MuscleMeat

mark's rotlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.501
Goeie tip! Ga hem volgende keer zo proberen ;)
Jouw fullsquats zagen er idd wel soepeltjes uit.

Ik hou bij fullsquat sowieso wel mijn rug veel meer omhoog dan bij pl squat.

Hey Man :)

Je zit nog altijd in je cut eh? Heb jij voordelen ondervonden van af en toe een cheat meal te eten?

• #1.503
Hey Man :)

Je zit nog altijd in je cut eh? Heb jij voordelen ondervonden van af en toe een cheat meal te eten?

Ja, is lekker :)

Zit nu iets onder of net tegen onderhoud, maar let er niet zo erg op. Het afvallen gaat iig erg langzaam nu. Binnenkort even doorzetten en dan ook carbcyclen proberen.

Ziet er goed uit Mark.

• #1.505
Even een cleanbulkschema tussendoor, wil nu ongeveer (moet even zien hoe het bevalt) dit aanhouden:

1: 4 boterhammen, zeer rijkelijk belegd met zoet of vlees/kaas + volle melk eiwitshake
2: 4 boterhammen/bordje warm (pasta/rijst/aardappelen) + volle melk (evt. met eiwitshake)
3: 4 eieren roereiomelet + cola
4: bordje warm (pasta/rijst/aardappelen) + 200gr vlees + 200gr groente + vruchtensap + vla/energierijk toetje
5: banaan + bordje koekjes/chips e.d. + volle melk eiwitshake
6: banaan + vla/energierijk toetje + volle melk (evt. met eiwitshake)

Komende week gaat er niet getraind worden en de weken daarna deload (opbouwend).

Vind het nog steeds konings dat je met die voeding zulke resultaten behaalt, potverdomme lekker eten

• #1.507
Haha, het valt wel mee als je bijv. bedenkt dat de chocoladekoekjes die ik eet alsnog voor 2/3 vd koolhydraten complex carbs bevatten. In totaal bevat dit schema veel suikers, maar door de hoge aanwezigheid complex carbs en hoge maaltijdfrequentie is de glucose release over de dag alsnog erg geleidelijk. En als je de ekv verhouding berekent is ook die in orde. Gewoon een goed bulkschema dus dat geenszins onder doet voor 'cleane' voeding.

wat eet/drink je dan pre/post workout?

• #1.509
Workout is tussen maaltijd 4 en 5. Soms een sportdrankje tijdens de workout nog extra.

+1 voor je voedingsschema

Eet zelf ook gewoon dagelijks koek of zoetigheid en ondervind er helemaal niets nadeligs aan. Vind het altijd zo overdreven als mensen zeggen dat ze al een jaar geen junk hebben gegeten etc. Clean eten is echt overrated.

• Like
Waarderingen: X.
+1 voor je voedingsschema

Eet zelf ook gewoon dagelijks koek of zoetigheid en ondervind er helemaal niets nadeligs aan. Vind het altijd zo overdreven als mensen zeggen dat ze al een jaar geen junk hebben gegeten etc. Clean eten is echt overrated.

Volgens mij geldt dit helemaal als je nog 30- bent.

Overigens lees ik bij vele dat benchen de lift is die het meest hinder ondervind van een cut.

"Bordje koekjes", dude :roflol:

• #1.513
Bench:
10x30
10x50
8x80
5x85
5x90
5x90
5x90
5x90
5x90
5x90
5x90

Ver onder failure.

Deadlift:
5x90
5x130
3x150
1x170
1x180 PR
1x180
1x180

Rug recht, heel soepel, goede vorm. Geen enkele rem bij lockout en grip no probs. Is een PR want heb al een tijd niet gemaxed, maar ben stuk sterker (submax training).

Mmmmmm :D

Ps, minimalistische training voor jou doen. Geen squat/mp?

mwah, had nog wel een set bench bijgekund

:roflol:

nice pr man, maar volgens mij kan je wel meer dan dat 1rm trekken.

• #1.516
Mmmmmm :D

Ps, minimalistische training voor jou doen. Geen squat/mp?

Vanwege dit http://forum.dutchbodybuilding.com/...16-juni-2012-a-303721/index4.html#post6737587 :D

Focus van het trainen verligt dus nu wat.
Ga 2x per week de grote 3 doen over 2 dagen uitgesplitst, dag 1: bench en dead dag 2: squat en wat assistance (zijkant/achterkant schouder, bovenrug, triceps) Moet ffn kijken wat ik op woensdag ga doen, beetje kuiten ofzo :D
MP moet eruit, want voor 2x per week benchen wil ik optimaal herstel hebben.

mwah, had nog wel een set bench bijgekund

:roflol:

nice pr man, maar volgens mij kan je wel meer dan dat 1rm trekken.

Hehe :D zat er al een uur. Lange pauzes ook gepakt nog. 1RM zit mijn doel op 200 over 6 weken (de wedstrijd)

Mijn schema is een beetje toegespitst op wedstrijd voorbereiding. Nu doe ik veel sets en reps en wat lager gewicht, eindje onder falen. Naarmate de wedstrijd dichterbij komt lager volume, meer gewicht, dichter bij falen. Deadlift op zeer laag volume (want 2x per week zwaar DLen is veel voor cns) en sowieso een eindje onder falen.

Oh zie het al boven me staan. Maar cool man, veel succes!

• Like
Waarderingen: X.
je bent wel sterk voor 70kg, zal zeker gunstig zijn voor pl

pl is toch in gewichtsklasses en de beste lifter word toch door wilks-score bepaald?

Terug
Naar boven