AndroidHealthClinic

marky, slim of dom?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjapendoedel

Competitive Bodybuilder
Waardering
71
Lengte
1m88
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
wat denken jullie, ik denk dat hij niet zo slim is. een echt slim persoon praat namelijk normaal en hoeft zichzelf niet te bewijzen. aan de andere kant, soms komen er zinnen uit waarvan ik denk, hmm toch maar een 2de keer lezen.

@ marky, waarom praat je zo? heb je iets te bewijzen?

okay. :rolleyes:

marky is heel slim, net als olddutch die is ook heel slim ;)

Hij heeft gewoon een groot woordenschat en daar maakt hij graag gebruik van.

Zijn uitspraken zijn vaak cryptisch, bevatten veel sarcasme en ironie, maar kan op zijn tijd ook serieus zijn. Dat karakteriseert het icoon "marky" natuurlijk sterk. Verder heeft ie een totaal andere kijk op wat ethisch en wat on-ethisch is dan mij.

Pff probeer hem op dit moment na te doen maar het lukt voor geen meter:S Duurt me veel te lang:P Ik denk dat je toch redelijk slim moet zijn om elke keer op die manier te reageren, beredeneren en te beargumenteren.

Duurt veel te lang om zo'n zin te typen met al die moeilijke woorden :D. Keep it plain and simple

Marky is psychedelisch en autistisch:cool:

Marky is een vrij slimme gast die volgens mij permanent doped up is.

slim - slimmer - marky

Marky is een vrij slimme gast die volgens mij constant doped up is.

+1 en als het klopt dat hij in real life ook steeds iron ern sarcas praat geloof me we hebben zo 1 bij mij in de groep zitten alle 140+ iqs vinden hem de bom terwijl de normal people including chicks denken van wtf.

verder is het wel geniaal

Lekker belangrijk.

Gaat ie greg's naam door het slijk halen....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven