- Waardering
- 591
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jep, maar de wilks score is vrij gunstig voor een zwaarder persoon voor zover ik weet. Het scheelt wel iets, maar een zwaarder persoon tilt zwaarder en komt over het algemeen toch op een hogere wilks score. En qua gewichtsklasses... ik kom sowieso onderin![]()
Vreemd, dacht juist dat Wilks score /relatieve kracht doorgaans de lichtere lifters bevoordelen?

Nice, die wedstrijd heb ik ook aan meegedaan. Zat toen ook midden in de cut, was wel te merken aan de gewichten die ik verplaatsteMaar het is sowieso heel leuk om een keer mee te maken.

Ik ga ook mee doen, volgens mij liggen we aardig dicht bij elkaar.
ga het schema volgende week weer iets anders doen, had nu gepland als volgt:Vet, ben benieuwd. Wat pak je zo ong.? Hou je hier ook een log bij?

Ja, link staat in mn signature.
Moeilijk te zeggen wat mn 1RM's nu ongeveer zijn.
Ga voor 145/115/175 ongeveer.
).Fuuuuuuuu
Vet man! Misschien dorp ik wel ff langs, combineren met een weekendje schoonouders ofzo![]()

Ja kwam nog ff in me op maar ik lift nooit met belt en anderen wel dus dat werkt in mn nadeel. En mn grip is nog niet goed genoeg voor een strapless 1rm.
Had het al gezien, nice 1 RMs, zeker als die al aan powerlifting eisen voldoet (dat doet mijn bank dus echt niet).

Ahzo, straps is niet toegestaan natuurlijk. Hmmm heb je wel een punt. Zelf train ik zonder belt en kneewraps en die zijn wel toegestaan. Misschien even naar kijken, omdat ik nog 5,5 week heb kan ik me nog voorbereiden op het gebruik van deze.
Dat doen ze gelukkig wel, al is dat geen garantie dat je de gewichten uit je training ook dan gaat halen. Heb ook nog nooit een wedstrijd gedaan, dus 9 lifts over 5 tot 8 uur zal wel anders zijn dan normaal
---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 20:19 ----------
Belt zit ik zelf ook aan te denken.
Markrot, jij gebruikt geen straps bij dl? gewoon overhandse grip?
En dat is ook mijn ondergang, want lees maar als volgt:
Toch weer een lichtpuntje!