Blackadder
aka Silentio
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zover hoef je je niet te verdiepen om te merken dat het eenvoudig is, daar is het te eenvoudig voorEenmaal je je erin verdiept voel ja al de eenvoud en doeltreffendheid van dit schema. het lichaam trainen als geheel in plaats van plaatselijk wat te sculptureren. Beste schema om een stevige core op te bouwen als beginner.

Ja idd. Normaal gezien is het de bedoeling iets van een 4kg per training te te voegen aan de squat, indien je de vorige keer alle reps haalde met goede uitvoering. Ik heb gemerkt dat ik nu gemiddeld 6kg per week aan de squat toevoeg, en volgens mij kan het nog net iets beter. Goede vooruitgang dus, ik geloof nooit dat dat lukt met een split waarbij je één keer in de week squat.Yes.. vooral als je echt net traint.. wanneer je nog bijna iedere training gewicht erbij kan gooien is dit gewoon ideaal.
Ik heb geen schijfjes van 0,25kg1 tip... ik zou maar 2,5kg oid per training toevoegen.. des te langer kan je die lijn van progressie doortrekken.
Waarom?Omdat als je 4kg kan toevoegen je sneller op een plateau raakt dan wanneer je elke week 2,5 kilo toevoegt.
Gelijk heeft hij ongetwijfeld, maar ik kan em toch niet volgen. Waarschijnlijk door mijn gebrek aan kennisJesaja heeft gelijk.... Ik benijd hem om zijn kennis.
Voila, zo moest je het uitleggen, nu begrijp ik het16 weken lang kleine stapjes is bijna altijd beter dan 4 weken grote stapjes.

Maar lats zijn niet de enige spieren die je hiermee wil kweken.Even nog een vraagje, bij row staat het volgende: "5) Touching bar too low on the body - don't touch the navel area (this is easy), touch the upper abdomen"
Ik voel hem meer in mijn lats als ik hem richting mijn navel/buik pull dan gewoon naar boven? :s
Maar lats zijn niet de enige spieren die je hiermee wil kweken.
Je traint er eenvoudig gezegd al je trekspieren mee. Een beginner die rippetoe volgt zou zich geen zorgen moeten maken om spiergroepen.Niet? Dat is toch wel de reden dat ik hem doe, wat dan nog meer? Overigens staat er dat het makkelijker zou moeten zijn om hem naar je buik te trekken, dit vind ik dus niet.