de top gaat.

2 jaar ouder en dan iemand voor puber uitmaken omdat hij een vriendje van je corrigeert :roflol: :roflol: :roflol:

Jij bent ook een flapdrol die niet goed leest, ik noem hem geen puber. Ik zeg dat die puberaal reageerd ;) En dat Ruben een ''vriendje'' van me is heeft daar geen **** mee te maken. ok?

omg, even een tijdje niet gekeken en dan dit weer allemaal.

Met mijn posts wilde ik gewoon zeggen dat het mij opvalt hoe snel iemand massa en kracht verliest als hij 'naar alle waarschijnlijkheid' stopt met roids of iets minder gebruikt of anders gebruikt. En natuurlijk, dit zal ook zeker komen door het anders trainen. Het is maar gewoon een constatering. En als je ontkent dat Mariusz gewoon absurde hoeveelheden zal hebben gebruikt (of misbruikt) tijdens zijn SM carriere, dan houd je jezelf voor de gek. Buiten dat moet hij dat natuurlijk lekker zelf weten. Hij heeft er in ieder geval goed mee verdient. Ik veroordeel ook niemand die juiced of whatever pakt, laat dat duidelijk zijn.

Dit staat geheel buiten het feit dat Mariusz idd een ijzeren wil heeft en er alles voor zal doen om in zijn missie te slagen. Uiteraard veel respect hiervoor. Het afvallen zal zeker noodzakelijk zijn voor zijn MMA. Ik heb dit eerder ook nooit tegengesproken.

Dit is alles wat ik hierover te zeggen heb. Charlie, over and out.

Laatst bewerkt:
Volgens mij is Mariusz dr zo ene die nog tot 60kg BW gaat als dat nodig is om kampioen te worden... :eek: Haha. Echt een topsporter in hart en nieren. Ennuh dat hij geen natureltalent was, mag toch nie zo schokkend zijn voor de meesten.... toch?

Maar ik zie em eerlijk gezegd liever met 145kilogrammetjes droog erop los beuken tegen zo'n "vetklep" ;) van 200kg. Denk dat ie nu met 116 net wat minder te beuken heeft.

Volgens mij is Mariusz dr zo ene die nog tot 60kg BW gaat als dat nodig is om kampioen te worden... :eek: Haha. Echt een topsporter in hart en nieren. Ennuh dat hij geen natureltalent was, mag toch nie zo schokkend zijn voor de meesten.... toch?

Maar ik zie em eerlijk gezegd liever met 145kilogrammetjes droog erop los beuken tegen zo'n "vetklep" ;) van 200kg. Denk dat ie nu met 116 net wat minder te beuken heeft.

I don't think so! Je hoeft alleen maar naar deze video te kijken en iedere uitleg over wat hij doet en waarom hij er nu zo uitziet is overbodig. Het is echt een ander spelletje en hij snapt het nu ook.

http://www.youtube.com/watch?v=_RjuMprcCxc

Jammer man. En volgens mij waren zijn kracht en imposante postuur zijn enige voordeel in het hele MMA gedoe.

Maar hij zal wel weten waar hij mee bezig is, hopelijk maakt hij er wat van!

Omfg... Zag hem toch liever completely jacked up :)
Me too.
Die Butterbean is natuurlijk niet om aan te zien, maar zijn dreunen zitten er wel op, en snel ook. Mariusz hoeft tegen hem echt niet te proberen zoals in die filmpjes met zijn handjes veel te laag in te komen rennen en van die enorme uithalen met zijn benen te plaatsen. Dan ligt ie binnen 10 seconden tegen het canvas krampachtig te proberen te bedenken hoe die zijn poep en pies ook al weer binnen moest houden...
Mooie man, die Butterbean. :D
En hij kan lekker poefen die gast! :thumb:

De man is gewoon enorm gedreven en wil winnen. Hij was de beste in strongman en hij zal nu vast de beste willen worden in MMA, getuige zijn metamorfose.
Wat je wilt en wat er gebeurd zijn soms heel verschillende dingen natuurlijk.
Ik denk niet dat het hem gaat lukken eigenlijk, maar wie weet..?
Ik gun het hem wel want hij is wel een held natuurlijk. :bow:

I don't think so! Je hoeft alleen maar naar deze video te kijken en iedere uitleg over wat hij doet en waarom hij er nu zo uitziet is overbodig. Het is echt een ander spelletje en hij snapt het nu ook.
Dat was een harde les, maar hij hield zich niet eens zo heel slecht vond ik.
Hij heeft wel karakter iig.

Het is een hele transformatie. Voor deze sport zal het wel beter zijn. Zoveel spiermassa vraagt extreem veel zuurstof. Ik denk dat hij nu nog wel gevaarlijker is in een kooi. Ik wil hem graag in actie zien.

In dat gevecht is na mijn mening goed te zien dat hij zijn dekking absoluut niet hoog kan houden. En elke klap die hij geeft krijgt hij een paar tikken terug het ontwijken duurt ook allemaal veel te lang.

Dus een goede zaak dat hij nu een stuk lichter is

eeuwige flapdrol die je bent, je hebt de hele context niet begrepen van mijn eerdere posts.. Ga het verder ook niet uitleggen. Dat is nou het gebrek aan internet, de verschillende manieren van interpreteren.. Pffff...

a hoe je het ook zo neerzet ook interpeteer zowat iedereen dat je eigenlijk zegt van anabolen moet je buff eruit zien.

lees je eigen text dan is een keer goed door.

a hoe je het ook zo neerzet ook interpeteer zowat iedereen dat je eigenlijk zegt van anabolen moet je buff eruit zien.

lees je eigen text dan is een keer goed door.

Ja nu weten we het wel hoor... jij gelijk.
Topic ging inmddels al weer verder. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=_RjuMprcCxc

Moest laatst een beuk uitdelen. Vrij grote kerel, ging gelijk tegen de vlakte. Niet omdat ik nu zo'n geweldige vechter ben, maar een tik van iemand van 130+ komt nu éénmaal aan.
Maar ben het verder wel met je eens. Die 116kg gaan hem meer dienst doen voor deze sport. Vind het alleen al waanzinnig om zo'n beest in de ring te zien..haha. :cool:

Terug
Naar boven