AndroidHealthClinic

Mark Nieuw Trainingsschema

• Topic Starter Topic Starter
ik zat dit ff door te lezen (leuke discussie namelijk) en je gaat TS toch niet aanraden om als beginner 3xp/w te benchen en MP'en ? lijkt mij vragen om overtrainde schouders

Ben geen echte beginner hoor. ;)

Heb tot voorheen 1x split, 2x fb, 2x HIT en 1x ABAB gedaan. Ging het hardst op de split maar door onregelmatig werken etc kan ik geen split meer doen. Moet of een FB die ik elke keer verhoog of een AB. Maar nooit meer dan 2 verschillende trainingen in een week, anders komt het te vaak voor dat ik maar 2x kan trainen en dus één of meerdere spiergroepen moet overslaan en dat lijkt me niet bevorderlijk.

marcos, of iemand anders, kan je misschien reageren nog op die vragen die ik had?:)

ik zat dit ff door te lezen (leuke discussie namelijk) en je gaat TS toch niet aanraden om als beginner 3xp/w te benchen en MP'en ? lijkt mij vragen om overtrainde schouders

Nee, ik raadde aan om 3 keer per week te trainen.. 2xSQ; 2xBP; 2xRow; 1xDL; 1xMP; 1xchins..

Heel simpel:

A:
Bench 5 x 5
Squat 5 x 5
BOR 5 x 5
Biceps-assist (2 sets)
Calf raise (2 sets)

B:
DL 2 x 5
MP 5 x 5
Chin up 5 x 5
Tricep-assist (2 sets) (beste neem je hier dips)
Abs (2 sets)

Meer dan dit is echt niet nodig, of je moet trainen met de intensiteit van een 8-jarig meisje.

Ben geen echte beginner hoor. ;)

Heb tot voorheen 1x split, 2x fb, 2x HIT en 1x ABAB gedaan. Ging het hardst op de split maar door onregelmatig werken etc kan ik geen split meer doen. Moet of een FB die ik elke keer verhoog of een AB. Maar nooit meer dan 2 verschillende trainingen in een week, anders komt het te vaak voor dat ik maar 2x kan trainen en dus één of meerdere spiergroepen moet overslaan en dat lijkt me niet bevorderlijk.

marcos, of iemand anders, kan je misschien reageren nog op die vragen die ik had?:)

Met alle respect.. niet om je af te kraken, of je ego te krenken, maar als je 6x60 bankdrukt, en 2x35 Overhead drukt.. dan ben je nog wel een beginner..

Doe maar wat terrorhennep net postte.. probeer het een paar weken.. en oordeel zelf!

Nee, ik raadde aan om 3 keer per week te trainen.. 2xSQ; 2xBP; 2xRow; 1xDL; 1xMP; 1xchins..

ooh oke, had ik overheen gelezen.

TS moet gewoon ff goed inlezen in beginner schema's en wat markoss zegt, met die stats ben je met alle respect een beginner...dus als je algemene mass en kracht wilt bouwen moet je echt Terror's schema nemen of iets wat erop lijkt.

• Topic Starter Topic Starter
Met alle respect.. niet om je af te kraken, of je ego te krenken, maar als je 6x60 bankdrukt, en 2x35 Overhead drukt.. dan ben je nog wel een beginner..

Doe maar wat terrorhennep net postte.. probeer het een paar weken.. en oordeel zelf!

Laten we het zo zeggen, ik ben een gevorderde beginner. ;)

Mijn stats op mijn top waren:
BP: 3x8x65
DL: 3x8x82,5
SQ: 3x8x65
MP: 3x8x40

Het schema is dit geworden (heb geen core assist omdat het me niet nodig leek en geen calf raises omdat ik geblesseerd ben aan het vlies dat tussen je kuit en scheenbeen zit):

A)
5x5
Deadlift
BOR barbell
Decline BP barbell
PP barbell

2x10
Preacher curls dumbbell
Side raises dumbbell

3x5
Dippen

B)
5x5
Squat
Chinnen
Incline BP barbell
MP barbell

2x10
Preacher curls z-bar
Side raises cable

3x5
Dippen

Wat vinden jullie ervan?:)

Ziet er goed uit.. prima! alleen zou ik die benchpress als 2e oefening doen.. eerst press, dan pull.. vraag me niet waarom, maar das fijner geloof me!

Ziet er verder goed uit hoor.. Succes de komende maanden:)

Terug
Naar boven