hellbouncer
Novice
- Waardering
- 0
ExRx Exercise & Muscle Directory recht staat de oefeningen per spiergroep gesorteert.
Okee, dankjewel maat

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ExRx Exercise & Muscle Directory recht staat de oefeningen per spiergroep gesorteert.

Je eet als een oude vrouw!
OT: Het boek starting strength is ook voor iedereen een aanrader!
Ik ben nu 2 weken met deze workout bezig, maar ik ben al met een minuut of 20 klaarHoe lang doen jullie gemiddeld over een workout? zonder warmingup?

mjah das inderdaad wel erg weinig.. maar in principe als die sets echt goed intensief zijn doe je dat niet in 20 minuten... waarschijnlijk neem je nu zo goed als geen rust tussen de sets door?
ik doe ze ongeveer net zo snel als: YouTube - Squats 100kgx5 ongeveer 30 seconden per set dus.
minimaal 2 minuten rust. ik doe ze ongeveer net zo snel als: YouTube - Squats 100kgx5 ongeveer 30 seconden per set dus.
doen jullie voor elke oefening een paar opwarm setjes? en hebben jullie zelf ook oefeningen toegevoegd?
Waarom niet? Hij gaat iets dieper dan parallel, dus je zou het een fullsquat kunnen noemen, maar voor de rest is er toch niks mis mee? als je wil muggeziften kun je zeggen dat hij iets te snel naar beneden zakt, maar zo dramatisch is het hier niet.
ik doe ze denk ik ongeveer even snel, mss iets trager.
Precies eerder een full-squat. Ik ben (nog) niet zo'n ervaren Squater dus als dit een normale Squat bleek te zijn dan deed ik mijn Squat goed fout.
Bij Defensie raden ze zelfs aan niet vele dieper dan 45graden te gaan, waarom zou dit zijn?

OT: Het boek starting strength is ook voor iedereen een aanrader!
Haha...![]()
Ik denk dat ze heel goed weten waar ze over praten!
Ze hebben alleen andere fysieke doelen. Ik vraag me alleen af wat dan het voordeel is van een 45graden Squat, of wat het nadeel is van een normale Squat.

Het voordeel van een 45 graden squat is dat je er dan uitziet als een mietje. Bovendien worden je hamstrings dan minder belast, waardoor er meer druk op je knieën komt te staan. Dit heeft ook allerlei voordelen zoals blessures enzo.
De nadelen van een fullsquat zijn dat je er dikke gespierde benen van krijgt en dat je er sterker van wordt.
of vergis ik me ergens?![]()